Урок. Звуки [ц], [ц’], букви Цц. Звуки [шч], букви Щщ. Українська народна казка «Кривенька качечка».

Про матеріал

У конспекті наданого уроку читання для 1 класу підібрані різноманітні вправи на розвиток навичок читання,творчих здібностей, критичного мислення. Рекомендовано для вчителів, які працюють за науково - педагогічним проектом "Інтелект України".

Перегляд файлу

Урок читання  у 1 класі з

а науково-педагогічним проектом «Інтелект України»

ТЕМА: Звуки [ц], [ц’], букви Цц. Звуки [шч], букви Щщ. Українська народна казка «Кривенька качечка».

МЕТА: Закріпити знання учнів про вивчені букви; удосконалювати навички читання складів і слів  методом стеження і човником; розвивати увагу, зв’язне мовлення, пам'ять; збагачувати словниковий запас. Перевірити здобуті знання і вміння по темі «Українська народна казка»,  створити ситуацію успіху. Виховувати  любов до  народної творчості, почуття  взаємодопомоги, чуйності, доброти.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна презентація, посібники, наочність.

                                                    Хід уроку

І. Організаційний етап.

Починається урок.

Кожен вже підготувався,

 на перерві постарався.

  • Чи цікаво вам дізнатися, що сьогодні може статись?

             Домовляємось, діти,  не шуміти.   На уроці не дрімати. Руку вчасно піднімати. Всім активно працювати.

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і завдань уроку.

Девіз нашого уроку:  «Хто знання має,  той і  перешкоди  долає».

  • Які завдання ми поставимо перед собою на початку уроку?

 Закінчи речення :

 Я  хочу дізнатися…

     я хочу навчитися…,

    я буду на уроці….

Сьогодні  продовжуємо подорожувати чарівним  світом казок. Дійти до країни Читайлії    ми зможемо через місточок , подолавши перешкоди.

 

 

План уроку.

 (На дошці  малюнок місточка. На кожній дощечці прислів’я – етапи роботи на уроці).

III. Робота над темою уроку.  Читаємо тему нашого уроку.

  1.  І першим на нашому шляху стоїть чудовий палац, в якому живуть літери українського алфавіту. 

- Скільки всього літер в алфавіті?

- Скільки голосних звуків?

-Скільки голосних букв?

Але  деякі  букви не відкрили свої віконечка. Давайте заспіваємо і  їх відкриємо 

Діти співають пісеньку «Алфавіт».

Які букви забарилися, не з’явилася у віконечку?

2.  «Кожна голова має свій розум»

На уроці ми повинні бути уважними, тому для розвитку своєї   уваги і памяті   вправа «Фотоапарат».

  • Приготуйте свої очі - фотоапаратики.

Взаємоперевірка. Хто впорався із завданням?

  1. «Відмінно  навчається той, хто добре читає»

 Для розвитку читацьких навичок  вправа «Черепаха і сорока»

Черепашка просить допомогти прочитати склади. (Хлопці)

А тепер дівчатка прочитають  як  сороки.

  1. «З піснею в дорозі веселіше»

 Давайте проведемо розчитку і  заспіваємо  склади на мелодію «Пісенька про коника – стрибунця» .

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

«Книжки читай — розуму набирай»

  1. А зараз на нашому шляху перешкода – ребус. ( Відгадка : КАЗКА)

Наступна  наша зупинка « Чарівний світ української народної казки»

  1. Фронтальне опитування.
  • Що таке казка?
  • Хто такі персонажі?
  • Які ми читаємо казки?
  • Хто  автор народних казок?
  • Що таке заголовок?
  1. Бюро знахідок.
  • Впізнай з якої казки цей предмет.

(У скрині качалочка, рукавичка, глечик, пеньок, гніздечко, сережки і намисто, мішочок, колосок.)

  1. Гра «ТАК. НІ»
  • Казка вчить бути слухняними?
  • Нам потрібно з кожним вітатися, кого зустрічаємо?
  • Ми повинні робити так, як Колобок?( втік із дому, розмовляв з незнайомими)
  • Можна відкривати двері незнайомим? (У казці «Котик і Півник» )
  • Можна все життя  тільки лежати на печі і їсти калачі?
  1. «Страченого часу і конем не впіймаєш»

Фізкультхвилинка. Пісня «Годинник»

  1. «Відмінно  навчається той, хто добре читає» 

 Ми з вами вчимося читати правильно, уважно. І в цьому нам допоможе тлумачний словничок і  вправа «Чарівна кулька».

Саджаємо слова в човник і читаємо ланцюжком.

Які слова ще  є незрозумілими?

Словникова робота. КОРОМИСЛО – тлумачення слова

Робота над текстом казки.

  • Читаємо разом  зі мною способом стеження.

Читання дощиком.

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ.

«Діло майстра величає»

На нашому шляху зустрічаються наші давні друзі. Допоможи Хвалькові виконати завдання Питайлика.

 

 

V. Творче застосування знань учнів.

  1. Перегляньте фрагмент мультфільму.

 Знайдіть в тексті речення про переглянуте  та підкресліть.  Прочитайте їх.

Перекажіть.

Зараз ми з вами станемо звукорежисерами. Озвучте мультфільм.

 2. Сторінка міста Алфавіт. Завдання від  Кнопочки. Ми – чарівники. Намалювати предмети в назвах яких є буква Ц.

VI. Підсумок уроку.

  • Цей урок навчив мене…
  • На цьому уроці я дізнався…
  • Тепер я можу розповісти друзям…
  • Найцікавішим для мене було…

Ось ми і дійшли до країни Читайлії ,   подолавши  перешкоди.

 «Хто не працює, той не їсть». 

Ми попрацювали?  Пригощайтесь. Прянички із зображенням  героїв народних  казок.

Пісня «Казочка»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку