Урок у 6 класі
Звичайні дроби
Цілі уроку:
Тип уроку: узагальнення і систематизація
Обладнання: підручник, зошит, мультимедійна дошка, картки з умовами і таблицями тестів, заохочувальні зірки, презентація уроку.
(до уроку: написати на закритих дошках домашнє завдання з пропусками, на дошках бокових - рівняння)
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго дня, любі діти! Ми з вами узагальнюємо вивчений матеріал за І семестр і сьогодні на уроці згадаємо тему: «Звичайні дроби». Пропоную вам зробити це у подорожі по Європі.
ЩЕЛЧОК
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Добре, а тепер час пакувати речі. Треба обов’язково перевірити, чи нічого ми не забули вдома? Відкрийте, будь ласка, зошити з домашнім завданням і звірте розв’язання. Ой, ми щось забули. Ну хто бажає допомогти заповнити прогалини? (двоє учнів працюють біля дошки)
А поки вони перевіряють і заповнюють прогалини, ми з вами зберемо свої речі:
ІІІ. Усний рахунок
Будь ласка, розв’яжемо приклади, які ви бачите на екрані.
Молодці!
Звірте, будь ласка, своє домашнє завдання з записами на дошці. Чи не бачите ви помилок?
(діти звіряють з дошкою домашнє завдання)
ІV. Формулювання цілей
Але, як ви розумієте потрапити туди не так просто. Обов’язково треба пояснити навіщо ми туди їдемо. Тому давайте разом сформулюємо цілі нашої подорожі.
V. Розв’язування задач
І так, речі зібрані – можна було б і вирушати, але нас не пропустять на митниці, якщо не буде відкрита віза.
(відкрити закриті дошки)
У зошитах - паспортах запишіть, будь ласка: число, класна робота, тема уроку.
Для відкриття візи треба кожному ряду знайти правильну відповідь в таблиці до прикладів. Тобто розв’язати їх.
(учні розв’язують приклади у зошитах)
Чи всі відповіді ви знайшли?
(другий ряд, останній приклад відповіді нема ())
Звірте їх
А тепер поставте навпроти кожної відповіді літеру, яка їй відповідає, і ви отримаєте назви столиць країн, до яких ми вирушаємо.
Перевірте
Добре ви впоралися з завданням, тому віза до країн: Німеччина, Франція і Великобританія, відкрита .
Полетіли.
Перша країна, до якої ми прилетіли, - Німеччина.
А чи може хтось з вас розповісти нам на рідній мові мешканців Німеччини про цю чудову європейську країну? А хто буде перекладачем?
Розповідь: Німеччина розташована у центрі західної Європи.
Прапор країни складається з трьох горизонтальних полос різних кольорів: чорний, червоний і жовтий. Столиця - Берлін.
Про країну ми дізналися. А тепер час поміняти гривні на євро, адже в усіх європейських країнах зараз єдина валюта – євро. Тож запрошую вас до двох банків. Перевіримо, де вигідніше курс на сьогоднішній день?
ЗАДАЧА
(курс гривні відносно євро становить 1/12. Маючи при собі 6000 гривень, скільки ви отримаєте євро. Відповідь: 500 євро
Туристи мають 6000 грн. Курс $ становить від гривні, а євро – 66% від $.Скільки євро ви отримаєте при обміні?)
Хто бажає?
Ми поміняли гроші в Германії, час відправлятися далі.
VІ. Фізхвилинка
VIІ. Розв’язування рівнянь
Наступна наша зупинка – Франція.
Спробуємо і про цю країну розповісти на рідній мові французів. Ну, хто бажає спробувати? Потрібен перекладач.
Розповідь: Франція розташована на заході Європи.
Прапор країни складається з трьох вертикальних полос синього, білого і червоного кольорів.
Столиця – Париж. Головне видатне місце – Ейфелева вежа, побудована у 1889 році для всесвітньої виставки, вона досі стоїть і є символом Франції.
А тепер давайте дізнаємося висоту цієї споруди, розв’язавши рівняння .
РІВНЯННЯ
Отже, висота Ейфелевої вежі становить 324 метра.
VІІІ. Самостійна робота
Відпочили, можна продовжувати нашу подорож. Отже, остання країна нашої подорожі – Великобританія.
А хто добре знає англійську мову? Розкажи, будь ласка про цю країну. Треба перекладача.
Розповідь: Англія - це острівна країна, розташована на північному заході Європи.
На прапорі зображена Андріївська зірка.
Столиця – Лондон. Головне видатне місце – Біг Бен .
І так подорож наша завершується, пропоную пройти тест,.
ТЕСТ
Поміняйтеся зараз аркушами на партах і перевірте один одного, звіривши відповіді з таблицями на екрані.
Поверніть зошити один одному і прогляньте свої помилки, зробіть висновки, хто і що загубив, а можливо й не взяв це з домівки, кому ще треба попрацювати над цією темою.
IХ. Підведення підсумків уроку
Ось і закінчилась наша подорож, треба підвести підсумки, чи досягли ми своїх цілей, які ставили на початку?
Х. Домашнє завдання