Урок образотворчого мистецтва. 1 клас
Тема: Чарівна зима.
Мета: активізувати знання дітей про зиму; формувати уміння і навички гармонійного поєднання кольорів; повторити поняття холодні і теплі кольори; розвивати у дітей зорову пам»ять, образне мислення, уяву; виховувати естетичний смак і почуття прекрасного.
Обладнання: ілюстрації по темі «Зима», репродукції картин художників на тему «Зима», презентація на тему «Зима».
Хід уроку
І. Організаційна частина (Створення ситуації успіху)
1. Привітання
Ось і продзвенів дзвінок,
Починається урок.
Працювати будем жваво,
Щоб було усім цікаво.
2. Правила ТБ і правил роботи на уроці образотворчого мистецтва.
ІІ. Актуалізація знань учнів та повідомлення теми та мети уроку.
Стало біло навкруги –
Я розтрушую сніги,
Наганяю холоди,
Води сковую в льоди.
В дружбі з дітьми я всіма.
Здогадались? Я … (зима)
Біле, як сорочка,
Пухнасте, як квочка,
Крил не має,
А гарно літає.
Що це за птиця,
Що сонця боїться? (Сніг)
ІІІ. Робота над темою уроку.
Зима – добра чарівниця. Вона розмальовує візерунками вікна, вкриває землю пухким білим килимом снігу. З її приходом навколо все стає таким красивим, ніжним, неначе білі скатертинки опустилися на землю. Саме зима надихаєнас на створення чудової зимової композиції, тему уроку якої ми бачимо на екрані телевізора «Чарівна зима».
Сьогодні ми спостерігатимемо за змінами в природі за роботами художників. А також навчимося створювати свій зимовий пейзаж з допомогою холодних кольорів.
ІY. Поетапне виконання роботи
А) лінія горизонту (Зверху – небо, знизу – земля);
Б) розміщення предметів на аркуші (Поблизу нас – намалюємо більшими, ті, що подалі, меншими)
3. Демонстрація виконання роботи вчителем.
4. Діти біля дошки розміщують предмети.
5. Поміркуйте, що саме ви будете малювати: хатинку, ліс, сніговичка,
місто, своє подвір»я.
6. Самостійна робота учнів.
Y. Підсумок уроку.
1. Виставка та аналіз дитячих робіт.
2. Самооцінка робіт
- У кожного з вас є три листочки: червоний, жовтий, зелений. Як ви думаєте – як ви працювали? Оберіть листочок та прикріпіть на нашому дереві класу.
3. Наш урок пройшов немарно.
Повідомлю у кінці:
Що у нашім першім класі
Діти просто молодці!