Урок за темою «Їжа»
Мета:
Навчальна: презентувати новий лексико-граматичний матеріал за темою «Їжа», практикувати мовні засоби за темою «Їжа», вдосконалювати компетенції читання, аудіювання, збільшити обсяг знань про соціокультурну специфіку мови країни, що вивчається, мовну поведінку адекватно цій специфіці; практикувати вci види мовленнєвої діяльності, ознайомити з новими лексичними одиницями; закріпити вміння вживати структуру I have … for breakfast.
Розвивальна: Розвивати інтелектуальні та пізнавальні здібності, вчити уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, учити працювати у парi, логiчно висловлювати думку;
Виховна: виховувати уміння концентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі, проявляти увагу до співрозмовника в процесі спілкування, прищеплювати працьовитість, вчити чітко виконувати інструкції вчителя.
Хiд уроку
– Hello, children. I'm glad to see you.
– Hello.We are glad to see you too.
– Sit down, please. Look at the blackboard. You can see some pictures here. What is the topic of our lesson? Today we are going to learn some names of vegetables, fruit and other products and try to make up dialogues on the topic Food.
На дошці написано слова: sweets, cheese, banana, meat, tea, tomato, nut, butter, carrot, egg, bread, milk, cake, apple,
Find the words with the sound [i:]
With the sound [t]?
with the sound [o]?
with the sound [k]?
Діти обирають відповіді.
Look at the blackboard, please!
Answer my questions.
What do you like?
I like …
I like …
Who likes milk?
Thank you very much!
Let’s play children. Sleep/Wake up
Close your eyes and open your eyes.
На дошці картки із зображенням продуктів харчування, вчитель ховає одну з карток, а діти повинні вгадати, що саме зникло. What’s missing?
Today we are having guests! They are Lilly and Kim. Мама відправила їх до магазина і дала їм список продуктів, які треба купити. А діти по дорозі до магазину грали у сніжки з друзями, листочок зі списком став мокрим, і деякі літери стерлися. Допоможіть дітям згадати, що саме треба купити.
Look at the list on the blackboard! (вгадайте слова)
Well done. Thank you! Лілі та Кім дуже вам вдячні!
Діти виконують завдання, перевіряють написані сдлова у партнера, обговорюють помилки.
Milk
Burger
Chips
Pizza
Apples
Banana
Chocolate
Відгадайте загадки
1. It is yellow and not sweet. We drink tea with it.
2. Every mouse likes it.
3. They are red, green and yellow. They are round and sweet
4. It is yellow. Monkeys like it.
5. We drink it every morning
6. I am white. You can drink me. I am from a cow.
7.I am a fruit and I am orange
(a lemon, cheese, apples, a banana, tea, milk, an orange)
Лілі та Кім читали книжку про тваринок, а потім вирішили намалювати їх та написати про них у своїх записничках. Прочитайте, що написали дівчатка, та спробуйте вгадати, чим люблять ласувати ці тваринки.
(milk, bananas, burgers)
Діти виконують завдання, читають свої речення та обговорюють відповіді
Please say what would you like to have for your breakfast or lunch.
Вчитель записує на дошці зразок речення:
I would like to have a cheese sandwich for breakfast.
Діти пишуть речення в своїх зошитах, потім читають вголос та перекладають свої речення.
Very good! Ви добре попрацювали на уроці. Що нового ви дізнались? Чи сподобався вам урок?
Our lesson is over. Good-bye!