Урок "Задачі на множення звичайних дробів"

Про матеріал

Зміст матеріалу містить конспект уроку в якому показано міжпредметні зв"язки математики та географії.

Прописано можливість використання підручників Г.П.Бевз,2006; Г.М Литвиненко,1996., як додатковий дидактичний матеріал на уроках.

Перегляд файлу

15/10/2015         6-Б (четвер, 3 урок)

Тема: Задачі на множення звичайних дробів. Знаходження дробу від числа.

Мета:Формування навиків розв’язування задач  на множення звичайних дробів та знаходження дробу від числа. Застосувати математичний інструмент для розв’язування  практичних задач..

Очікувані результати: учні  повинні вміти множити дробові числа; застосовувати знання для розв’язування задач.

Обладнання: комп’ютер; проектор; додаткові підручники Г.П.Бевз,2006; Г.М Литвиненко,1996.

                                     Хід уроку:

1. Організаційний момент.

2. Перевірка домашнього завдання ( математичний диктант):

Записано на дошці  завдання з під.Бевз ст. 78, 399, 400

3. Актуалізація опорних знань (пригадаємо відсотки та дії з ними, які вивчали в 5 кл.):   

  • Перетворіть 30%;  5%  у десятковий дріб
  • Обчистили: 20% від 100,  30% від 200
  • Знайти 50% від 90 грн.

3. Засвоєння знань учнів: На практиці часто доводиться знаходити, яка величина припадає на частину данного числа.

  Презентація- задача: Висота гори Парашка в Карпатах-1268м, гора Сивуля приблизно в 12150 раза вища від Парашки, гора Говерла в 1750  раза вища Сивулі. Знайди висоту цих гір.

Відповідь:  Парашка-1268м; Сивуля-1800,56м; Говерла-1445,52м.

 

  Презентація - задача:Населення України  становить 47 млн., чоловік, а населення Криму становить  6125  населення України. Скільки мільйонів чоловік населення Криму?  Відповід2,256 млн. чоловік

Висновок: Задачі на знаходження дробу від числа. Усі вони зводяться до дії множення числа на дріб.  ( При вивченні відсотків  такі задачі називались «задачі на знаходження відсотка від числа».) 

4. Тренувальні вправи:

№ 377: знайти 67 від21 …:

№ 378 чому дорівнює 15  квадрата площею 45 см2 …..

№ 386 Знайти периметр трикутника ….

№ 388 Який час витратив кожний спортсмен, щоб пробігти 8 таких кіл?...

5. Закріплення знань та вмінь (робота в парах):

Підручник. Литвиненко, ст. 101, № 332,333

6. Підсумок уроку:    Презентація  «Рефлексія».

7. Домашнє завдання. Р.2 §9, № 377, 387 .

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 червня 2018
Переглядів
1131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку