Урок здоров"я "Загальнв фізична підготовка"

Про матеріал
План-конспект уроку, мета якого - закріпити техніку володіння м’ячем; розвивати спритність, увагу, спостережливість, силові якості; сприяти вихованню взаємоповаги, дисциплінованості, наполегливості в досягненні мети; сприяти розвитку координації рухів, формуванню правильної постави
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Тема:

 

           Розробила вчитель

           фізичної культури

           КЗ «СЗШ № 5 ім. Г. Романової»

 ЧЕХЛАТА ОКСАНА ЮРІЇВНА

 

 

 

 

 

 


 Урок здоров’я

для учнів 8 класу

 

 

 

Тема: Загальна фізична підготовка.

Тип урока: комбінований.

Мета:

навчальна:  закріпляти техніку володіння м’ячем;

розвивальна:  розвивати спритність, увагу, спостережливість, силові якості;

виховна:  сприяти вихованню взаємоповаги, дисциплінованості, наполегливості в досягненні мети;

оздоровча:  сприяти розвитку координації рухів, формуваню правильної постави.

Завдання:  1. Закріпити жонглювання м’ячем з різних положень.

  1. Підвищувати рівень загальної фізичної підготовки за допомогою рухливих ігор та естафет.
  2. Упроваджувати нестандартні  методи й форми навчання на уроках фізичної культури.
  3. Сприяти формуванню свідомого ставлення до власного здоров’я й фізичного розвитку.

Інвентар: дидактичні картки, м’ячі, секундомір, музичні записи, мультимедійний проектор, ноутбук, «лікувальні» мішечки, літери, плакати, горіхи, макети зірок.

Місце проведення: спортивний зал.

Час проведення: 45 хвилин.

 

Частина уроку

Зміст

Дозу-вання

Організаційно-методичні вказівки

 

 

Підготовча

(14 хв.)

 

1. До спортивної зали заходять учні та розташовуються навколо вчителя. Привітання:

- Добридень! Підійдіть до мене, нахиліть плечі, передпліччя, опустіть руки й струсіть із себе поганий настрій, страх, образу, розчарування, невпевненість, біль… Випряміться, візьміться за руки, утворюючи разом коло єдності та взаємодопомоги.

2. Вимірювання ЧСС 1 (6 с).

 

 

3. Знайомство: назвати ім’я та слово, яке допомагає зберігати здоров’я людини, на одну з букв свого імені.

4. Бесіда «Здоров’я людини»:

- Сьогоднішній урок ми присвячуємо своєму здоров’ю. І будемо все робити для його поліпшення.

5. Повідомлення завдань уроку.

6. Вправи у русі:

  • Ходьба на носках, п’ятах.
  • Ходьба зі зміною положення рук.
  • Ходьба зі зміною напрямку.
  • Біг у середньому темпі.
  • Біг із зупинкою.
  • Гра «Сіно, озеро, салют».

7. Вправи на поновлення дихання:

- «Обійми плечі»:

руки зігнуті в ліктях, кисті рук повернуті одна до одної. Обійняти себе за плечі – вдих, руки розвести в сторони – видих.

- «Маятник»:

Голова – прямо. Повертати голову праворуч та ліворуч, роблячи вдих у крайніх положеннях, під час повороту робити видих.

8. Вимірювання ЧСС 2 (6 с).

 

 

9. Загальнорозвивальні вправи на місці. Оздоровчий комплекс М.М.Амосова.

1. В.п. – стоячи, ноги нарізно.

1-3 – піднімання на носки, руки догори.

4 – в.п.

2. В.п. – стоячи ноги нарізко. Колові рухи руками уперед-назад. Одночасні рухи головою в сторони, уперед-назад.

3. В.п. – стоячи, руки догори долонями уперед, дивитися вгору. Згинання рук за голову перехресно, торкнутися долонями різнойменних лопаток, нахил головою уперед-донизу, підборіддям торкнутися грудної клітини.

4. В.п. – ноги нарізно, руки попереду в замок, долонями назовні. Поворот тулуба праворуч, голову – ліворуч, підборіддям торкнутися лівого плеча. Та навпаки.

5. В.п. – о.с. Нахили уперед, кистями рук (долонями) торкатися підлоги, ноги в колінах прямі.

6. В.п. – о.с., руки донизу, пальці – в кулак. Нахил праворуч, правим кулаком торкнутися правого коліна по боковій поверхні тулуба, лівий кулак – до пахви. Та навпаки.

7. В.п. – о.с. Притягування по черзі правого, лівого стегна до грудей хватом під колінами.

8. В.п. – о.с. Присідання.

9. Вправа на розслаблення: ноги нарізно, руки підняті вгору. Послідовно розслабляти («кинути») кисті, потім передпліччя, плечі, розслаблено схилити тулуб.

 

10. Вимірювання ЧСС 3 (6 с).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

4 хв.

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

Усі вправи викону-ються 7-10 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат записується в таблицю.

При киданні м’яча висловлювати бажання.

 

Презентація. Діти сідають на килимки.

 

 

 

 

Стежити за дотриманням дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихальні вправи за методикою О.М.Стрельникової.

 

 

 

 

 

 

 

Результат записується в таблицю.

 

Учні займають зручне положення у просторій залі.

Виконує учень.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи цього комплексу зміцнюють  м’язи тулуба, вигинають хребет у напрямку, протилежному патологічному викривленню, та розвивають статичну й динамічну його функції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат записується в таблицю.

 

 

 

 

 

 

 

Основна

( 21 хв.)

1. Інтерактивна гра «Літера».

«П», «Г», «Н», шеренга.

 

2. Поділ на групи за кольорами:

«Він», «Вона», «Вони».

 

3. Робота по станціях.

  • Станція «Розумники»

Стрибки на скакалці.

Учні відповідають на питання (тестування).

 

 

 

 

 

 

  • Станція «Лікувальний патруль»

Силові вправи на гімнастичній драбині.

Учні визначають вплив ароматів лікувальних трав на стан здоров’я дітей:

  • лаванда, м’ята – покращують діяльність серця;
  • чабрець – усуває головний біль;
  • ромашка – від сухості в носі;
  • часник – профілактика ГРЗ;
  • сосна – стимулює серцево-судинну систему.

 

  • Станція «Спритний м’яч»

Вправи з горіхами:

а) 1 горіх – колові рухи між долонями;

б) те саме, але на тильній стороні руки, притискаючи його долонею другої руки;

в) колові рухи двома горіхами в кожній долоні одночасно.

 

 

Жонглювання м’ячем.

Він – баскетбольний м’яч

Вона – волейбольний м’яч

Вони – м’яч за вибором

 

 

 

 

 

 

 

4. Вимірювання ЧСС 4 (6 с.).

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

Учні будують названу вчителем літеру у своїх зонах.

Він –

Вона –

Вони –

Пояснити порядок виконання завдань.

Диференціація

Він – серійні стрибки 5 х 30 сек.

Вона – різновиди стрибків на скакалці 6 х 10 р.

Вони – вправи зі скакалкою без стрибків 6 х 10 р.

 

 

Він – вправи у висі: - підтягування колін до грудей, 4 х 10 р.;

- згинання-розгинання рук в упорі ззаду на гімнастичній драбині.

Вона – те саме,

5 х 6 разів.

Вони – вправи у висі:

«Маятник», «Ножиці», 

3 х 10 разів.

 

 

Ці вправи сприяють усуненню нервового роздратування, профілактують втому мозку.

 

 

 

 

 

Він – 8 видів жонглювання по 10 разів у русі.

Вона – 6 видів жонглювання по 10 разів у русі.

Вони – 6 видів жонглювання по 6 разів на місці (за бажанням – у русі).

Результат фіксується в таблицю.

Заключна частина

(10 хв.)

1. Підбиття підсумків уроку:

- виявлення кращих;

- виставлення оцінок;

- вправа «Продовжи речення»:

«Я дізнався…»

«Я зрозумів…»

«Я не вмів, а тепер умію…»

«Найбільші труднощі я відчував…»

«Мені найбільше сподобалось…»

2. Вимірювання ЧСС 5 (6 с.).

 

 

3. Домашнє завдання.

 

4. Релаксаційна  вправа «Чарівне дерево».

 

 

5. Нагородження.

Макети зірок:

- червоні – активність, бадьорість, веселість;

- зелені – цікавість;

- жовті – м’якість, затишність;

- коричневі – погане самопочуття.

6. Організований вихід зі спортивної зали.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

 

4 хв.

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пантоміма.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пульсометрії (подивитися графік).

Дослідницький проект.

Звучить релаксаційна музика.

Додаток 1.

Учнівська самооцінка уроку.

Діти обирають зірки.

 

 

 

 

 

 

 

  

docx
Додано
23 листопада 2021
Переглядів
373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку