Урок " Зовнішність . Частини тіла. "

Про матеріал
Тема уроку: Зовнішність . Частини тіла. Мета повторити й закріпити назви частин тіла, вдосконалювати вміння та навички практичного оволодіння англійською мовою з теми « Appearance Parts of the body » з усіх видів мовленнєвоі діяльності, вчитися описувати зовнішність; практикувати учнів в аудіюванні; розвивати мовну здогадку, вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, вміння співпрацювати. Очікувані результати: Наприкінці уроку учні вміють описувати зовнішність людей !!! Тип уроку: урок повторення та закріплення знань
Перегляд файлу

Клас 3 – А                                                                                  

Тема уроку: Зовнішність . Частини тіла.

  Мета повторити й закріпити назви частин тіла, вдосконалювати вміння та навички практичного оволодіння англійською мовою з теми « Appearance Parts of the body » з усіх видів мовленнєвоі діяльності, вчитися описувати зовнішність; практикувати учнів в аудіюванні; розвивати мовну здогадку, вміння діалогічного та монологічного мовлення; виховувати інтерес до вивчення англійської мови, вміння співпрацювати.

Очікувані результати: Наприкінці уроку учні вміють описувати зовнішність людей !!!

Тип уроку: урок  повторення та закріплення знань

Обладнання: тематичні малюнки , картки за темою «  Appearance Parts of the body  »,  аудіо , друкований матеріал до теми  ,картки, сигнальні картки,  картки зі звуками,    постери -    I have got...;He /she/ it has got..., підручник.                      

Хід уроку:

:

І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання вчителя: Good morning, children!

2. Мовленнєва зарядка

Teacher – class How are you today?

2.Повідомлення теми і мети уроку

Т:  Т:Сьогодні на уроці ми з вами повторимо все, що вивчили у темі. Зовнішність . Частини тіла.   Ви будете  описувати зовнішність, виконувати різні завдання, презентувати свої роботи. Let’s start our lesson!

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Фонетична зарядка

2. Повторення лексики з теми.

( флешкарти)

3.. Гра «Touch your…». 

4. Мовленнєва зарядка.

Учні разом із вчителем відпрацювують  запитання

. Повторення правила вживання дієслова to have got/ I have got ...   She has got ../      He has got...Have you got? Has she got /Has he got

5 .Робота з підручником

T: Listen and read.

Учні слухають та читають.

6.  Фізкультхвилинка (Head, shoulders, knees and toes...).

7.Презентація творчого завдання

Учні розповідають про своїх героїв!

7.1 Answer the questions

Pupils ask each other the questions!

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1 Рефлексія  (перевірка емоційного стану та роботи на уроці за допомогою сигнальних  карток).2. Підбиття підсумків уроку.Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?

          

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 лютого 2021
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку