Урок: "Знаходження значення виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач."

Про матеріал
Підручник: Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. П. Листопад. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 160 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема. Знаходження значення виразів на дії різного ступеня. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

Мета. навчити учнів знаходити значення виразів на дії різного ступеня; удосконалювати вміння розв’язування задач; надати знання про дії з іменованими числами; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до навчання.

Обладнання. комп’ютер, мультимедійна дошка, відеоролик, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

– Відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число, класна робота.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Усний рахунок.

3 ∙ 8 =

7 ∙ 3 =

6 ∙ 2 =

5 ∙ 2 =

2 ∙ 4 =

3 ∙ 3 =

3 ∙ 5 =

  1.               Математичний диктант.
  •                   Запишіть в зошиті математичний диктант. Зверніть увагу на дошку, на ній написані приклади, які ви будете вирішувати. Записуйте лише відповіді через кому.

24 : 3 + 24 =

3 ∙ 9 + 39 =

62 – 35 – 18 =

62 – (35 – 18) =

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

  1.               Робота з підручником (с. 113 № 685)
  •                   Відкрийте підручники на сторінці 113. Подивіться на номер 685. Назвіть, яку дію треба виконувати першою в кожному виразі. Поясни чому.
  •                   23 + 7 – 30
  •                   45 + (89 – 73)
  •                   2 ∙ (34 – 29)
  •                   (56 – 47) : 3
  1.               Номер 686.
  •                   Зверніть увагу на номер 686.
  •                   73 – 3 ∙ 7; від числа 73 відняти добуток чисел 3 і 7;
  •                   34 + 21 : 3; до числа 34 додати частку чисел 21 і 3.
  •                   Зверніть увагу, яке найменування отримуємо у відповіді кожної задачі.
  •                   73 – 3 ∙ 7 = 73 – 21 = 52
  •                   34 + 21 : 3 = 34 + 7 = 41
  •                   У виразі без дужок спочатку виконують множення або ділення, а потім — додавання і віднімання по порядку, зліва направо.
  1.               Номер 687.
  •                   Наступний номер 687. Зараз один учень буде коментувати розв’язання одного прикладу, потім інший.
  •                   34 + 2 ∙ 9                               6 ∙ 3 + 27
  •                   72 – 24 : 3                             56 + 5 ∙ 3
  •                   (45 – 24) : 3                           2 ∙ (99 – 90)
  •                   90 – 7 ∙ 2 + 5                         6 + 6 ∙ 3 – 15
  1.               Номер 688.
  •                   Виконаємо номер 688.

- Оберіть вираз до кожної задачі.

1) 12 л молока розлили в трилітрові банки. Скільки таких банок знадобилося?

2) 12 л молока розділили порівну між трьома покупцями. Скільки літрів молока отримав кожний покупець?

- 12 л : 3(2)                    12 л : 3 л(1)

Фізкультхвилинка.

  1.               Номер 689.
  •                   Наступна задача номер 689.

10 кг : 2                6 м : 3               15 л : 3                  10 кг : 2 кг               6 м : 3 м         15 л : 3 л

  1.               Номер 696.
  •                   Прослухайте першу задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про дітей)
  •                   Скільки дітей грало в хокей? ( В хокей грало 12 дітей)
  •                   Скільки дітей каталося на санчатах? ( На санчатах каталося невідома кількість дітей, але у 3 рази менше)
  •                   Яке головне питання задачі? (Скільки дітей каталося на санчатах?)

Х.12 д.

С.  – ? д., у 3 р.

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Ділення) Що будемо ділити? (12 : 3 = 4 (д.))
  •                   Запишіть відповідь.
  •                   Прослухайте другу задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про печиво)
  •                   Скільки печива було в 1 коробці? ( В коробці 6 кілограм)
  •                   Скільки печива в 3 коробках? ( В 3 коробках невідома кількість печива)
  •                   Яке головне питання задачі? (Скільки печива у трьох таких коробках?)

1 к.6 кг.

3 к.  – ? кг.

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Множення) Що будемо множити? (6 • 3 = 18 (кг.))
  •                   Запишіть відповідь.

ІV. Заключна частина.

  1.               Рефлексія.
  •                   Мені було легко…
  •                   Мені було важко…
  1.               Домашнє завдання
  •                   с. 116699 табл. мн 4.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2020
Переглядів
3020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку