Урок"Знаходження невідомого зменшуванрго й відємника

Про матеріал

Використовуючи елементи ейдетики,чарівний світ природи,дати поняття про знаходження зменшуваного й відємника у першому класі.В ігровій формі діти краще сприймають та засвоюють матеріал

Перегляд файлу

Тема:.знаходження невідомих зменшуваного й від’ємника

Мета: Формувати в учнів обчислювальні навички,актуалізувати

Знання математичної термінології,назв компонентів арифметичних дій додавання й віднімання,актуалізувати правило знаходження невідомого доданка,знайомити з правилами знаходження невідомого зменшуваного й від’ємника,

Формувати вміння виконувати віднімання на основі взаємозв’язку арифметичних дій додавання й віднімання.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання: мультимедійний проектор, слайди із пізнавальним матеріалом до кожного етапу уроку, карточки,букви, лічильний матеріал.

ХІД УРОКУ

 

  1. Організаційний момент

Зараз у нас урок математики .Я  пропоную сьогодні його розпочати з розминки,якою зазвичай ми розпочинаємо урок письма.

  • Як будемо працювати ?
  •  Яким буде наш сьогоднішній урок?
  • Діти, ми з вами не просто так стукали по парті,стукаючи,ми відкривали чарівні двері у казку-пригоду.  Адже спостерігаючи за погодою на Стрітення ,ми відмітили,що весна перемогла зиму. А чарівниця зима не хоче просто так відступати і віддавати свої права красуні весні. Весна знаходиться у полоні у зачарованому замку  під замками.,
  • Наше з вами завдання визволити нашу весну,відкриваючі усі замки.Ви готові?
  1. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
  1. Усне опитування

 -Яку  арифметичну дію слід виконувати,щоб стало більше,менше?

-Як  називаються числа при додавані

-Як називається результат дії додавання

-Щоб знайти невідомий доданок,треба…

-Як називаються числа при відніман.

Яке число в рівності на віднімання зазвичай найбільше?

-Зазвичай від’ємник більший чи менший за зменшуване?

    Досить часто ельфи допомагають квітучій весні. Допоможуть і цього разу.Вам разом із ельфом треба буде перестрибнути з однієї хмаринки на іншу,щоб дібратися до першого ключика.

2.Усний рахунок

Слайд 

Хто пригадає,на хмаринку з яким числом ми стрибнули спочатку?

А потім?

  1. Каліграфічна хвилинка
  2.  М.д.

 Знайдіть  суму чисел 2 і 8

10 зменшити на 5

7 зменшити на 3

Від 6 відняти 5

Перший доданок 3,другий 6,знайдіть суму

(перевірка

  1. Повідомлення теми і мети уроку

   V. Вивчення нового матеріалу

Слайд

-Скільки залишилося сніжинок?    (  4 ) (показую)

-Скільки розтануло?                     (3)  (показую)

-Скільки було спочатку?               (7)  (показую)

-Що зробили зі сніжинами,щоб дізнатися зменшуване?   (об’єднали)

-Обєднати означає додати чи відняти?

 

 Правило виводимо

 

 Фізкультхвилинка  1

 

З появою весни розквітає велика кількість рослин,прокидаються та вилазять з своїх схованок жуки,гусінь   перетворюється в різнокольорових  метеликів .До речі  метелики,жуки – це ….(комахи)

Чим відрізняються комахи від усіх решта тварин?

Слайд

Подивіться на екран,який компонент невідомий?

Що треба зробити,щоб знайти зменшуване ?

Який компонент невідомий в другій нерівності?

Що треба зробити,щоб знайти від’ємник?

 

Vi   Закріплення вивченого

С. 4№ 4   ланцюжком

 

 

Фізкультхвилинка  2

(муха)

 

Диференційоване  завдання

У кого на парті лежить малюнок з яблуневим цвітом,той обирає самостійно перший чи другий ряд прикладів та їх розв’язує

У кого гусінь з карткою,той на парасольці записує склад числа

Viii  Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності

Про що нове дізналися на уроці?

Як знайти невідоме зменшуване?

Невідомий від’ємник ?

Що сподобалось?

Що було важко?

 

Весна  передала кошик з  чарівними буквами

(назвати слова,що починаються з цієї букви)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
30 вересня 2018
Переглядів
4101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку