Урок "«ЗАКРІПЛЕННЯ ДІЛЕННЯ НА ТРИЗНАЧНЕ ЧИСЛО"

Про матеріал
Завдання уроку: 1) продовжити роботу над формуванням обчислювальних навичок; 2) систематизувати і повторити уявлення учнів про розподіл багатозначних чисел на тризначні і продовжити формувати міцні навички арифметичних дій з багатозначними числами; 3) розвинути навички самостійної роботи, сприяти розвитку творчої діяльності учнів; 4) виховання почуття колективізму, взаємодопомоги, відповідальності; 5) формувати інтерес до предмета.
Перегляд файлу

«ЗАКРІПЛЕННЯ ДІЛЕННЯ  НА ТРИЗНАЧНЕ ЧИСЛО »  (4клас)

Мета уроку: закріпити вміння ділити на тризначне число.

Завдання уроку:

1) продовжити роботу над формуванням обчислювальних навичок;

 2) систематизувати і повторити уявлення учнів про розподіл багатозначних чисел на тризначні і продовжити формувати  міцні навички арифметичних дій з багатозначними числами;

 3) розвинути навички самостійної роботи, сприяти розвитку творчої діяльності учнів;

 4) виховання почуття колективізму, взаємодопомоги,   відповідальності;

 5) формувати інтерес до предмета.

Обладнання: мультимедійна установка.

Хід уроку.

I. Організаційний момент.

1) - Діти, сьогодні на уроці у нас присутні гості. Я попрошу вас повернутися і привітати гостей кивком голови.

2) - Я посміхнулася  вам, ви посміхніться мені і один одному. Ми спокійні, добрі, привітні. У нас гарний настрій. Ми все встигнемо зробити і покажемо на уроці хороші знання.

 

II. Актуалізація опорних знань.

1). Вступна бесіда.

2 слайд

 - Послухайте вірш.

Тихими зорями небо рясніє, 
Мене надихає на спокій і мрії. 
Всесвіт бентежить і думку, і око. 
Він таємничий, безмежний, глибокий…

                                                       Наче безодня, немов оксамит, 
                                                 Вабить мене в невідому блакить. 
                                                 Де відшукати чарівне мірило, 
                                                 Щоб розгадати незвідане диво?

      Планети, сузір’я, небесні світила… 
Як же до них полетіти хотіла б! 
Венера, Меркурій, Юпітер і Марс, 
Нептун і Плутон, Сатурн — просто КЛАС!

                                                         Сонце та Місяць, між ними — Земля! 
                                                  А там на Землі — я … й домівка моя. 
                                                  Між зорями бачу простягнутий Шлях, 
                                                 Молочним він зветься, далекий від нас.

- Як ви думаєте, чому я запропонувала прослухати цей вірш?

- Яке свято відзначається в квітні? (день космонавтики)

- Якого числа? (12 квітня) -3 слайд (1 клацання)

- Хто був першим космонавтом Землі? (Ю.А.Гагарін?) (2 клацання)

- Назвіть дату першого польоту? (3 клацання)

- Хто знає, скільки часу тривав політ Ю.Гагаріна? (108 хвилин) (4 клацання)

- А скільки це годин і хвилин? (1 година 48 хв)

 

2). Усний рахунок.

 -А ви хотіли б побувати в космосі?

- Якими якостями повинен володіти космонавт? (Мати витримку, бути сміливим, допомагати один одному і т.д.)

- Сьогодні ми з вами, звичайно, зробимо космічний політ.

- Але в космосі вам доведеться працювати, вести спостереження і робити записи в бортовому журналі.

- Я пропоную вам відкрити ваші бортові журнали (зошити) і записати дату сьогоднішнього польоту.

- Яке сьогодні число?

- Перш, ніж ми полетимо в космос, ми повинні пройти курс підготовки на Землі.

- Космічні польоти тісно пов'язані з математичними точними розрахунками.

- І ми закріпимо те, що знаємо.

- Хто у нас сміливий, рішучий і бажає вирішити задачу біля дошки?

 

На дошці - завдання: Завод приготував до відправки 56 ящиків з деталями для ракет по 252 деталі в кожному. Відправили 4 частина цих деталей. Скільки деталей відправили?

 

Рішення: 1) 252 • 56 = 14112 (д)

                 2) 14112: 4 = 3528 (д)

 

 Математичний диктант. 4-6 слайди.

 

 Взаємоперевірка. 7 слайд.

- А тепер обміняйтеся зошитами, візьміть олівець і проведіть взаємоперевірку.

- За яким критерієм ви оцінювали? ( «12, 11, 10» - немає помилок, «9, 8, 7» - 1-3 пом., «6, 5, 4» - 4,5, 6 пом.)

 

- Отже, математичні знання перевірені.

 

III. Робота по темі уроку.

1). Введення в тему уроку.

 

8 слайд.

- Наступний етап підготовки - спуск на парашуті. Космонавти повинні вміти це робити.

- Дізнайтеся, який парашутист приземлиться на лівий берег?

- Виконайте обчислення в зошитах (1323: 189 = 7)

- Назвіть даний вид поділу? (Розподіл багатозначного числа на тризначне)

- Ми цього вже вчилися? (Так)

- Як ви думаєте, яка ж тема сьогоднішнього уроку? (Закріплення поділу багатозначного числа на тризначне)

 9 слайд.

 

2). Робота по закріпленню матеріалу.

- Ну що ж, курс підготовки ми пройшли успішно. Молодці! Пора відправитися в політ.

- Всі встали. Давайте уявимо, що наш клас - це космічний корабель, і ми готуємося до зльоту.

  10 слайд                                      Фізкультхвилинка

                                                          Видих - вдих! Увага!

                                                          Починаємо присідання (1,2,3,4 і 1,2,3,4).

                                                       А тепер вперед нагнутися -

                                                          І носка рукою торкнутися.

                                                         І ще разок нагнутися

                                                         І носка ще торкнутися.

                                                         Потягнутися,  прогнутися.

                                                         А зараз ми з вами, діти,

                                                         Відлітаємо на ракеті (руки вгорі).

                                                         Всі присіли! Підстрибнули - зліт!

                                                         І наша ракета помчала вперед!

- Обережно сіли, не зачіпаючи прилади.

11 слайд.

- Увага! Нам назустріч мчить метеорит. Щоб уникнути зіткнення, потрібно взяти картки  і розв’язати  задачу.

- Прочитайте задачу самостійно. (картки із умовою задачі)

- Прочитайте вголос.

- Про що або про кого йдеться в задачі? (Про літак)

- Що відомо?

- Яке питання задачі?

- Які види записи короткого умови ми можемо використовувати? (Таблиця, креслення)

- Подумайте, як краще записати умову задачі? (Кресленням)

- Хто у нас зараз самий сміливий і рішучий і бажає випробувати свої сили у дошки?

(Діти коротку умову складають  разом)

- Рішення виконайте самостійно, а потім звіримо відповідь.

- Оцінку свою роботу.

- Що ви поставите? Чому?

- Молодці! - А ми продовжуємо наш політ.

 

12 слайд.

- Але що це? (НЛО)

- Інопланетяни хочуть захопити наш корабель. Приготуватися до космічного бою! Для цього відкрийте  таємний конверт  на парті  і прочитайте, що потрібно зробити ? (Читають вголос)

 - Виконайте це завдання самостійно.

Фізхвилинка  для очей

 

Приклад на порядок дій

(13479 + 16397): (1276 - 968) = 97

1) 13479 + 16397 = 29876

2) 1276 - 968 = 308

3) 29876: 308 = 97

- Молодці! - Але нам настала пора повертатися.

 

4) Робота в парах. 13слайд

- Готуємо наш корабель до повернення на Землю. Кожен буде приземлятися на своєму апараті (їх називають капсули). У вас вони лежать на парті. Ви повинні попрацювати в парах і вирішити приклад, щоб нам благополучно приземлитися. Обчислення записуєте на капсулах (63135: 305 = 207).

(Перевірка обчислення кожної пари)

 

14слайд - Молодці! Ви впоралися з цим завданням. Всіх з благополучним приземленням.

 

IV. Д / з - А тепер відкрийте щоденники і запишіть д / з: Завдання на картках

-Подивіться д / з.

- Чи є якісь питання?

 

V. Рефлексія.14 слайд - Наша подорож закінчилося, і я попрошу вас закінчити речення:

На уроці я дізнався (а) ....

Тепер я вмію ...

На уроці мені було важко ....

На уроці мені сподобалося ...

 

VI. Оцінювання  (діти проводять самооцінку)

 

 

docx
Додано
20 серпня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку