І. Організаційний момент.
- Посміхніться один одному, нехай гарний настрій у вас буде протягом всього уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
-
Діти, яка зараз пора року?
-
Зима – найулюбленіша пора року дітей. Саме вона приносить нам свята, які ви дуже любите. А ще взимку відбуваються різні дива.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-
Сьогодні ми з вами поринемо у казку.
ІV. Робота над темою уроку.
-
Слухання К.Дебюссі «Сніг танцює».
-
А перенестися в казку допоможе твір французького композитора Клода Дебюссі «Сніг танцює». Під час прослуховування ви можете заплющити очі, покласти голівку на парту, уявити себе сніжинкою. А потім розкажете, що ж ви побачили в своїй уяві.
-
Хто хоче розказати про картину, яку уявили?
-
Загадка.
-
Ой, подивіться одна сніжинка залетіла і до нас. Вона принесла загадку.
Він в дім приносить подарунки,
На склі малює візерунки,
Річки заковує у лід.
Як зветься цей казковий дід?
-
Так, це Дід Мороз. Ви відгадали загадку, і тому сніжинка полетіла далі, до інших діток.
-
Дід Мороз у різних країнах.
-
В різних країнах Дід Мороз має різні назви. У нас в Україні подарунки приносить Святий Миколай, у Білорусі до дітей приходить Дзед Мароз, у США – Санта-Клаус, у Чехії та Словакії – Мікулаш, у Франції – Пер Ноель, а в Італії – Баббо Натале. Але незалежно від того, як називають цього казкового діда, він всім дітям приносить подарунки.
-
А що ви чекаєте на Новий рік?
-
Робота з підручником.
-
Продовжуємо далі. Казковий дідусь, який прийшов до нас, хоче, щоб ви пригадали казки. Розгорніть підручник на с.52. Подивіться, до яких казок ілюстрації зображено тут. («Аліса в країні чудес», «Попелюшка»).
-
Ви дуже добре знаєте казку «Попелюшка». Який епізод казки зображено на ілюстрації?
-
Що сповістило Попелюшку, що їй час покинути палац?
-
Так, це був годинник. А що таке годинник? (Прилад для вимірювання часу)
-
Перегляд відео.
-
Які бувають годинники, ви дізнаєтесь, коли подивитесь фрагмент мультфільму.
-
А тепер скажіть, які ж бувають годинники?
-
Гра-фантазування «Я – Попелюшка, я – принц».
-
Зараз всі дівчатка уявіть себе Попелюшкою, а хлопчики – принцем. Що б ви зробили, якби почули бій годинника у палаці?
-
Ви, мабуть, помітили, що в нас у класі також є незвичайний годинник. Він допоможе нам відпочити. Вийдіть із-за парт, станьте в коло. Спочатку вивчимо рухи. Повторюйте за мною. А тепер гратиме українська народна пісня-гра «Іде, іде дід», а ви рухаєтесь по колу, виконуючи рухи. Коли музика зупиняється, той, хто опинився біля стрілок, сідає на своє місце.
V. Практична діяльність учнів.
- Коли годинник сповістив Попелюшку, що їй час повертатися додому, то піднявся сильний вітер, годинник упав і розбився на багато дрібних частинок. Ми з вами маємо відновити цей казковий годинник. Кожен з вас отримає частинку годинника, розфарбує на свій смак фломастером. А потім спробуємо скласти частинки.
Звучить пісня про Попелюшку.
VІ. Підсумок уроку.
-
Ми відновили годинник. Він буде показувати час, і Попелюшка ще не один раз зможе побувати на балу.
-
Ось і казочці кінець, хто працював на уроці, той молодець.
-
Що вам найбільше запам’яталося?
|
Вправа для дихання «Сніжинка»
М’яч, пружинка
Вправа для очей «Тік-так»
Фізкультхвилинка «Годинник»
Вправа для очей «Уява» (годинник на стелі)
|