Урок "Зима - добра чарівниця"

Про матеріал
активізувати знання дітей про зиму; формувати уміння і навички гармонійного поєднання кольорів; повторити поняття холодні і теплі кольори; розвивати у дітей зорову пам»ять, образне мислення, уяву; виховувати естетичний смак і почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва. 1 клас

Тема: Чарівна зима.

 

Мета: активізувати знання дітей про зиму; формувати уміння і навички гармонійного поєднання кольорів; повторити поняття холодні і теплі кольори; розвивати у дітей зорову пам»ять, образне мислення, уяву; виховувати естетичний смак і почуття прекрасного.

 

Обладнання: ілюстрації по темі «Зима», репродукції картин художників на тему «Зима», презентація на тему «Зима».

 

Хід уроку

 

І. Організаційна частина (Створення ситуації успіху)

1. Привітання

Ось і продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Працювати будем жваво,

Щоб було усім цікаво.

  • Подивіться один на одного, подаруйте посмішки. Який у вас настрій? Чи готові ви до роботи?

2. Правила ТБ і правил роботи на уроці образотворчого мистецтва.

ІІ. Актуалізація знань учнів та повідомлення теми та мети уроку.

  • Зверніть увагу на вбрання нашого класу і послухайте загадку. Відгадавши її, ви дізнаєтесь про що йдеться.

Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я … (зима)

 

Біле, як сорочка,

Пухнасте, як квочка,

Крил не має,

А гарно літає.

Що це за птиця,

Що сонця боїться? (Сніг)

ІІІ. Робота над темою уроку.

  1. Вступне слово вчителя.

Зима – добра чарівниця. Вона розмальовує візерунками вікна, вкриває землю пухким білим килимом снігу. З її приходом навколо все стає таким красивим, ніжним, неначе білі скатертинки опустилися на землю. Саме зима надихаєнас на створення чудової зимової композиції, тему уроку якої ми бачимо на екрані телевізора «Чарівна зима».

  Сьогодні ми спостерігатимемо за змінами в природі за роботами художників. А також навчимося створювати свій зимовий пейзаж з допомогою холодних кольорів.

  1. Гра «Продовж  речення»
  • Діти, за допомогою чого оспівують красу зимового пейзажу поети? (За допомогою віршів)
  • А як це роблять музиканти? (Вони створюють музику)
  • А як фотохудожники? (Фотографують природу)
  • А художники?  (Пишуть картини)
  1. Перегляд презентації «Зима очима художників»
  2. Бесіда:
  • Які кольори ви помітили? (Рожевий, блакитний, фіолетовий, ясно-зелений, синій)
  • Які б ви обрали кольори для зображення снігу – теплі чи холодні? (Холодні)
  • Які холодні кольори ви знаєте?
  • А чому їх так називають? (Вони викликають у нас відчуття прохолоди)
  1. Фізкультхвилинка
  2. «Мозковий штурм»
  • Заплющить очі і уявіть собі зимовий сонячний день. Які кольори переважатимуть на вашому малюнку?
  • Які холодні кольори ви використаєте для зображення зимового краєвиду?
  • З допомогою кольору можна передати настрій пейзажу.

ІY. Поетапне виконання роботи

  1. Перегляд презентації «Чарівна зима»
  2. Визначення напрямку роботи дітей:

А) лінія горизонту (Зверху – небо, знизу – земля);

Б) розміщення предметів на аркуші (Поблизу нас – намалюємо більшими, ті, що подалі, меншими)

   3. Демонстрація виконання роботи вчителем.

   4. Діти біля дошки розміщують предмети.

   5. Поміркуйте, що саме ви будете малювати: хатинку, ліс, сніговичка,      

      місто, своє подвір»я.

  6. Самостійна робота учнів.

Y. Підсумок уроку.

1. Виставка та аналіз дитячих робіт.

2. Самооцінка робіт

- У кожного з вас є три листочки: червоний, жовтий, зелений. Як ви думаєте – як ви працювали?  Оберіть листочок та прикріпіть на нашому дереві класу.

3. Наш урок пройшов немарно.

Повідомлю у кінці:

Що у нашім першім класі

Діти просто молодці!

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 1 клас (Трач С. К., Резніченко М. І.)
Додано
22 лютого 2019
Переглядів
4656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку