Урок "Звуки [д], [д']. Позначення їх буквою Д, д (де)"

Про матеріал
Розробка уроку навчання грамоти в 1-му класі з використанням дошки Miro під час дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Спеціалізована загальноосвітня школа №329 «Логос»

 

 

 

 

 

 

 

РОЗРОБКА УРОКУ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

в 1-му класі з використанням дошки  Miro

під час дистанційного навчання

 

Тема: Звуки [д], [д']. Позначення їх буквою Д, д (де).

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

Денисенко Н.В.

 

 

 

 

 

 

 

Київ 2024

Тема: Звуки [д], [д']. Позначення їх буквою Д, д (де).

Мета: вчити учнів розпізнавати звуки, розвивати в учнів уміння сприймати на слух текст; виокремлювати в ньому слова зі звуками [д], [д’]; ознайомити із друкованою буквою Д, д; розширювати і збагачувати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух, мислення, зв’язне мовлення; виховувати повагу до людей та доброзичливість.

Обладнання: технічне забезпечення (ноутбук), з посібників: «Буквар» автор           М.Д. Захарійчук. По можливості батьки роздруковують додатковий матеріал для уроку.  Посилання на дошку Мiro з навчальними матеріалами: https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577849632224&cot=14

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

 

- Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.

- Доброго ранку, Катерино, я бажаю тобі гарного дня!

- Вітаю тебе, Андрію, я дуже рада тебе бачити!

Така розминка формує культуру мовлення, привчає використовувати етикетні формули.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-         Давайте відгадаємо загадку.

В ньому живе моя рідня,
Мені без нього не жити ні дня.
У нього прагну завжди і усюди,
До нього дорогу я не забуду!  (дім)

-         Хто знає, що таке дім? (Будівля, призначена для житла або для розміщення різних установ; про сім'ю або людей, що живуть в одному приміщенні).

  1. Виділення звуків [д], [д']

 

-         Послухайте уважно казку, щоб потім дати відповіді на запитання.

C:\Users\Work\Downloads\букви 032.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577849911462&cot=14

б) https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577849911864&cot=14

 

-         На чиї іменини запросив усіх учнів Азбукварик?

-         Де живе буква «Д»?

-         Приготуймося до свята. Іменинниці буде приємно, якщо ви пригадаєте слова з буквою «Д»  з казки і скажете, де ми чуємо цей звук ( на початку, у середині чи наприкінці слова).

 

  1. Артикуляція звуків [д], [д']

 

Дім, діти, двері, димар, дерева, дев'ять, дворі.

 

Учні кілька разів повторюють звуки за вчителем. Робимо висновок, що

[д] – приголосний, твердий;

[д'] – приголосний, м’який.

Самостійний добір учнями слів зі звуками [д], [д']. Позиція звуків у словах.

 

ІІІ. Позначення звуків [д], [д'] буквою «де»

 

  1. Показ букви, запам’ятовування її назви, зіставлення великої і малої літер.

-         Давайте складемо нашу букву з фрагментів. (фрагменти букви підготовлені заздалегідь)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в) https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764582959252904&cot=14

г)https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577852290067&cot=14

 

2. Хвилинка фантазії

- На що подібна буква Д?

C:\Users\Work\Downloads\зображення(2).png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ґ)  https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577852514771&cot=14

  1. Перегляд відео (учні називають слова та імена на букву «Д»)

Відео із сайту Milashka Mon, посилання на дане відео https://www.youtube.com/watch?v=2QrDBWw1kh4

 

ІV. Робота з букварем ( с.90-91)

1. Звуковий аналіз слів.

2. Читання складів у вигляді „променевої” таблиці.

3. Робота над текстом за Б.Бірюковим.

4. Бесіда за сюжетним малюнком

C:\Users\Work\Downloads\зображення(3).pngC:\Users\Work\Downloads\зображення(4).png

 

 

 

 

 

 

 

 

д) https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577851521086&cot=14

е) https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577851558052&cot=14

 

-         Слова ввічливості вживають під час привітання, прощання, знайомства, для вибачення, висловлення подяки або поздоровлення, запрошення, для похвали, прохання.

Вітання  «привіт», «добрий день», «добридень», «доброго ранку», «добрий вечір», «здоров», «здоровенькі були», «світлої днини», «доброго вечора», «доброго дня», «мої вітання», «вітаю вас».

 

Прощання — «передаю вітання», «будьте здорові», «на все добре», «прощавай», «до побачення», «до зустрічі», «бувай», «на добраніч», «бувайте здорові», «на все добре», «до наступної зустрічі».

 

Вибачення — «вибач мені», «пробачте мені», «вибач за», «спасибі», «вибачайте», «вибачай, серденько», «я не хотів», «не знав», «не подумав», «перепрошую», «даруйте», «прошу вибачити».

 

Прохання — «будь ласка», «дуже просимо», «дозвольте допомогти», «уклінно прошу», «з Вашого дозволу», «дозвольте».

 

Вдячності — «дякую», «спасибі», «з вдячністю», «велике спасибі», «дуже дякуємо», «вдячні вам», «смачного», «уклінно дякую», «щиро дякую», «дуже вдячний»

 

V. Фізхвилинка

 

 

 

 

 

Матеріал із сайту «Корисне для батьків» https://www.youtube.com/watch?v=RCxvOEvXM6c

VІІ. Вправи на розвиток швидкості читання

є)https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764580144100087&cot=14

 

VІІІ. Підсумок уроку

C:\Users\Work\Downloads\зображення(6).png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ж) https://miro.com/app/board/uXjVN0FnuAI=/?moveToWidget=3458764577852290840&cot=14

 

-         І останнє завдання, треба знайти всі букви «Д» і розмалювати їх у будь який колір.

-         Молодці, дітки!  Ви дуже добре постаралися на  уроці.

-         Яку букву ми з вами вивчали?

-         А які звуки вона позначає?

-         Що цікавого про букву «Д» ви розкажете дітям, яких не було на уроці?

Рефлексія.
Учні використовують олівчики.

Зелений на уроці дуже сподобалось; ви запам’ятали букву та звуки, які вона позначає.

Жовтий – на уроці сподобалось; але потрібно дещо повторити.

Червоний – на уроці мені не сподобалось.

docx
Додано
21 березня
Переглядів
60
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку