Урок "Зустрічаємо Новий рік. Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід». Зображення казкового годинника"

Про матеріал
Мета. Ознайомити учнів з українською народною піснею-грою «Іде, іде дід»; розвивати уяву учнів, пам’ять; виховувати відповідальність за особистий та колективний результат.
Перегляд файлу

Тема. Зустрічаємо Новий рік. Українська народна пісня-гра «Іде, іде дід». Зображення казкового годинника.

Мета. Ознайомити учнів з українською народною піснею-грою «Іде, іде дід»; розвивати уяву учнів, пам’ять; виховувати відповідальність за особистий та колективний результат.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

- Посміхніться один одному, нехай гарний настрій у вас буде протягом всього уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  •          Діти, яка зараз пора року?
  •          Зима – найулюбленіша пора року дітей. Саме вона приносить нам свята, які ви дуже любите. А ще взимку відбуваються різні дива.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  •          Сьогодні ми з вами поринемо у казку.

ІV. Робота над темою уроку.

  1. Слухання К.Дебюссі «Сніг танцює».
  •          А перенестися в казку допоможе твір французького композитора Клода Дебюссі «Сніг танцює». Під час прослуховування ви можете заплющити очі, покласти голівку на парту, уявити себе сніжинкою. А потім розкажете, що ж ви побачили в своїй уяві.
  •          Хто хоче розказати про картину, яку уявили?
  1. Загадка.
  •          Ой, подивіться одна сніжинка залетіла і до нас. Вона принесла загадку.

Він в дім приносить подарунки,

На склі малює візерунки,

Річки заковує у лід.

Як зветься цей казковий дід?

  •          Так, це Дід Мороз. Ви відгадали загадку, і тому сніжинка полетіла далі, до інших діток.
  1. Дід Мороз у різних країнах.
  •          В різних країнах Дід Мороз має різні назви. У нас в Україні подарунки приносить Святий Миколай, у Білорусі до дітей приходить Дзед Мароз, у США – Санта-Клаус, у Чехії та Словакії – Мікулаш, у Франції – Пер Ноель, а в Італії – Баббо Натале. Але незалежно від того, як називають цього казкового діда, він всім дітям приносить подарунки.
  •          А що ви чекаєте на Новий рік?
  1. Робота з підручником.
  •          Продовжуємо далі. Казковий дідусь, який прийшов до нас, хоче, щоб ви пригадали казки. Розгорніть підручник на с.52. Подивіться, до яких казок ілюстрації зображено тут. («Аліса в країні чудес», «Попелюшка»).
  •          Ви дуже добре знаєте казку «Попелюшка». Який епізод казки зображено на ілюстрації?
  •          Що сповістило Попелюшку, що їй час покинути палац?
  •          Так, це був годинник. А що таке годинник? (Прилад для вимірювання часу)
  1. Перегляд відео.
  •          Які бувають годинники, ви дізнаєтесь, коли подивитесь фрагмент мультфільму.

 

  •          А тепер скажіть, які ж бувають годинники?
  1. Гра-фантазування «Я – Попелюшка, я – принц».
  •          Зараз всі дівчатка уявіть себе Попелюшкою, а хлопчики – принцем. Що б ви зробили, якби почули бій годинника у палаці?

 

 

  •          Ви, мабуть, помітили, що в нас у класі також є незвичайний годинник. Він допоможе нам відпочити. Вийдіть із-за парт, станьте в коло. Спочатку вивчимо рухи. Повторюйте за мною. А тепер гратиме українська народна пісня-гра «Іде, іде дід», а ви рухаєтесь по колу, виконуючи рухи. Коли музика зупиняється, той, хто опинився біля стрілок, сідає на своє місце.

V. Практична діяльність учнів.

- Коли годинник сповістив Попелюшку, що їй час повертатися додому, то піднявся сильний вітер, годинник упав і розбився на багато дрібних частинок. Ми з вами маємо відновити цей казковий годинник. Кожен з вас отримає частинку годинника, розфарбує на свій смак фломастером. А потім спробуємо скласти частинки.

Звучить пісня про Попелюшку.

 

VІ. Підсумок уроку.

  •          Ми відновили годинник. Він буде показувати час, і Попелюшка ще не один раз зможе побувати на балу.
  •          Ось і казочці кінець, хто працював на уроці, той молодець.
  •          Що вам найбільше запам’яталося?

 

Вправа для дихання «Сніжинка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яч, пружинка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа для очей «Тік-так»

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка «Годинник»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа для очей «Уява» (годинник на стелі)

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку