Урок "Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини"

Про матеріал
План-конспект інтерактивного уроку до розділу "Фізична складова здоров'я", до теми "Харчування і здоров'я".
Зміст архіву
Перегляд файлу

Тема: Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини.

Мета:

Освітня: ознайомити зі складовими продуктів харчування підлітків відповідно до їх віку; навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю; підвести учнів до розуміння того, що правильне харчування – одна з умов міцного здоров’я; дати зрозуміти  що для нормальної життєдіяльності організму потрібно вживати продукти, в яких містяться поживні речовини, вітаміни, мінерали; пояснити суть зневоднення   та наголосити  що  денну норму води потрібно розподілити рівномірно протягом дня.

Розвиваюча: розвинути уявлення про значення води і поживних речовин для організму людини; розвинути творчі здібності учнів, вміння висловлювати свої думки, аргументувати  свою точку зору.

Виховна: виховати культуру здорового харчування та відповідального ставлення до власного здоров’я; самостійність, почуття відповідальності за колективну справу

Поняття та терміни: вуглеводи, білки, жири, вітаміни, мінерали.

Обладнання: схема на ватмані, картки з малюнками, електронна дошка для демонстрації презентації

Тип уроку:  інтерактивний

Хід уроку

І. Організаційний момент

Усміхніться всім довкола:

Небу, сонцю, квітам, людям.

І тоді обов’язково

День до нас привітним буде

  • Чи можемо ми розпочати роботу?

Відповідно до сьогоднішнього уроку наш девіз:

Думати швидко

Говорити правильно

Відповідати чітко

Відпочивати з посмішкою.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Прийом« Обговоримо разом»

Зверніть увагу на дошку, як бачимо наша тема містить термін здоров’я і він вже знайомий Вам, тож спробуємо пригадати що він означає.

  • Що таке здоров’я?

(Здоров’я – це стан організму людини, при якому всі його органи повноцінно функціонують)

  • Назвіть складові здоров’я?

(фізична, соціальна, психічна та духовна складова здоров’я)

Обговорення епіграфа

Я їм, щоб жити,  а не живу, щоб їсти.

Сократ

давньогрецький  філософ

Нам залишилося з’ясувати що таке харчування.

  • Що таке харчування?

Варіантів забагато проте серед них є правильні. Виходить що певний період часу затрачений людиною на споживання їжі і буде процесом харчування. Отже харчування – це процес надходження до організму поживних речовин.

ІІІ. Мотивація навчального матеріалу

Проблемні запитання:

Отже, сьогодні на уроці ми повинні дізнатися:

  • Чи може людина жити без їжі та води?
  • Чи потрібні вітаміни та поживні речовини для організму людини?

Перегляд відеоролику «Смішарики»

Тепер пропоную переглянути  відеоролик, який стосується нашого уроку.

Повідомлення теми уроку, постановка мети

Мета

  • ознайомитися зі складовими продуктів харчування;
  • навчити відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю;
  • дати зрозуміти  що для нормальної життєдіяльності організму потрібно вживати продукти, в яких містяться поживні речовини, вітаміни, мінерали;
  • з’ясувати суть води для нашого організма
  • розвинути творчі здібності, вміння висловлювати свої думки, аргументувати  свою точку зору
  • виховати культуру здорового харчування та відповідального ставлення до власного здоров’я, виховати самостійність, почуття відповідальності за колективну справу

ІV.  Вивчення нового матеріалу

Дослідницька робота в групах

Умови гри. Кожній команді роздається друкований матеріал, відповідний назві групі. За три хвилини вони мають опрацювати його та потім зробити невеликий виступ по даній схемі:

  1. Дати визначення певній  речовини
  2. У яких харчових продуктах міститься?
  3. Значення для організму?
  4. Які проблеми виникають за нестачі цього компонента?
  5. Які проблеми виникають за надлишку цього компонента?

Слово вчителя.

Ви поділені на групи, кожна із них має свою назву, відповідно і отримаєте певний капелюх. Але спочатку даю хвилинку для того щоб Ви обрали капітана.

(Учні обирають капітана своєї групи)

Кожна команда повинна за три хвилини опрацювати матеріал: роздавальний та підручника (підручник ст.. 27-30), при цьому зробити певні записи у таблицю (зошит ст..16). Після обробки матеріала кожна команда робить невеличкі виступи по запропонованій схемі. При розповіді певної групи всі інші уважно слухають та одночасно заповнюють таблицю.

(Опрацювання учнями матеріалу та заповнення таблиці)

Отже,  основними  компонентами  у  складі  продуктів  харчування  є:  білки,  жири,  вуглеводи,  вітаміни,  мінеральні  речовини, вода. Тому, зараз пропоную заслухати інформацію про білки.

Виступ першої команди «Зайченята»

Перший учень. Білки -  це  складні  органічні  речовини,  найважливіші складові  частини  тваринних  і  рослинних  організмів.  Будова  білків  дуже  складна:  вони  складаються  з  20  амінокислот,  10  з  яких  є  незамінними,  оскільки  не  утворюються в  організмі,  а  надходять  з  їжею.  За  своїм  походженням  білки поділяють  на  рослинні  й  тваринні.  У  білках  тваринного  походження  містяться  незамінні  для  людини  амінокислоти, яких немає в рослинних білках.

Другий учень. Людина  отримує  необхідний  організму  білок,  уживаючи  тваринну  й  рослинну їжу    м’ясо,  молочні  продукти,  рибу,  яйця,  горіхи,  боби, крупи.  Білкові  й  амінокислотні  суміші  вживають  спортсмени з метою збільшення м’язів.

Третій учень. Білок  є  основою  організму  людини,  головним  «будівельним»  матеріалом.  З  білків  складаються  м’язи,  тканини,  внутрішні  органи а  також  волосся,  нігті,  шкіра.

Четвертий учень. Якщо  організм  живе  в  умовах   нестачі  білка, з’являється  в’ялість  і  слабкість,  шкіра  стає  блідою,  волосся тонким,  нігті  ламкими. Також виникають часті  застуди, алергії,  дерматити  та  гнійничкові  висипання,  швидка  стомлюваність та розлади  травлення.

П’ятий учень.  Важливо знати, що надлишок білкової їжі так само небажаний, як і її недолік. При надлишку білків у раціоні погіршується апетит, спостерігається підвищена нервова збудливість, збільшується відкладення жиру в печінці, страждає серце, печінка і нирки, посилюються процеси гниття в кишечнику.

Слово вчителя. Отже, тепер ми знаємо, що білки забезпечують організм будівельним матеріалом для клітини і його ми можемо знайти у таких продуктах: м’ясо,  молочні  продукти,  рибу,  яйця,  горіхи,  боби, крупи. А також дізналися до чого призводить нестача або надлишок білків. Тепер давайте послухаємо наступну команду, а саме «Жири»

Виступ другої команди «Розумні совенята»

Перший учень. Жири бувають рослинного й тваринного походження. Тваринні  жири  (баранячий,  свинячий,  яловичий  тощо) зазвичай  є  твердими  речовинами  з  невисокою  температурою плавлення  (виняток    рідкий  риб’ячий  жир).  Рослинні  жири    олії  (соняшникова,  соєва,  бавовняна,  оливкова  тощо) є  рідинами  (виняток    тверда  кокосова  олія).

Другий учень. Людина  отримує  необхідний кількість жирів для  організму  уживаючи     м’ясо, сало,  яйця,  олія, соняшникове насіння, масло, вершки та сметана.

Третій учень.   Жири забезпечують  організм людини енергією.  Із  жирами  до  організму  надходять  необхідні  для життєдіяльності  речовини,  наприклад  вітаміни  А,  Б,  Е.  Жири  забезпечують  всмоктування  з  кишечника  низки  мінеральних  речовин  та   вітамінів.  Вони  поліпшують смак  їжі  та  викликають  відчуття  ситості.

Четвертий учень.  Нестача  жирів  у  їжі  веде  до  порушення  діяльності  нервової  системи,  знижує  стійкість  до різних  захворювань.  Надмірне зниженню запасів жирів призводить до сильного схуднення.

П’ятий учень. І  навпаки,  надлишок  жирів  у  раціоні призводить до надмірного ожиріння, при цьому також страждає серцеве, печінка.

Слово вчителя. Отже, тепер ми знаємо, що жири забезпечують організм енергією і ми його можемо знайти у таких продуктах: сало,  яйця,  олія, соняшникове насіння, масло, вершки та сметана. А також дізналися до чого призводить нестача або надлишок жирів. Тепер давайте послухаємо наступну команду, а саме «Вуглеводи»

Виступ третьої команди «Лисички»

Перший учень. Вуглеводи  є  основною  частиною  харчового  раціону.  Протягом  життя  людина  з’їдає  близько  10  т  вуглеводів.  Вони  надходять  в  організм  переважно  у  вигляді  крохмалю. 

Другий учень. Особливо  багата  на  вуглеводи  рослинна  їжа:  хліб,  крупи,  овочі,  фрукти, мед, картопля, банани, виноград, помідори, перець солодкий та багато інших продуктів. Продукти  тваринного походження (за винятком молока) містять мало вуглеводів.

Третій учень. Вуглеводи    головне  джерело  енергії  організму.  Усі  види  фізичної  праці  збільшують  потребу  у  вуглеводах.  При  сильній  втомі,  під  час  важких  спортивних  змагань  або  екзаменів кілька  шматочків  цукру  або  шоколаду  поліпшать  стан  організму.

Четвертий учень.  Нестача  вуглеводів  призводить  до  низки  проблем:  втрати  м’язової  маси, зневоднення організму, погіршення настрою, депресії, швидка втома, сонливість в деяких випадках призводить до надмірної дратівливості.

П’ятий учень. Надмірне  споживання  вуглеводів  є  поширеною  причиною  порушення  обміну  речовин,  сприяє  розвитку  ряду  захворювань:  цукрового  діабету,  ожиріння яке призводить до зниження рухової активності.

Слово вчителя. Отже, тепер ми знаємо, що вуглеводи є основним джерелом енергії для організму, сприяє кращій роботі серця, м’язів та мозку  і ми його можемо знайти у таких продуктах: хліб,  крупи,  овочі,  фрукти, мед, картопля, банани, виноград, помідори, перець солодкий, молоко. А також дізналися до чого призводить нестача або надлишок вуглеводів. Тепер давайте послухаємо наступну команду, а саме «Вітаміни»

Виступ четвертої групи «Вітаміни»

Слово вчителя. Групу «Вітамін» представляють Смішарики. Про вітаміни вони нам розповідали на початку уроку, а саме коли ми переглядали відеофрагмент.

Вітаміни    органічні  сполуки,  що  потрібні  для  нормального  функціонування  організму.  Вітаміни  сприяють підвищенню  опірності  організму  до  несприятливих  впливів зовнішнього  середовища  (інфекція,  дія  високої  й  низької температури  тощо).  Вони  необхідні  для  стимулювання  росту, відновлення тканин і клітин після травм і операцій.

Більшість  вітамінів  не  утворюється  в  організмі  людини. Головним  їх  джерелом  є  овочі,  фрукти  та  ягоди.  Вітаміни містяться  також  у  молоці,  м’ясі,  рибі. Вітамінів дуже багато, але познайомилися ми уже з такими.  

Вітамін  А  який  у  великих  кількостях міститься у свіжій моркві, помідорах, салаті, абрикосах, риб’ячому  жирі,  вершковому  маслі,  печінці,  нирках,  жовтку яєць. За  нестачі  вітаміну  А  уповільнюється  ріст,  розвивається «куряча  сліпота»,  тобто  різке  зменшення  гостроти  зору  при неяскравому освітленні. Надлишок вітаміну А - блювота,  слабкість,  запори,  ломота  в  кістках, біль  у  суглобах,  головний  біль,  сухість  шкіри,  ламкість  нігтів, випадіння  волосся. 

Вітамін Д найбільше міститься у таких продуктах: м’ясо риби, твердий сир, яйця, олія, вершкове масло та вершки. Він потрібен для росту і формування кісток і зубів (особливо в дитячому віці)

Вітамін  D  може  утворюватися  в  шкірі  людини  під  впливом  ультрафіолетових  променів.  Тому  діти  частіше  хворіють на  рахіт  узимку,  ніж  улітку.  Риб’ячий  жир,  перебування  на сонці  або  штучне  ультрафіолетове  опромінення  є  важливими  засобами запобігання й лікування рахіту.

При надлишку вітаміну  D    нудота, блювота,  біль  у  суглобах,  втрата  апетиту,  запор,  що  змінюється  діареєю,  відчуття  поколювання  в  роті.

Вітамін С   дуже  поширений  в  овочах,  фруктах. Він підвищує опірність організму хворобам, сприяє загоювання ран. Нестача  вітаміну  С  спричинює захворювання на цингу.

Вітаміни групи В потрібні для нормальної діяльності нервової системи. Містяться у таких продуктах: лісових  горіхах,  неочищеному  рисі,  хлібі  грубого  помелу,  ячмінній  і  вівсяній  крупах, особливо багато його в пивних дріжджах і печінці, гречаних  крупах,  молоці, яйцях.

Першими  ознаками  відсутності цього  вітаміну  в  людини  є  ураження  шкіри  (найчастіше  в  області  губ).  З’являються  тріщини,   мокріють  і  вкриваються темною кіркою. За  відсутності  в  їжі  вітаміну  В  розвивається  захворювання  бері-бері.  Хворий  втрачає  апетит,  швидко  втомлюється,  поступово  з’являється  слабкість  у  м’язах  ніг. 

Слово вчителя. Отже, тепер ми знаємо, що вітаміни потрібні для нормального функціювання організму і ми його можемо знайти у  багатьох  продуктах: м’ясо риби, твердий сир, яйця, олія, вершкове масло та вершки, овочах,  фруктах, лісових  горіхах,  неочищеному  рисі . А також дізналися до чого призводить нестача або надлишок вітамінів.

Виступ п’ятої команди «Їжачки»

Перший учень. Вода  є  складовою  частиною  клітин    всіх  живих організмів. Усі  перетворення  речовин  в  організмі  відбуваються у  водному  середовищі.  Вода  розчиняє  речовини,  що  надійшли в  організм  з  їжею. 

Другий учень. Людині  потрібно  на  добу  2-2,5  л  води  при  нормальному харчовому  режимі  за  нормальної  температури  навколишнього середовища. Ця кількість води складається:

  • із води, споживаної при питті (близько 1 л);
  • води, що міститься у складі їжі (близько 1 л);
  • води, яка утворюється в організмі під час обміну білків,
  • жирів і вуглеводів (300-350 мл).

Третій учень. Вода  регулює  температуру  тіла:  випаровуючись,  вона охолоджує тіло, попереджуючи його перегрівання.

Вода  й  мінеральні  солі  утворюють  внутрішнє  середовище організму,  оскільки  є  основною  складовою  частиною  плазми крові, лімфи та тканинної рідини. Досить  сказати,  що  вода  в  дорослої  людини  становить близько 65 % маси тіла, а в дітей — близько 80 %.

Четвертий учень. Втрата  організмом  великої  кількості  води  призводить  до дуже  тяжких  наслідків.  Тривале  зневоднювання  організму спричиняє  судоми,  втрату  свідомості.  Позбавлення  людини води на кілька днів призведе до смерті.

П’ятий учень. Для  нормальної  діяльності  організму  важливо,  щоб  надходження  води  в  організм  повністю  компенсувало  її  витрати. Якщо  води  виводиться  з  організму  більше,  ніж  надходить,  то виникає  відчуття  спраги.  Співвідношення  кількості  вжитої води до кількості виділеної становить водний баланс.

Слово вчителя. Отже, тепер ми знаємо, що вода  є  складовою  частиною  клітин  всіх  живих організмів та потрібні для його нормального функціювання. Потрапляє вона у наш організм при споживанні їжі та питті води. А також дізналися до чого призводить нестача води. І тепер залишилося познайомитися з мінеральними речовинами, тому давайте послухаємо наступну команду, а саме «Мінеральні  речовини»

Виступ шостої групи «Бурсуки»

Перший учень. Ріст  і  розвиток  кісток,  нервових  клітин,  м’язів  залежить від  вмісту  певних  хімічних  елементів  та  мінеральних  речовин. Вони  сприяють  нормальній  діяльності  серця  й  нервової  системи.

Другий учень. При  повноцінному  харчуванні  доросла  людина  одержує всі  необхідні  їй  хімічні  елементи  у  складі  мінеральних  речовин  у  достатній  кількості  з  їжею.  Тільки  кухонну  сіль  додають  до  їжі  при  її  кулінарній  обробці.  Організм  дитини,  що росте,  потребує  додаткового  надходження  багатьох  мінеральних речовин. Вони містяться в морепродукти,риба, креветки, боби, хурма, молоко, червоне м’ясо, йодована сіль, морська капуста – ламінарія, жовтках яєць, кукурудза, яблука та багато інших овочів та фруктів.

Третій учень. Кальцій  і  Фосфор  забезпечують  ріст  кісток,  міцність  зубів.  Кальцій  впливає  на  збудливість  нервової  системи,  рухливість  м’язів,  здатність  крові  зсідатися.  Фосфор  потрібний  не тільки  для  росту  кісткової  тканини,  а  й  для  нормального функціонування  нервової  системи.  Йод  потрібен  для  обміну  речовин,  сприяє  розвитку  розумових  здібностей.

Ферум  міститься  у  складі    крові  та  бере участь  у  транспорті  кисню.

Четвертий учень. Нестача  певних  хімічних  елементів  негативно  впливає на  організм:  якщо  не  вистачає  Кальцію    знижується  міцність  кісток  і  зубів,  дефіцит  Феруму  спричиняє  хронічну  втому, зниження імунітету. Також при нестачі Йоду відбувається вплив на інтелектуальний розвиток.

П’ятий учень. Харчування забезпечує діяльність різних органів, систем і є важливою умовою міцного здоров’я, високої працездатності, гармонійного розвитку. Вживання продуктів, багатих на поживні речовини, достатнє вживання води – джерело здоров’я, сили, бадьорості.

Слово вчителя. Отже, тепер ми знаємо, що мінеральні речовини відіграють важливу роль у кровотворенні й забезпеченні організму киснем, впливає на фізичний та інтелектуальний розвиток, а також необхідний для формування кісток  та  міцності зубів,  і ми його можемо знайти у таких продуктах: морепродукти,риба, креветки, боби, хурма, молоко, червоне м’ясо, йодована сіль, морська капуста – ламінарія, жовтках яєць, кукурудза, яблука та багато інших овочів та фруктів. А також дізналися до чого призводить нестача поживних речовин.

V. Усвідомлення  нового  матеріалу

Гра «Піраміда»

Слово вчителя. Зараз Ми розберемо піраміду харчування, коли Вам буду показувати картинки з певним харчовим продуктом, то основна задача стоїть перед нами  розмістити їх в певному забарвленому секторі.

Перший сектор «Зелений» - означає уживай без обмежень.

Другий «Жовтий» - споживай обачливо.

Та останній, третій «Червоний» - поміркуй чи варто вживати!

C:\Users\Admin\Desktop\Семінар\картинки до уроку\image236.jpg

  1. C:\Users\Admin\Desktop\Семінар\картинки до уроку\air-ibadah.jpegВода ( Усі перетворення речовин в організмі відбуваються у водному середовищі)

 

  1. C:\Users\Admin\Desktop\Семінар\картинки до уроку\99511306_4q4SR6ARAAg.jpgМакарони, крупи, картопля, хліб (Вони забезпечують людину вуглеводами, білками, вітамінами, неорганічними речовинами та невеликою кількістю жиру й цукру, тобто є основним джерелом енергії)
  2. Овочі, фрукти (Вони багаті такими поживними речовинами, як вуглеводи, вітаміни, неорганічні речовини, харчові волокна. Їх вживають свіжими і після кулінарної обробки. Це такі продукти харчування, в яких людина має потребу впродовж цілого року)
  3. Сир, молоко, м’ясо (Молоко та молочні продукти постачають в організм людини білки, деякі вуглеводи, жири та мінеральні речовини. Окремі з них мають досить високий вміст жиру. У багатьох молочних продуктах є значна кількість вітамінів А та D. М’ясо забезпечує організм людини білками).
  4. Солодощі та масло (Вся їжа з цієї групи Піраміди харчування багата жиром і цукром. Вона володіють дуже маленькою поживною цінністю (хоча мають приємний смак), і тому вживати їх треба дуже помірно, – насолоджуючись ними тільки в особливих випадках. Ця група продуктів є вершиною Піраміди харчування)

Робота з зошитом

  • Як Ви вважаєте, чому склянки з рідиною вміщені в основі піраміди?

( Тому, що усі  перетворення  речовин  в  організмі  відбуваються у  водному  середовищі.  Вода  розчиняє  речовини,  що  надійшли в  організм  з  їжею)

  • Чому продукти, зображені на ньому, розташовані знизу вгору у спадковій кількості?

(Це означає, що користь цих продуктів зменшується і вони можуть надати певної шкоди нашому організму)

VІ. Фізкультхвилинка

Ви  старанно потрудилися

Бачу трішки вже стомилися

Час прийшов для відпочинку

Розпочнемо фізкультхвилинку

Руки в сторони та вгору —

На носочки піднялись.

Підніми голівку вгору —

Й на долоньки подивись.

Присідати ми почнемо,

Добре ноги розімнемо.

Раз — присіли, руки прямо.

Встали — знову все так само.

Повертаємося вправно,

Все виконуємо гарно.

Вліво-вправо повернулись

І сусіду усміхнулись.

 

VІІ. Узагальнення знань

Гра «Корисне і шкідливе»

Умови гри. На слайдах презентації будуть висвітлюватися певні твердження з картинками про корисну і некорисну їжу, якщо учні вважають що це корисно, то плескають у лодоні, а якщо ні – не плескають.

Слово вчителя. Пропоную пограти гру яка називається «Корисне та шкідливе», Ваша основна задача уважно прослухати твердження та поглянути на слайд з картинками. Якщо Ви вважаєте що це корисно, то плескаєте у лодоні, а якщо  не корисно – не плескаєте.

  1. Фахівці рекомендують споживати побільше гамбургерів -
  2. Краще всього споживати фрукти, а не чіпси  чи солодощі +
  3. Краще всього віддавати перевагу вареним чи печеним стравам +
  4. Овочі краще замінити солодощами, щоб отримати максимальну кількість поживних речовин –
  5. Воду краще заміняти газовими напоями, як кока-кола, фанта та інші –
  6. Фахівці радять споживати більше ніж 5 порцій овочів на день +
  7. Велику кількість вітамінів ми отримуємо при споживанні сухариків з беконом –
  8. Людині  потрібно на добу випивати 2 – 2,5л. води при нормальному харчовому режимі +
  9. Потрібно побільше споживати смаженої жирної їжі –
  10. Фахівці наголошують що у всій раціон обов’язково потрібно включати морепродукти +
  11. Цукерки краще замінити овочами +
  12. Фахівці радять включити свій раціон молоко, саме воно є багатим джерелом кальцію +
  13.  Існує твердження, що людина повинна випивати не більше 1 л. води в день –
  14. Потрібно виключити з харчового раціону макаронні вироби –

Прийом «Мозковий штурм»

Робота з зошитом (ст.. 17), завдання 7

VІІІ. Домашнє завдання

Обов’язкове:

Прочитати  параграф

Додаткове:

Підготувати повідомлення на тему: «Вегетаріанство»,  «Голодування»,  «Сироїдіння»,  «Роздільне харчування».

ІХ. Підсумок уроку

Отже, сьогодні ми познайомилися із значенням білків, жирів, вуглеводів, вітамінів, води та мінеральних речовин. З’ясували до чого може призвести їх нестача в нашому організмі. Нам залишилося тільки виставити оцінки за урок. Кожній команді роздаю листочки, де в першій колонці повинні вказати своє прізвище, наступна колонка – самооцінка, це та оцінка яку Ви ставите самі собі. Наступна колонка оцінка капітана, цю оцінку ставить  капітан. Третя колонка оцінка вчителя, яку ставлю я. І остання колонка це загальна оцінка, яка виходить з попередніх.

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Значення води і харчування для розвитку і здоров’я підлітків. Поживні речовини

Номер слайду 2

Думати швидко. Говорити правильно. Відповідати чітко. Відпочивати з посмішкою. Девіз Уроку2

Номер слайду 3

Я їм, щоб жити, а не живу, щоб їсти. Сократдавньогрецький філософ. Епіграф уроку3

Номер слайду 4

• основні складові продуктів харчування; • як навчитися відрізняти корисну їжу від тієї, що може зашкодити здоров’ю;• роль поживних речовин для людини;• про суть води для нашого організма. Сьогодні Ви дізнаєтеся:4

Номер слайду 5

1. Дати визначення певній речовини2. У яких харчових продуктах міститься?3. Значення для організму?4. Які проблеми виникають за нестачі цього компонента?5. Які проблеми виникають за надлишку цього компонента?Схема роботи5

Номер слайду 6

Білки6

Номер слайду 7

Жири7

Номер слайду 8

Вуглеводи8

Номер слайду 9

Вітаміни9

Номер слайду 10

Вода10

Номер слайду 11

Мінеральні речовини11

Номер слайду 12

Фахівці рекомендують споживати побільше гамбургерів 12

Номер слайду 13

Краще всього споживати фрукти, а не чіпси чи солодощі 13

Номер слайду 14

Краще всього віддавати перевагу вареним чи печеним стравам 14

Номер слайду 15

Овочі краще замінити солодощами, щоб отримати максимальну кількість поживних речовин 15

Номер слайду 16

Воду краще замінити газовими напоями, як кока-кола, фанта 16

Номер слайду 17

Фахівці радять споживати більше ніж 5 порцій овочів на день 17

Номер слайду 18

Велику кількість вітамінів ми отримуємо при споживанні сухариків з беконом 18

Номер слайду 19

Людині потрібно на добу випивати 2 – 2,5л. води при нормальному харчовому режимі 19

Номер слайду 20

Потрібно побільше споживати смаженої жирної їжі 20

Номер слайду 21

Фахівці наголошують що у всій раціон обов’язково потрібно включати морепродукти 21

Номер слайду 22

Цукерки краще замінити овочами 22

Номер слайду 23

Фахівці радять включити у свій раціон молоко, саме воно є багатим джерелом кальцію 23

Номер слайду 24

Дякую за увагу!24

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Людмила Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
11806
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку