Тема: Застосування властивостей множення до звичайних дробів
Мета: Сформувати вміння застосовувати властивості множення до множення дробів; розвивати кмітливість, творчі здібності; виховувати інтерес до математики, наполегливість
Тип уроку: застосування знань і вмінь
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал,
Хід уроку
Не досить оволодіти премудрістю,
потрібно також вміти користуватися нею
Перевірити готовність учнів до уроку.
1.Звірити відповіді
2. Завдання на встановлення відповідностей
Установіть відповідність між виразом (1-3) та його значенням (А-Г)
Варіант 1 |
Варіант 2 |
|||||||
1 |
|
А |
|
1 |
|
А |
|
|
2 |
|
Б |
|
2 |
|
Б |
|
|
3 |
|
В |
|
3 |
|
В |
|
|
|
|
Г |
|
|
|
Г |
|
|
Відповіді. Варіант 1 : 1-В, 2-А, 3-Г.
Варіант 2: 1-Б, 2-Г, 3-А.
III. Актуалізація опорних знань.
Лариса Руснак, ведуча «Лото забава» на 1+1, передала вам подарунок. Пропоную зараз зіграти.
Запитання до класу «Лото»:
IV. Мотивація навчальної діяльності.
Діти, ви знаєте, що властивості множення можна використовувати для спрощення обчислень виразів із натуральними числами і десятковими дробами. Чи можна їх застосовувати до спрощення обчислень зі звичайними дробами? Так. І сьогодні на уроці ми навчимося застосовувати властивості множення до перетворення й обчислення значень виразів зі звичайними дробами.
а) 5 · ; б) ; в) ; г) · .
а) 3 · (2 +) ; б) (5 + ) · 8 ; в) ; г) .
а) 10 · · ; б) ; в) 4 ; г) ()·2 .
Фізкультхвилинка
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться!
За хороший день вчорашній.
І до сонця потягніться
В різні боки похиліться,
Веретеном покрутіться.
Раз - присядьте, два – присядьте
І за парти тихо сядьте.
а) ; б) 5 · ; в) 25 · a · · b ; г) 7 · · m.
3. Знайдіть добуток:
а) 4 · 4 ; б) 9 · 14 ; в) 10 · 5 ; г) 11 · 6.
4. Знайдіть значення виразу:
а) (4+ 5)·6 ; б) (8 - 1 )·9 ; в) (3 + )·7 ; г) (1 -1 )·35.
5. Обчисліть:
а) 7 · 4 + 7 ·6 ; б) 6 ·7 - 2 ·6 ; в) 9 · 2 - 2 · 7 ; г) (3)2 - 3 · .
Виконайте множення чисел 3 і 15 у двома способами:
А) за правилом множення дробових чисел;
Б) подайте мішане число у вигляді суми цілої і дробової частини і скористайтеся розподільною властивістю множення.
Порівняйте результати.
Домашнє завдання. (слайд 6)
Повторити правила;
Розв’язати № 370, № 371;
Обчисліть: · 2 (iндивідуально).