Мета: Повторити й активізувати лексику теми.
Ознайомити учнів з новими ЛО.Навчати учнів аудіювання.Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення Удосконалювати техніку читання.Практикувати учнів у письмі.Сприяти розвиткові мовної здогадки.Виховувати увагу та наполегливість.
Тема : Їжа
Підтема: Готуємо за рецептами.
Мета: Повторити й активізувати лексику теми.
Ознайомити учнів з новими ЛО.Навчати учнів аудіювання.Продовжувати формувати навички монологічного та діалогічного мовлення Удосконалювати техніку читання.Практикувати учнів у письмі.Сприяти розвиткові мовної здогадки.Виховувати увагу та наполегливість.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НО1), для роботи у групах (НО2).
Хід уроку
I. Підготовка до сприйнятт я іншомовного мовлення
Greeting 1. Привітання.
T: Good morning, everyone. It’s so good to see you.
Ps: Good morning, teacher. It’s good to see you.
T: How are you getting on?
Ps: We are well, thank you.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today you’ll know what gingerbread is and how to cook it. We are going to read a text about cooking vegetable soup and speak about men in the kitchen.
Check on Homework
3. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 33).
Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.
2) РЗ, впр. 2 (с. 34).
Один-двоє учнів читають речення, складені до малюнка вправи. Решта класу доповнюють їх у разі необхідності.
3) РЗ, впр. 3 (с. 34).
Учні ланцюжком читають доповнені міні-діалоги вправи. Учитель контролює правильність відповідей, виправляючи помилки (у разі їх наявності).
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Учні отримують картки для роботи в парах, не показуючи їх один одному. На малюнках не зображено місце розташування деяких предметів (список цих предметів поданий у рамці). Учні по черзі ставлять один одному запитання і позначають на своєму малюнку місця розташування цих предметів відповідними номерами. Пара,яка першою закінчила роботу, розповідає, де на малюнках знаходяться предмети.Решта звіряються зі своїми малюнками.
сновна частина уроку
Listening
Comprehension
1. Аудіювання. Впр. 1 (с. 78).
Перед початком роботи один з учнів читає інформацію першої частини вправи вголос
та перекладає її рідною мовою. Учитель двічі читає текст. Учні слухають і виконують
завдання. По закінченні вони ланцюжком читають упорядковані речення вправи.Writing 2. Письмо. Впр. 2 (с. 79). Учні спочатку самостійно підбирають визначення до поданих слів і ланцюжком читають їх перед класом. Потім вони письмово складають речення із цими дієсловами. По закінченні роботи троє-четверо учнів уголос читають речення, які вони склали.
Reading 3. Подання тексту для читання. Впр. 3 (с. 79).
1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
а) Бесіда за малюнками до вправи.
T: Look at the picture on page 79. Whom do you see in the picture? What are the man and the boy doing? Have they finished their work? Why did they cook the dish?
За помогою вчителя перекладає їх рідною мовою.
2) Reading. Етап читання.
Учні ланцюжком читають текст по 2—3 речення.
3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Впр. 4 (с. 80).
Учні ланцюжком читають запитання вправи і відповідають на них.
б) Переказ тексту. Впр. 5 (с. 80).
Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення. Потім троє-четверо з них самостійно переказують текст повністю.
Speaking 4. Розвиток умінь мовлення.
Гра «Survey».
Клас розподіляється на групи по четверо учнів, кожен з яких отримує по одній картці з набору (HO2). Учні у групах опитують один одного, використовуючи подані запитання. По закінченні роботи отримані відповіді узагальнюються. Потім представ-ник від кожної групи повідомляє результати опитування класу.
Заключна частина уроку
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 34), 2, 3 (с. 35), письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
T: Today we spoke about men in the kitchen and the dishes they can cook. Do you like
the dishes your fathers or brothers cook? What dish they cook is especially tasty?
Учні ланцюжком відповідають на запитання вчителя.
Урок 42 (11)
Підтема: Надзвичайні мафіни.
Мета: Повторити й активізувати лексику теми. Навчати учнів планувати свої відповіді.
Продовжувати вдосконалювати техніку читання. Формувати навички діалогічного та монологічного мовлення. Практикувати учнів у письмі. Виховувати сумлінне ставлення до виконання поставлених завдань.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), для роботи в парах (НО2), для самостійної роботи (НО3).
Хід уроку
I. Підготовка до сприйнятт я іншомовного мовлення
Greeting 1. Привітання.
T: Good morning, pupils. Nice to see you today.
Ps: Good morning, teacher. Nice to see you.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
T: Today we are going to read an interesting text about cooking muffins. You will know
some historical facts and even an old English song «The Muffin Man».
Checkon Homework
3. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 35).
Двоє учнів читають доповнений діалог за ролями.
2) РЗ, впр. 2 (с. 36).
Учні ланцюжком читають підібрані до малюнків слова. Учитель стежить за правильністю відповідей
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «Guess the Word».
Клас розподіляється на дві команди. Учитель розкладає картки (НО1) на столі. Чле-
ни команд по черзі підходять до столу, беруть одну з карток і вголос читають визначення слова. Суперники мають назвати це слово. Якщо вони не можуть, право відповіді переходить до другої команди. За кожну правильну відповідь надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. (Слова взято з двох попередніх уроків.)
II. О сновна частина уроку
Reading 1. Подання текстів для читання.
1) Впр. 2 (с. 82).
A. Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.
a) Робота з картками.
Учні отримують картки для роботи в парах (НО2), ставлять один одному запитання і відповідають на них. По закінченні роботи двоє-троє учнів переказують відповіді співрозмовника.
б) Ознайомити учнів з новими ЛО.
Один з учнів читає виділені у тексті слова та перекладає їх рідною мовою. Учитель і решта класу допомагають у разі необхідності.
Б. Reading. Етап читання.
Учні ланцюжком уголос читають текст по 2—3 речення.
В. Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Робота з картками.
Учні отримують картки для самостійної роботи (НО3) і складають запитання із поданих слів. По закінченні роботи вони ланцюжком читають запитання та відповідають на них.
б) Впр. 3 (с. 83).
Учні спочатку самостійно виписують дієслова за завданням вправи, потім переказують текст ланцюжком по 2 речення. Двоє-троє учнів самостійно переказують текст з опорою на виписані слова та запитання картки (НО3). Учитель контролює послідовність переказу та правильність граматичної будови речень.
2) Впр. 4 (с. 83).
а) Учні ланцюжком читають текст вправи по одному реченню і перекладають його рідною мовою.
б) Гра «The Muffin Man». Учні грають за правилами, описаними у вправі.
Speaking 2. Розвиток умінь мовлення.
Впр. 1 (с. 82).
Учні у парах складають діалоги за завданням вправи. По закінченні роботи три-чотири пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильністьграматичної будови речень.
Project Work 3. Робота над проектом. Впр. 5 (с. 84).
Клас розподіляється на групи по четверо учнів, які виконують завдання вправи.
Час роботи — 7—10 хвилин. По закінченні підготовки один учень від кожної групи
представляє плакат перед класом і розповідає про рецепт. Учитель разом із класом
обирає найкращий плакат.
III. З аключна частина уроку
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1 (с. 36), 2, 3 (с. 37), письмово.
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Бесіда з учнями.
T: Today we spoke about a way to make a surprise for one’s parents. Have you ever made your parents a nice surprise? What was it? When did you do it last time? Did your parents like it?