Тема. Чотирикутники.
Мета. Узагальнити та систематизувати знання по темі «Чотирикутники» і
«Многокутники», закріпити навики розв'язування задач, розвивати вміння
логічно мислити, міркувати, виховувати культуру мови, запису,
виховувати увагу.
Обладнання: свистки(кожному капітанові), плакати із зображенням чотирикутників, задачі за готовими малюнками, маркери.
Перший чотирикутник, з яким
познайомилася геометрія, був
квадрат
Д.Д. Мордухай-Болтовський
Хід уроку
Діти, сьогодні ми проводимо з вами урок-змагання по темі «Чотирикутники». В ньому беруть участь три команди. В кожній із них є каптан, консультант, на грудях в них емблеми. Урок складається із таких конкурсів: «Розминка», «Склади і розв’яжи задачу», гра «Хто швидше», домашнє завдання, «» Конкурс капітанів»
І конкурс «Розминка» (Відповідає та команда, яка першою дала сигнал свистком. Свисток у капітана команди)
ІІ конкурс «Склади і розв’яжи задачі»
Командам пропонуються готові малюнки
10
В С
10
А 450 D
В С
? ?
550 ?
А D
В С
О ВD=20
А D
Знайти периметр трикутника АОВ
ІІІ. Конкурс «Хто швидше?»
(Кожна команда «ланцюжком» одна за одною розв’язують задачі по готовій скороченій умові. Перемагають ті, хто швидше розв’язав вірно задачу. За невірний розв’язок знімаються бали ).
ІV. Конкурс. «Захист фігур» (Домашнє завдання).
Кожна команда захищає свою фігуру (Вірші, пісні, реферат, інсценізація, гуморески).
V. Конкурс капітанів
(Капітани розв’язують біля дошки задачі, а решта записують у зошит )
Підведення підсумків уроку. Нагородження переможців.
Заключне слово вчителя.