Урок зарубіжної літератури. Тест. Підсумкова контрольна робота за рік із зарубіжної літератури (екстернат) за 11 клас

Про матеріал
Тестові завдання для підсумкової контрольної роботи за рік із зарубіжної літератури в 11 класі для учнів екстернатної форми нвачання
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкова контрольна робота за рік

із зарубіжної літератури

(екстернат)

 за 11 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Підготувала вчителька

зарубіжної літератури

Одеського ліцею №8

Оріненко Людмила Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

I рівень

Виберіть  правильну відповідь (максимальна кількість балів – 3б.)

 

1.Ернест Міллер Гемінґвей представляє літературу: (0,5 б.)

 

А) «бунтівного покоління»;

Б) «розгніваного поколінн»;

В) «втраченого покоління»;

Г) «біт-покоління».

 

  1. Актор «епічного театру» Бертольта Брехта має спонукати глядача

замислитися над долею героя: (0,5 б.)

 

А) переживати й нервувати;

Б) приймати на віру запропоновані висновки;

В) в усьому сперечатися з автором;

Г) пережити катарсис.

 

3. Представником якого напряму є Ґабріель Ґарсіа Маркес? (0,5 б.)

А) «магічного реалізму»;

Б) фантастичного реалізму;

В) реалізму;

Г) романтизму.

 

4. Людина-комаха в оповіданні Франца Кафки «Перевтілення» є символом: (0,5б.)

 

А) ізольованості людини у родині;

Б) приреченості людського кохання;

В) крайньої людської самотності.

 

5. Джерелом трагедії  «Фауст» є: (0,5 б.)

 

А) народна легенда про доктора Фауста, чарівника, чорнокнижника;

Б) юнак спокушає юну дівчину та кидає її;

В) народна легенда про Мефістофеля;

Г) легенда про праведника, якого спокушав сатана з дозволу Бога.

 

6. Провідним мотивом роману «Чума»,  за твердженням Альбера Камю,  є боротьба європейського опору проти: (0,5 б.)

А) нацизму;

Б) фашизму;  

В) тоталітаризму.

                                                      ІІ рівень

 

Дайте відповіді на запитання (максимальна кількість балів – 3 б.)

 

7. Якою є центральна метафора твору «Фуга смерті»? (1б.)

 

8. Ґійом Аполлінер визначав свою поезію як … (1б.)

 

9. Провідна тема оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»  (1б.)

 

 

                                                         ІІІ рівень  

                                      (максимальна кількість балів – 3б.)

 

10. Встановіть відповідність між героями творів та їхніми професіями     (М. Павич «Скляний равлик», Т. Халілов «До останнього подиху»).

 

1. Есфет                                          а) архітектор

2. Бекир                                          б) кухар у загоні

3. Гюрза                                          в) продавець жіночої білизни

4. Еміне                                           г)інженер гірничорудного комбінату

5. панна Хатчепсут                       д) старший слідчий

6. Давид Сенмут                            е) слюсар на заводі, викладач історії.

 

11. Установіть послідовність подій у романі «Чума»:

     

     А) Смерть сина слідчого Отона;

     Б) Нашестя щурів;

     В) Хвороба і смерть священника Панлю;

     Г) Запровадження карантину в Орані;

     Д) Спроба Р. Рамбера залишити Оран.

 

                                                     ІV рівень

                                                        

                                                                 Творча робота (3 б.)

                                           (одне питання на вибір)

12. Напишіть твір-мініатюру на одну із запропонованих тем.

1. Відображення проблем війни та миру в суспільстві за вивченими творами Б. Брехта, Г. Белля чи П. Целана​.

 

2. Роль спадщини Ф. Кафки або А. Камю для розвитку світової культури.

docx
Додано
19 червня
Переглядів
624
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку