Урок зарубіжної літератури в 6 класі на тему "Італійський дитячий письменник Дж.Родарі. Вірш " Листівки з видами міст"

Про матеріал

Тема: Італійський дитячий письменник Дж.Родарі. Вірш "Листівки з видами міст"

Мета: ознайомити учнів із біографією і творчістю Дж.Родарі; поглибити знання учнів про ліричний твір та його особливості, розвивати в учнів навички аналізу поетичного тексту, уміння характеризувати образ ліричного героя; сприяти розвиткові читацького кругозору у школярів

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу та первинного закріплення знань, умінь, навичок

Вид уроку: бінарний ( література, географія)

Хід уроку

І. Організаційний процес

ІІ. АОЗ. Вчитель української літератури.

1. Нарізка кадрів із мультиплікаційних і кінофільмів за творами Дж. Родарі

( демонстрація з використанням інтерактивної дошки)

2. Бесіда :

- Які твори Дж. Родарі ви вже знаєте?

- Екранізація яких творів представлена в презентації? ( "Пригоди Цибулино", "Чарівний голос Джельсоміно", "Подорож Блакитної Стріли", "Чим пахнуть ремесла?")

- Що таке "літературна казка"? ( Створена письменником казка)

ІІІ. МНД.

1. Учнівська презентація " Життя і творчість Джанні Родарі"

2. Оголошення теми. Формулювання разом з учнями мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Виразне читання вірша "Листівки з видами міст"

2. Бесіда:

- Якою є тема вірша?

- А яка країна згадана у вірші?

3. Презентація вчителя географії "Італія"

Завдання для учнів: назвіть італійські міста, відомі місця, історичні пам*ятки, які згадуються у вірші?

- Якими зображено італійські міста?

4. Бесіда. (Вчитель літератури)

- Який художній прийом використовує автор у вірші? ( прийом антитези) Визначення записати у робочий зошит.

- А яким побачив ліричний герой світ "без глянцю"?

- Чому автор використав саме листівки? Символом чого вони є?

5. Робота з текстом вірша.

- Які художні засоби використані у вірші? (епітети, порівняння, повтори, протиставлення, анафора)

- В чому особливість синтаксису вірша? (прості речення, незакінчені речення, окличні речення, риторичні речення)

V. Підсумок уроку.

1. Складання "хмари слів" до поезії.

2. Чого очікували і чого досягли на уроці? ( метод "відкритий мікрофон")

VІ. Домашнє завдання: створити лепбук до уроку.

Клас заздалегідь поділено на групи.


Перегляд файлу

Тема: Італійський дитячий письменник Дж.Родарі. Вірш "Листівки з видами міст"

Мета: ознайомити учнів із біографією і творчістю Дж.Родарі; поглибити знання учнів про ліричний твір та його особливості, розвивати в учнів навички аналізу поетичного тексту, уміння характеризувати образ ліричного героя; сприяти розвиткові читацького кругозору у школярів

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу та первинного закріплення знань, умінь, навичок

Вид уроку: бінарний ( література, географія)

Хід уроку

І. Організаційний процес

 

ІІ. АОЗ. Вчитель української літератури.

1. Нарізка кадрів із мультиплікаційних і кінофільмів за творами Дж. Родарі

( демонстрація з використанням інтерактивної дошки)

2. Бесіда :

- Які твори Дж. Родарі ви вже знаєте?

- Екранізація яких творів представлена в презентації? ( "Пригоди Цибулино", "Чарівний голос Джельсоміно", "Подорож Блакитної Стріли", "Чим пахнуть ремесла?")

- Що таке "літературна казка"? ( Створена письменником казка)

 

ІІІ. МНД.

1. Учнівська презентація " Життя і творчість Джанні Родарі"

2. Оголошення теми. Формулювання разом  з учнями мети уроку.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

1. Виразне читання вірша "Листівки з видами міст"

2. Бесіда:

- Якою є тема вірша?

- А яка країна згадана у вірші?

3. Презентація вчителя географії "Італія"

Завдання для учнів: назвіть італійські міста, відомі місця, історичні пам*ятки, які згадуються у вірші?

- Якими зображено італійські міста?

4. Бесіда. (Вчитель літератури)

- Який художній прийом використовує автор у вірші? ( прийом антитези) Визначення записати у робочий зошит.

- А яким побачив ліричний герой світ "без глянцю"?

- Чому автор використав саме листівки? Символом чого вони є?

5. Робота з текстом вірша.

- Які художні засоби використані у вірші? (епітети, порівняння, повтори, протиставлення, анафора)

- В чому особливість синтаксису вірша? (прості речення, незакінчені речення, окличні речення, риторичні речення)

 

V. Підсумок уроку.

1. Складання "хмари слів" до поезії.

2. Чого очікували і чого досягли на уроці? ( метод "відкритий мікрофон")

 

VІ. Домашнє завдання: створити лепбук до уроку.

Клас заздалегідь поділено на групи.

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
2269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку