Тема уроку: Загальні відомості про рівняння
Мета уроку: Згадати поняття рівняння, рівносильних рівнянь, коренів рівнянь, способів утворення рівносильних рівнянь та знаходження їх розв’язків.
Формування:математичних компетентностей;
Спілкування рідною мовою;
Обладнання:картки з завданнями, презентація «150 років з дня народження Лесі Українки»
Хід уроку
-2х=2 + 18 х=0 або х – 6 =0
-2х= 20 х=6
Х = 20 : (-2)
Х = - 10
Безліч : х – 1= -1 + х жодного: х -1 = х
Що ж означає розв’язати рівняння?
Два рівняння, що мають однакові розв’язки, називаються рівносильними
Як же утворюються рівносильні рівняння?
Як же можна утворити рівносильні рівняння:
А) розкриваємо дужки, зводимо подібні доданки;
Б)переносимо доданки з однієї частини в іншу…
В) обидві частини рівняння помножимо або поділимо на одне і те ж число…
Розв’яжемо рівняння. За кожним коренем рівняння сховалася буква
(змагання естафета між учнями варіантів з передачею крейди)
У, Л, К, Е, С, Я, А, Н, Р, Ї, А , К
2, -2, 12, 0,5, 0, 1, 30, 11, 5, 10, 8, 2,5
4Х – 6 = 2 -(Х + 4) =- 2 5Х = 40 (Х- 10) ·3=6
5 + 4Х =25 2Х =60 9(Х + 2) =18 4Х – 8 = 2
5(Х – 1) = -5Х Х -7 =4 3 + Х =4 9Х = 90
Знайдені корені розмістіть у порядку зростання. Одержимо ключове слово сьогоднішнього уроку.
Презентація про Лесю Українку та її життєвий шлях
(учні переглядають презентацію. Розповідають самостійно підготовлені вірші Лесі Українки)
Домашнє завдання:п .22 повторити, №840, 835