18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок. " Закріплення звукових значень букви Д, д («де»). Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах".

Про матеріал

Тема. Закріплення звукових значень букви Д, д («де»). Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Мета: узагальнити та закріпити знання учнів про звуки [д], [д′] та позначення їх буквою д («де»); закріпити вміння виділяти у словах звуки [д], [д′]; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, виробляти навички читання зв'язного тексту; розвивати навички виразного читання, фонематичний слух, зв'язне мовлення учнів; виховувати естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, бажання працювати, стимулювати бажання пізнавати нове.

Хід уроку

  • I.Організаційний момент
  • -Продзвенів і стих дзвінок
  • -Він покликав на …(урок)
  • -А ми теж не ледарюймо
  • -Плідно й гарно попрацюймо.

II. Актуалізація опорних знань

1. Чистомовка

Зі сметаною в обід

Дерунів об'ївся дід.

Да-да-да, ді-ді-ді,

Дерунів об'ївся дід.

— Який звук повторювався?

— Дайте йому характеристику.

— Порівняйте слово дерунів дід. Чим відрізняються перші звуки в словах?

2. Словникова робота

- Що таке деруни?

Деруни — оладки з тертої картоплі

3 Звуковий аналіз слів (з твердим та м'яким звуком)

Зробіть звуковий аналіз слів деруни, дід.

4. Гра “Розсипані слова” З використанням LEGO “Шість цеглинок”

  • II.Повідомлення теми уроку та мотивація навчальної діяльності учнів
  • -Сьогодні ми закріпимо свої знання про звуки [д], [д'] та позначення їх буквою д («де»).

IV. Робота над матеріалом уроку

  • 1.Розчитування
  • -А зараз попрацюємо з нашою таблицею складів. Віднайдіть і прочитайте склади з літерою «де».

2 Гра «Хто швидше»

Читання стовпчиків слів з Букваря.

3 Вправи на розвиток навичок читання.

Швидке читання односкладових слів на с.90

Фізкультхвилинка ( руханка)

4 Гра «Впіймай звук» ([д] чи [д′])

— Перед вами дві цеглинки LEGO зелена та червона. Коли ви чуєте в слові м`який звук[д'] – ви піднімаєте зелену цеглинку, а коли твердий [д] – червону.

Будували дім бобри,

Замість дому дві діри.

Видра вдерлася у дім,

Буде жити видра в нім.

VI. Робота за Букварем (с. 92–93)

  • 1.Читання стовпчиків слів.
  • -« Луною» ( Вчитель – учні)
  • -« Голка – нитка» ( учень – учень)
  • 2.Гра «Додай одне слово»
  • 3. Робота над текстом «? »
  • -Прочитайте текст та доберіть заголовок.
  • 4. Бесіда

— Про які ріки прочитали у тексті?

— Який заголовок можна дібрати до тексту? ( Відповіді дітей)

-З якої літери написані всі назви річок? Чому?

Фізкультхвилинка ( руханка)

1) Читання тексту вчителем на с. 93

— Послухайте текст і дайте відповідь на таке запитання: «Де садили молоді дерева діти і дорослі?»

- Доберіть заголовок до тексту?

3) Читання тексту учнями. «Ланцюжком» по одному реченні.

4) Обговорення змісту за питаннями

— Хто садив молоді дерева??

— Що порадила мала Даринка?

— Хто керував усім?

— Які дерева посадили в парку?

— Де Даринка порадила посадити квіти?

— Як звали хлопчиків, які носили воду від ставка?

— Що ще робили діти в парку?

4 Розвиток мовлення. Бесіда за малюнками

Розгляд малюнків. Складання речень за малюнком.

VII. Підсумок уроку

— Що цікавого дізналися?

— Що найбільше сподобалось?

— Що робили на уроці?

Перегляд файлу

Тема. Закріплення звукових значень букви Д, д («де»). Велика буква Д. Удосконалення уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.

Мета: узагальнити та закріпити знання учнів про звуки [д], [д′] та позначення їх буквою д («де»); закріпити вміння виділяти у словах звуки [д], [д′]; удосконалювати вміння робити звуковий аналіз слів; збагачувати словниковий запас учнів, виробляти навички читання зв’язного тексту; розвивати навички виразного читання, фонематичний слух, зв’язне мовлення учнів; виховувати естетичні смаки, любов та дбайливе ставлення до природи, бажання працювати, стимулювати бажання пізнавати нове.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  • Продзвенів і стих дзвінок
  • Він покликав на …(урок)
  • А ми теж не ледарюймо
  • Плідно й гарно попрацюймо.

II. Актуалізація опорних знань

1. Чистомовка

Зі сметаною в обід

Дерунів об’ївся дід.

Да-да-да, ді-ді-ді,

Дерунів об’ївся дід.

— Який звук повторювався?

— Дайте йому характеристику.

— Порівняйте слово дерунів дід. Чим відрізняються перші звуки в словах?

2. Словникова робота

- Що таке деруни?

Деруни — оладки з тертої картоплі

3 Звуковий аналіз слів (з твердим та м’яким звуком)

 

Зробіть  звуковий аналіз слів деруни, дід.

4. Гра “Розсипані слова” З використанням  LEGO “Шість цеглинок”

  1. Повідомлення теми уроку та мотивація навчальної діяльності учнів
  • Сьогодні ми закріпимо свої знання про звуки  [д], [д'] та позначення їх буквою д («де»).

IV. Робота над матеріалом уроку

  1. Розчитування
  • А зараз попрацюємо з нашою таблицею складів. Віднайдіть і прочитайте склади з літерою «де».

2 Гра «Хто швидше»

Читання стовпчиків слів з Букваря.

3 Вправи на розвиток навичок читання.

Швидке читання односкладових слів на с.90

Фізкультхвилинка ( руханка)

4 Гра «Впіймай звук» ([д] чи [д′])

— Перед вами дві цеглинки LEGO зелена та червона. Коли ви чуєте в слові м`який звук[д'] – ви піднімаєте зелену цеглинку, а коли твердий  [д] – червону.

Будували дім бобри,

Замість дому дві діри.

Видра вдерлася у дім,

Буде жити видра в нім.

VI. Робота за Букварем (с. 92–93)

  1. Читання стовпчиків слів.
  • « Луною» ( Вчитель – учні)
  • « Голка – нитка» ( учень – учень)
  1. Гра «Додай одне слово» 
  2.  Робота над текстом «? »
  • Прочитайте  текст та доберіть заголовок.
  1.  Бесіда

— Про які ріки прочитали у тексті?

— Який заголовок можна дібрати до тексту? ( Відповіді дітей)

Фізкультхвилинка ( руханка)

1) Читання тексту вчителем на с. 93

— Послухайте текст і дайте відповідь на таке запитання: «Де садили молоді дерева діти і дорослі?»

- Доберіть заголовок до тексту?

3) Читання тексту учнями. «Ланцюжком» по одному реченні.

4) Обговорення змісту за питаннями

— Хто садив молоді дерева??

— Що порадила  мала Даринка?

— Хто керував усім?

— Які дерева посадили в парку?

— Де Даринка порадила посадити квіти?

— Як звали хлопчиків, які носили воду від ставка?

— Що ще робили діти в парку?

4 Розвиток мовлення. Бесіда за малюнками

Розгляд малюнків.  Складання речень за малюнком.

VII. Підсумок уроку

— Що цікавого дізналися?

— Що найбільше сподобалось?

— Що робили на уроці?

doc
Додано
10 грудня 2018
Переглядів
2557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку