Урок. Звуки [в], [в’], буква в, В.

Про матеріал
Електронний варіант підручника «Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Воскресенська Н. О., Цепова І. В.
Перегляд файлу

Технологічна карта дистанційного уроку  з   навчання грамоти в синхронному режимі у 1 Б класі    Вчитель  Панченко Н. І.

   Тема уроку.      Звуки [в], [в’], буква в, В. 

  Мета уроку. Формування предметних компетентностей: ознайомити учнів з артикуляцією звука [в], [в’].  Закріплювати вміння впізнавати і розпізнавати букви. Навчити читати склади й слова з буквою “ве”. Працювати над збагаченням,  уточненням словника. Розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас.  Виховувати повагу до старших членів родини, інтерес до вивчення рідної мови.                                                                             

Формування ключових, комунікативної та читацької компетентностей; розвиток здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного й національного самовияву; розвиток мовленнєво-творчих здібностей.

Тип уроку: комбінований урок. 

Освітні галузі: мовно-літературна, природнича.

Форма проведення: онлайн-конференція на платформі Google Meet.

Обладнання: ноутбук з доступом до мережі Інтернет, інструкційні карти, презентація до уроку.

Інформаційні навчальні матеріали: електронний варіант підручника «Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Воскресенська Н. О., Цепова І. В., комп’ютерні навчальні системи (Google Meet), презентація вчителя, відеоматеріали. Використовується  навчальне програмне забезпечення Мозабук. 

Спосіб зворотного  зв’язку: обговорення в режимі відеоконференції на платформі Google Meet, чат, обмін приватними повідомленнями, навчальна платформа HUMAN, месенджер  Viber, електронна пошта. Організація спільної діяльності учнів у шкільному середовищі: відеоконференція, чат в Google Meet. , месенджер Viber.

Використана література та інтернет-ресурси 1. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я.  https://tinyurl.com/ym295be2

2.   Підручник «Українська мова. Буквар» підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частиназ) Воскресенська Н. О., Цепова І. В., https://tinyurl.com/25rnvj7a  

3.   Інтерактивні технології навчання у початкових класах / авт.-упор. І. Дівакова.— Тернопіль : Мандрівець, 2008.— 180 с.

4.   Матоніна Р. Д. Розвиток критичного мислення учнів початкових класів.— Х. : Вид. група «Основа». 2013.— 174, [2] с.— (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання; Вип. 12 (120)). 

5.   https://urok.in.ua/content/dydaktychni-igry-z-pryrodoznavstva 

6.   https://studfiles.net/preview/5253192/ 

7.   https://www.schoollife.org.ua/ 

8.   https://bookland.com/download/1/10/105315/sample.pdf 

Хід уроку

 

Навчальний матеріал уроку

Посилання на застосунки

 

з/п

 

 

І. 1.

Вступна частина. Організація класу.

Привітання

По широкій по дорозі тихо-тихо ходить осінь  Мовчки крадеться,  як кішка листям грається, як мишка 

У садочок забреде - грушу й яблучко знайде.  Чарівниця медком  помаже, казку павуку розкаже

 Школярам листа прислала, щоб я його вам прочитала.

 А слова в  них золоті - пригодяться у житті ; Я дарую вам бажання вчитись вдома  без вагання.

 Не лінитись, а трудитись, дружбі й мудрості коритись.

 Тільки серце золоте  вас до щастя приведе

Валентина Романова 

 

ttps://tinyurl.com/ysjclzhe

  Презентація      до     уроку;

(Слайд 2) 

 

2.

Повторення правил онлайн уроку.

https://tinyurl.com/ytctvg8

Презентація

(Слайд 3) 

до

4 уроку;

3.

Вправа “Мій настрій”                               

Який у вас сьогодні настрій?          Пригадайте, яким буває листя восени?  Уявіть осінній листочок, який схожий на ваш настрій зараз. Як будете на прогулянці, спробуйте його знайти.

Презентація (Слайд 4) 

 

до

уроку;

4.

  Вправа «Мікрофон»

З осінніми листочками до нас завітала  гостя. Хто ж вона? Ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадку:

 Лісом в темряві літає, «Ху-гу, ху-гу», — промовляє.

Велетенська голова.

  Здогадались? Це …(Сова)                  

– Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? (На дошці вчитель записує всі відповіді дітей)

Презентація (Слайд 5) 

 

 

до

уроку;

ІІ.

 

 

 

 

 Актуалізація опорних знань

Наша гостя Мудра Сова підготувала вам цікаві завдання. Вони записані на листочках дерева, де живе ця лісова пташка. Давайте їх виконаємо!

 

 

 

 

 

 

 

 

   1.

    Повторення вивчених звуків. Перший листочок я знімаю — Вам завдання прочитаю.

   Назвіть голосні звуки які ми вже вивчили? Назвіть приголосні звуки які ми вивчили? (Читання вивчених букв )

 

 

Презентація

 (Слайд 6) 

 

до

уроку;

2.

