30 березня о 15:00Вебінар: Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи

Урок "Земля - наш спільний дім". Навколишній світ. 5 клас.

Про матеріал

Матеріал розрахований на вчителів, що викладають Курс «НАВКОЛИШНІЙ СВІТ» у 5-х класах за науково-педагогічним проектом «Росток».

Урок "Земля - наш спільний дім". Навколишній світ. 5 клас.

У 5 класі курс “Навколишній світ” має назву “Першооснови природи Землі” і базується на елементарних знаннях з фізики, астрономії, хімії, біології, екології.

Даний урок розглядається при вивченні розділу "Макросвіт".

Перегляд файлу

Розділ Макросвіт

Планета Земля

Тема уроку: Земля – наш спільний дім.

Мета:      - пояснити й актуалізувати опорні знання учнів з твердження: «Земля-наш спільний дім»;

  • формувати вміння працювати з додатковою літературою;
  • виховувати матеріалістичний світогляд учнів, бережне ставлення до Землі.

Тип уроку: урок отримання нових знань.

Методи і форми роботи: бесіда, робота з підручником, розповідь вчителя.

 

Обладнання:  підручники з навколишнього світу, глобус, науково-

  популярна література.

 

Основні терміни і поняття: атмосфера, гідросфера, літосфера, біосфера.

 

План уроку

  1.     Активізація знань учнів.
  • Завдяки чому на Землі можливе життя?
  • Чому на інших планетах Сонячної системи життя неможливе?
  1. Вивчення нового матеріалу. ,
    1. Мотивація навчальної діяльності.
    2. Розповідь про «космічного мандрівника» (с.3 підручника).
    3. Виконання завдання 1 (с.4 підручника).
    4. Обговорення й конспектування з поясненням основних умов життя на Землі:
  1. світло і тепло (зміна дня і ночі, зміна пір року);
  2. повітря/атмосфера;
  3. вода/гідросфера;
  4. тверда оболонка – літосфера;
  5. життя/біосфера;
  6. власні джерела енергії;

 Висновок: наша Земля – жива планета, на якій все взаємопов'язане.

  1. Виконання завдань 2,3,6,8 (с.6-7).
  1.   Узагальнення.   Бесіда: «Наша Земля – жива планета».

         Перелічуємо завдяки чому?

Домашнє завдання: опрацювати Вступ  с.3-8 (третя частина підручника НС), виконати завдання 4,5,7; за бажанням повідомлення учнів про полярний день, полярну ніч.

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку