Зміст матеріалу містить конспект уроку в якому показано міжпредметні зв"язки математики та географії.
Прописано можливість використання підручників Г.П.Бевз,2006; Г.М Литвиненко,1996., як додатковий дидактичний матеріал на уроках.
15/10/2015 6-Б (четвер, 3 урок)
Тема: Задачі на множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа.
Мета:Формування навиків розв’язування задач на множення звичайних дробів та знаходження дробу від числа. Застосувати математичний інструмент для розв’язування практичних задач..
Очікувані результати: учні повинні вміти множити дробові числа; застосовувати знання для розв’язування задач.
Обладнання: комп’ютер; проектор; додаткові підручники Г.П.Бевз,2006; Г.М Литвиненко,1996.
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
2. Перевірка домашнього завдання ( математичний диктант):
Записано на дошці завдання з під.Бевз ст. 78, 399, 400
3. Актуалізація опорних знань (пригадаємо відсотки та дії з ними, які вивчали в 5 кл.):
3. Засвоєння знань учнів: На практиці часто доводиться знаходити, яка величина припадає на частину данного числа.
Презентація- задача: Висота гори Парашка в Карпатах-1268м, гора Сивуля приблизно в 12150 раза вища від Парашки, гора Говерла в 1750 раза вища Сивулі. Знайди висоту цих гір.
Відповідь: Парашка-1268м; Сивуля-1800,56м; Говерла-1445,52м.
Презентація - задача:Населення України становить 47 млн., чоловік, а населення Криму становить 6125 населення України. Скільки мільйонів чоловік населення Криму? Відповід2,256 млн. чоловік
Висновок: Задачі на знаходження дробу від числа. Усі вони зводяться до дії множення числа на дріб. ( При вивченні відсотків такі задачі називались «задачі на знаходження відсотка від числа».)
4. Тренувальні вправи:
№ 377: знайти 67 від21 …:
№ 378 чому дорівнює 15 квадрата площею 45 см2 …..
№ 386 Знайти периметр трикутника ….
№ 388 Який час витратив кожний спортсмен, щоб пробігти 8 таких кіл?...
5. Закріплення знань та вмінь (робота в парах):
Підручник. Литвиненко, ст. 101, № 332,333
6. Підсумок уроку: Презентація «Рефлексія».
7. Домашнє завдання. Р.2 §9, № 377, 387 .
1