Онлайн - тренажер для розчитування

“Читання склади” 

 Другий листочок я знімаю — Вам завдання прочитаю. 

 Презентація (Слайд 7) 

до

уроку;

  3.

Гра   «Так» чи «ні»                        Третій  листочок я знімаю — І завдання вам читаю.

Зіграти хочеться мені з тобою, друже, в «так» чи «ні».

Тобі питання задаю, готуй же відповідь свою!  Відповідай, коли мастак, чи «ні», чи «так»! — У слові «білка» чуємо голосні зву­ки [і],

[а]?

—  Звук [а] у слові «береза» чуємо на початку слова?

—  У слові «жолудь» два склади?

— «Їжачок назбирав яблучок». Це ре­чення складається з чотирьох слів?

Презентація (Слайд 8) 

до

уроку;

4.

Шкала оцінювання.                 

Продемонструйте успіхи вашої праці.

Презентація (Слайд 9) 

до

уроку;

ІІ.

 

1.

Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу 

   Виділення нового звука.

-                  Діти, а чи можемо ми викласти назву нашої сьогоднішньої гості за допомогою азбуки? (Ні) Чому?

-                  Сьогодні ми познайомимося з новим звуком. І в цьому нам допоможуть наші знайомі Мовонька і Суржик.

З яким звуком вони познайомили? З якою буквою вони познайомили? Звук В голосний чи приголосний? Покажіть позначками.

https://youtu.be/Jhh-z1ivIAw

 

 

  Презентація      до     уроку;

(Слайд 10) 

2.

 Вправа “Зайве слово”

- Мудра сова пропонує наступне завдання: «виловити» тільки ті слова, в яких є звук [в].

         

  Презентація      до     уроку;

(Слайд 11, 12) 

 

 

 

Послухайте уважно та плесніть  в долоні, коли почуєте слово із звуком в.

 

 

3.

 Фізкультхвилинка 

https://tinyurl.com/y698c8g9

 

4.

 Хвилинка фантазії.

- Що вам нагадує буква «в» (ве)?

Буква «ве» така цікава:

Стовпчик тут і дужки справа. Так в алфавіті живе всім потрібна буква «ве».

            Ліпимо букву  в з пластиліну.

Презентація (Слайд 13) 

 

до

уроку;

   5.

“Щоденні 5”  «Читання для когось»   

 Читання складів разом з вчителем.      Читання по черзі.

Презентація (Слайд 14) 

 

до

уроку;

6.

“Щоденні 5”.  «Робота зі словами»  

 Читання складів разом з вчителем.  читання слів  “ланцюжком”. Розбір слів  Вова, Віра, Варя, Варвара  (значення, велика буква, читання цілими словами).

Презентація (Слайд  15) 

до

уроку;

   7.

Стрічка конвеєра                                 

Запам'ятайте слова які будуть пролітати, а

потім знайди їх.                                                    

https://pp-

books.com.ua/storinka/Bukv ar_Kravtsovoi_Ihry/65.html

          Презентація        до уроку; (Слайд 16) 

 

  8.

Шкала оцінювання                                 

  Покажіть цеглинками LEGO   як вам працювалося під час творчих завдань.

  Презентація      до     уроку;

(Слайд 17) 

 

9.

  Фізкультхвилинка                                           

 

https://tinyurl.com/yqm4ka3

6

 

ІІІ.

1.

 

 

        Узагальнення, систематизація та      закріплення вивченого матеріалу                Гра    “Знайди слова”  Мудра сова приховала віл нас надруковані слова.

Знайдіть їх.

 

 

  Презентація      до     уроку;

(Слайд 18) 

 

2.

   Стратегії “РАФТ”    

       Розгляньте уважно малюнок. Хто

намальований на ньому.                                      

 

  Презентація      до     уроку;

(Слайд 19, 20) 

 

Учні складають невеличке висловлювання від імені обраного персонажа( дідуся бабусі онука чи онучки).  РОЛЬ- онучка

АУДИТОРІЯ - дідусь та бабуся ФОРМАТ смс- повідомлення  ТЕМА  гостини.

 

 

 

3.

   Гра  “Склади слова”                                

Мудра Сова розсипала склади і говорить, що ми не складемо слова.

Презентація (Слайд 21) 

до

уроку;

4.

 

Шкала оцінювання                                       

 Покажіть цеглинками LEGO   як вам працювалося під час  практичних  завдань.

 

Презентація (Слайд 22) 

 

до

уроку;

ІV.

1.

Підсумок уроку   Рефлексія          

    Вправа «Листопад».                                      

Мудра Сова хоче подякувати вам за чудову роботу на уроці.  Чи справилися ваші очікування?      Оберіть колір вашого листочка.                                          

 

Презентація (Слайд 23) 

 

до

уроку;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
2 січня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку