Урок звичайні дроби у 6 класі.

Про матеріал
Звичайні дроби у 6 класі. Цілі уроку: - Повторити всі дії зі звичайними дробами; - Виховувати уважність та охайність; - Розвивати кругозір в процесі вивчення математики. Тип уроку: узагальнення і систематизація. Обладнання: підручник, зошит, мультимедійна дошка, картки з умовами і таблицями для відповідей на тести, заохочувальні наліпки, жовті та червоні позначки на зошитах, презентація уроку.
Перегляд файлу

Урок у 6 класі

Звичайні дроби

 

Цілі уроку:

  • Вміти виконувати дії зі звичайними дробами
  • Виховувати уважність та охайність
  • Розвивати кругозір в процесі вивчення математики

Тип уроку: узагальнення і систематизація

Обладнання: підручник, зошит, мультимедійна дошка, картки з умовами і таблицями тестів, заохочувальні зірки, презентація уроку.

(до уроку: написати на закритих дошках домашнє завдання з пропусками, на  дошках бокових -  рівняння)

Хід уроку

І. Організаційний момент

Доброго дня, любі діти! Ми з вами узагальнюємо вивчений матеріал за І семестр і сьогодні на уроці згадаємо тему: «Звичайні дроби». Пропоную вам зробити це у подорожі по Європі.

ЩЕЛЧОК                       

 ІІ. Перевірка домашнього завдання

Добре, а тепер час пакувати речі. Треба обов’язково перевірити, чи нічого ми не забули вдома? Відкрийте, будь ласка, зошити з домашнім завданням і звірте розв’язання. Ой, ми щось забули.  Ну хто бажає допомогти  заповнити прогалини? (двоє учнів працюють біля дошки)

А поки вони перевіряють і заповнюють прогалини, ми з вами зберемо свої речі:

ІІІ. Усний рахунок

Будь ласка, розв’яжемо приклади, які ви бачите на екрані.

                          

Молодці!

Звірте, будь ласка, своє домашнє завдання з записами на дошці. Чи не бачите ви помилок?

(діти звіряють з дошкою домашнє завдання)

ІV. Формулювання цілей

Але, як ви розумієте потрапити туди не так просто. Обов’язково треба пояснити навіщо ми туди їдемо. Тому давайте разом сформулюємо цілі нашої подорожі.

  • (Вміти виконувати дії зі звичайними дробами
  • Виховувати уважність та охайність
  • Розвивати кругозір в процесі вивчення математики)

                        

V. Розв’язування задач

І так, речі зібрані – можна було б і вирушати, але нас не пропустять на митниці, якщо не буде відкрита віза.

(відкрити закриті дошки)

 У зошитах - паспортах запишіть, будь ласка: число, класна робота, тема уроку.

Для відкриття візи треба кожному ряду знайти правильну відповідь в таблиці до прикладів. Тобто розв’язати їх.

                            

(учні розв’язують приклади у зошитах)

Чи всі відповіді ви знайшли?

(другий ряд, останній приклад відповіді нема ())

Звірте їх

А тепер поставте навпроти кожної відповіді літеру, яка їй відповідає, і ви отримаєте назви столиць країн, до яких ми вирушаємо.

Перевірте

Добре ви впоралися з завданням, тому віза до країн: Німеччина, Франція і Великобританія, відкрита .

Полетіли.

Перша країна, до якої ми прилетіли, - Німеччина.

                         

 А чи може хтось з вас розповісти нам на рідній мові мешканців Німеччини про цю чудову європейську країну? А хто буде перекладачем?

Розповідь: Німеччина розташована у центрі західної Європи.

 Прапор країни складається з трьох горизонтальних полос різних кольорів: чорний, червоний і жовтий. Столиця  - Берлін.

Про країну ми дізналися. А тепер час поміняти гривні на євро, адже в усіх європейських країнах зараз єдина валюта – євро. Тож запрошую вас до двох банків. Перевіримо, де вигідніше курс на сьогоднішній день?

ЗАДАЧА

                        

(курс гривні відносно євро становить 1/12. Маючи при собі 6000 гривень, скільки ви отримаєте євро. Відповідь: 500 євро

Туристи мають 6000 грн. Курс $ становить від гривні, а євро – 66% від $.Скільки євро ви отримаєте при обміні?)

Хто бажає?

Ми поміняли гроші в Германії, час відправлятися далі.

VІ. Фізхвилинка

VIІ. Розв’язування рівнянь

Наступна наша зупинка – Франція.

                                        

Спробуємо і про цю країну розповісти на рідній мові французів. Ну, хто бажає спробувати?  Потрібен перекладач.

Розповідь: Франція розташована на заході Європи.

Прапор країни складається з трьох вертикальних полос синього, білого і червоного кольорів.

 Столиця – Париж. Головне видатне місце – Ейфелева вежа, побудована у 1889 році для всесвітньої виставки, вона досі стоїть і є символом Франції.

А тепер давайте дізнаємося висоту цієї споруди, розв’язавши рівняння .

РІВНЯННЯ

                               

Отже, висота Ейфелевої вежі становить 324 метра.

                                                

VІІІ. Самостійна робота

Відпочили, можна продовжувати нашу подорож. Отже, остання країна нашої подорожі – Великобританія.

                           

А хто добре знає англійську мову? Розкажи, будь ласка про цю країну. Треба перекладача.

Розповідь: Англія - це острівна країна, розташована на північному заході Європи.

 На прапорі зображена  Андріївська зірка.

Столиця – Лондон. Головне видатне місце  – Біг Бен .

І так подорож наша завершується, пропоную пройти тест,.

ТЕСТ

                                          

Поміняйтеся зараз аркушами на партах і перевірте один одного, звіривши відповіді з таблицями на екрані.

                                     

Поверніть зошити один одному і прогляньте свої помилки, зробіть висновки, хто і що загубив, а можливо й не взяв це з домівки, кому ще треба попрацювати над цією темою.

IХ. Підведення підсумків уроку

Ось і закінчилась наша подорож, треба підвести підсумки, чи досягли ми своїх цілей, які ставили на початку?

                        

Х. Домашнє завдання

 

doc
Додано
8 січня 2020
Переглядів
425
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку