27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

План-конспект заняття за темою: "Ознайомлення з трикутником"

Про матеріал

План-конспект заняття за темою: "Ознайомлення з трикутником".

Програмовий зміcm: вчити дітей порівнювати piзнi за величиною й кольором трикутники; обстежувати їxню форму; учити визначати певні особливості трикутника, закріпити знания про незалежність форми від розміру й кольору предмета; розвивати вміння орієнтуватися в npocтopi, сприймати предмети з наступним переміщенням їx. Розуміти та відповідати на запитання: де був предмет? де він знаходиться зараз? Вчити правильно будувати поширені речения.

Перегляд файлу

Тема. Ознайомлення з трикутником.

Програмовий зміcm: вчити дітей порівнювати piзнi за величиною й кольором трикутники; обстежувати їxню форму; учити визначати певні особливості трикутника, закріпити знания про незалежність форми від розміру й кольору предмета; розвивати вміння орієнтуватися в npocтopi, сприймати предмети з наступним переміщенням їx. Розуміти та відповідати на запитання: де був предмет? де він знаходиться зараз? Вчити правильно будувати поширені речения.

Матеріал: демонстраційні та роздавальні геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник.             

Х1Д ЗАНЯТТЯ 

1.Вихователь демонструе дітям геометричні фігури: круг та квадрат. 

-Як називаються ці геометричні фігури? 

- Чим відрізняється круг від квадрата?

- На що схожий круг?

- На що схожий квадрат?

- Що є в квадрата? 

2. Вихователь знайомить дітей з новою геометричною фігурою - трикутником.             

Biн не круг i не квадрат, 

I не прямокутник. 

Має тільки три кути,

Звуть його трикутник. ,

3. Вихователь показує дітям кути, сторони трикутника та пропонує обстежити його.

  •   Як називається ця геометрична фігура?
  •   Що має трикутник?
  •   Скільки кутів?

 — Скільки стopiн у трикутника?

4. Дидактична вправа «Покажи фігуру, яку я назву».

Вихователь пропонує дітям показати ту геометричну фігуру,

яку вона назве.

5. Фізкультхвилинка.

Швидко, діти, підлетіли,

Мов горобчики малі.

Руку вправо, руку вліво

Bci дружненько розвели.

А тепер до сонця руки

Й на носочки піднялись.

Руки в боки, два підскоки,

Bci прогнулись, підвелись.

Як горобчики, присіли,

.       Поклювали зернятка.

Піднялись i полетіли.

Усміхнулись сонечку.

Зайцю холодно стояти,

Треба трішки пострибати.

Ось так, ось так — так!

Треба тріши пострибати.

6. Вихователь закріплює з дітьми назви геометричних фігур. Пропонує викласти з геометричних фігур пташку (тулуб — квадрат, голова — круг, хвicт — трикутник).

  •   Із чого зроблено пташку?
  •   3 якої геометричної фігури викладено тулуб?
  •   3 якої геометрично фігури діти зробили голову?
  •   А з чого зробили хвіст?

7. У зимовому лici пташкам теж складно. Чому? Вихователь про­понує дітям допомогти пташкам i знайти для них будиночки.

Дидактична гра «Знайди будиночок для пташки»

Мета: вчити дітей співідносити предмети за величиною, знаходити предмет за назвою величини; супроводжувати свої дії фра­зами, реченнями: «У мене велика пташка. Для великої пташки — великий будиночок»; розвивати увагу, стриманість.

Матеріал: об’ємні будиночки, piзнi за величиною; нaбip пташок piзнoї величини.

Вихователь пропонує дітям знайти будиночок для пташок.

Ускладнення: закріплювати назви птахів (голуб, ворона, синиця, горобчик), промовляючи: «У мене горобчик — це маленька пташка. Для горобчика — маленький будиночок».

Вчити дітей відповідати на запитання: де був предмет? де він знаходиться зараз? Вчити правильно будувати поширені речения(«Горобчик був на дереві. Тепер він у будиночку.»)

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. сергеева яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
4996
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку