Конспект уроку для 1 класу
Мистецтво
Тема:
Виконання дитячих пісень, гімну України. Малювання графічними матеріалами.
Мета:
-
Навчальна: розвивати в учнів вміння виконувати дитячі пісні та гімн України, розвивати графічні навички через малювання олівцями.
-
Розвивальна: розвивати музичний слух, ритмічне відчуття, а також навички малювання та творчої презентації.
-
Виховна: виховувати любов до Батьківщини через виконання гімну України, розвивати креативність та вміння презентувати свої роботи.
Компетентності:
-
Музична компетентність:
-
Уміння співати дитячі пісні та виконувати гімн України.
-
Художньо-естетична компетентність:
-
Навички малювання олівцями, вміння передавати власні ідеї через образотворче мистецтво.
-
Соціальна та громадянська компетентність:
-
Розвиток національної свідомості через виконання гімну України.
-
Креативність та презентаційні навички:
-
Уміння творчо виражатися через малюнки та презентувати свої роботи перед класом.
Очікувані результати:
-
Учні зможуть виконувати дитячі пісні та гімн України.
-
Виконуватимуть графічні малюнки олівцями на задану тему.
-
Вчитимуться презентувати власні роботи перед однокласниками у "Кріслі автора".
Завдання уроку:
-
Ознайомити учнів з виконанням дитячих пісень та гімну України.
-
Провести малювання графічними матеріалами (олівцями) на тему "Моя Батьківщина".
-
Організувати презентацію малюнків у "Кріслі автора".
Роздатковий матеріал:
-
Олівці, кольорові олівці.
-
Листи паперу для малювання.
-
Текст гімну України (для закріплення).
Хід уроку:
1. Організаційний момент Привітання учнів, налаштування на урок мистецтва.
Учитель:
— Доброго дня, діти! Сьогодні у нас урок мистецтва, де ми будемо співати дитячі пісні, гімн України, а також створювати малюнки на тему Батьківщини. Ми завершимо урок презентацією ваших робіт у "Кріслі автора". Готові до творчості?
2. Виконання дитячих пісень та гімну України
-
Учитель ознайомлює учнів із текстами пісень та гімну України. Розучування пісень із дітьми.
Учитель:
— Давайте разом виконаємо кілька пісень, а потім спробуємо заспівати гімн України. Пам’ятайте, що гімн — це наша національна пісня, яку треба співати з повагою.
Пісні для виконання:
-
Весела дитяча пісня (за вибором вчителя).
-
Гімн України (повторення та виконання).
-
Учні виконують пісні разом із учителем. У процесі відпрацьовуються правильне дихання, чітка вимова та дотримання ритму.
3. Пояснення теми малюнка: "Моя Батьківщина"
-
Учитель пояснює завдання для малювання.
Учитель:
— Тепер ми перейдемо до малювання. Сьогодні ви створите малюнок на тему "Моя Батьківщина". Подумайте, що для вас означає Батьківщина? Може, це ваша родина, рідний дім, природа або щось інше. Намалюйте це, використовуючи олівці.
-
Учитель демонструє зразок малюнка та пояснює, як можна використовувати різні техніки графічного малювання (лінії, штрихи, кольорові акценти).
4. Практична робота: Малювання графічними матеріалами
-
Учні малюють за допомогою олівців, створюючи власні роботи на тему "Моя Батьківщина".
-
Під час роботи вчитель допомагає та підтримує учнів, пропонуючи творчі рішення та підказки.
Учитель:
— Якщо вам потрібна допомога, я тут, щоб підказати. Спробуйте передати свої почуття до Батьківщини через малюнок.
5. Презентація робіт у "Кріслі автора"
-
Кожен учень презентує свою роботу перед класом, сідаючи у "Крісло автора". Учні розповідають про свої ідеї, пояснюють, що вони намалювали і чому саме це.
Учитель:
— Тепер настав час для "Крісла автора". Кожен з вас розкаже, що саме ви намалювали і що для вас означає ваша Батьківщина.
-
Учні по черзі презентують свої малюнки, розповідаючи про свій творчий задум.
6. Обговорення та рефлексія
-
Учитель проводить рефлексію, обговорюючи з учнями їхній досвід під час малювання та презентації.
Учитель:
— Як вам було створювати свої малюнки? Що вам сподобалося в процесі? Чи сподобалося вам презентувати свої роботи? Що ви відчували, коли співали гімн України?
-
Учні діляться своїми враженнями, аналізують свої відчуття від творчого процесу.
Підсумок уроку:
-
Учні навчились співати дитячі пісні та гімн України, розвинули навички графічного малювання.
-
Презентували власні творчі роботи перед однокласниками, навчилися висловлювати свої думки через мистецтво.