Уроки АНГЛІЙСЬКОЇ мови у 4 кл.Теми: Країни та нації.Частини тіла

Про матеріал

Розробки уроків пропонують закріплення та систематизацію вивченого матеріалу за темами: КРАЇНИ ТА НАЦІЇ.ЧАСТИНИ ТІЛА.

Учні повторюють лексичий матеріал тем за допомогою цікавих вправ та ігор.

Перегляд файлу

Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Костянтинівської міської ради Донецької області

 

 

 

 

Урок з англійської мови у 4-тому класі за темою:

 «Країни та нації»

 

 

 

 

 

 

Вчитель ЗОШ №3

І-ІІІ ступенів

Новикова Д. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М. Костянтинівка

Lessons 10

Тема: Країни та нації.

Підтема: країни, національності та мови.

Мета: а) навчальна-повторити лексику попередніх уроків, активізувати її за допомогою виконання усних та письмових прав за темою уроку; б) розвиваюча  - сприяти розвитку усіх видів пам’яті, уваги, мислення та уяви, розвивати мовну, мовленнєву, комунікативну, соціокультурну компетенції учнів; в) практична – читання, аудіювання, мовлення, письмо; г) виховна – виховувати інтерес учнів до європейських країн, виховувати дружелюбне ставлення до людей з інших країн світу, розвивати культуру спілкування  іноземною мовою.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: дошка,  підручник, робочий зошит, роздатковий матеріал.

Загальноосвітні задачі: ввести учнів в атмосферу іншомовного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренувати учнів у вживанні знань з теми уроку:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тренувати учнів у аудіюванні тексту

 

 

 

 

 

Відпочинок

 

 

 

 

 

 

 

Тренувати учнів у читанні тексту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовна зарядка:

I love learning English

I can read, I can write

I can speak English, too.

I love learning English!

And what about you?

Speaking about weather and duties.

 

Фонетична зарядка:

[ae] bag, Dad, Alice, Ann, Hans, can, camp

[i:] meet, green, Greece, please

[I] in, it, Italy, England

[a:] park, garden, France

[ei] take, Kate, name, Spain, Ukraine

[ei] girl, bird, birthday, her, Germany

Introduction:

I am Ann.

I am nine / ten.

I am from Ukraine.

I am Ukrainian.

Dialogue:

  • Hello!
  • Hello!
  • Nice to meet you!
  • Nice to meet you too!
  • How do you do?
  • I am OK! And you?
  • I am, too.
  • What is your name?
  • My name is Ann.
  • What is your name?
  • My name is Masha.
  • How old are you?
  • I am nine / ten.
  • How old are you?
  • I am nine / ten.
  • What country are you from?
  • I am from Ukraine. I am Ukrainian.
  • What country are you from?
  • I am from England. I am English.
  • Bye!
  • Bye!

 

My best friend

My best friend’s is Tom. He is ten. He is from England. He is live in London. He is English. He is funny.

Заповнити табличку: в.3, с.10.

 

Гра: Прапори країн Європи.

Виконання фізичних вправ ( команди вимовляються англійською мовою).

 

 

 

 

 

  1. Meet Bill.

He is from England [‘inglend].

  1. Meet Paula

She is from Italy.

  1. This is Hans.

He is from Germany.

  1. That is Alice.

She is from France.

  1. Meet Kosta.

He is from Greece.

  1. Meet Taras.

He is from Ukraine.

  1. Meet Stella.

She is from Spain.

 

 

Чим займалися на уроці?

Д/З: робочий зошит в.1-3, с.1-3 (письмово)

 

 

Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Костянтинівської міської ради Донецької області

 

 

 

 

Урок з англійської мови у 4-тому класі за темою:

 «Частини тіла »

 

 

 

 

 

 

Вчитель ЗОШ №3

І-ІІІ ступенів

Новикова Д. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М. Костянтинівка

Тема: Частини тіла.

Мета: контроль рівня засвоєння учнями мовного матеріалу; систематизація знань з вивченої теми; розвиток здатності імітувати навичок аудіювання, говоріння; виховання естетичних почуттів, любові до фізичної культури, як засобу формування гарного та здорового тіла.

Тип уроку: систематизація та узагальнення знань.

Обладнання: підручник, дошка , магнітофон, наочний матеріал, роздатковий матеріал.

 

Хід уроку

Початок уроку.

  1. Організація класу.

T. – Good morning, pupils.

Ps. - Good morning.

T. – How are you today?

Ps. - I am fine thank you.

T. – How is your family today? How is your mother / father / sister / brother / grandmother / grandfather?

Ps. - She / he is fine, thank you. 

 

  1. Мовленнєва зарядка.

 

T. – We have a wonderful guest today. She is a girl. Her name is Mary. She will help you today. But at first she wants to meet you. (При недостатньому  розумінні учнями сказаного  варто перекласти окремі фрази).

  Вчитель проходить по класу з лялькою, знайомлячись з учнями та вітаючись з ними за руку.

 

T. – Hello. My name is Mary. What is your name?

P.1 - Hello. My name is …

T. – How old are you?

P.1 - I am is 6 / 7.

 

 

Основна частина уроку.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Т. – на сьогоднішньому уроці ми повинні активно та результативно працювати, щоб переконати нашу гостю та самих себе у тому, що ми найкращі експерти з частин тіла, що ми прекрасно володіємо англійською мовою, що ми спритні, кмітливі, розумні та заслуговуємо на похвалу.

  1. Актуалізація опорних знань.

Т. – наша гостч це зовсім маленька дівчина і тому дуже любить гратись. Сьогодні вона запропонує вам багато ігор. Почнемо з чаклування. GameMagic of Colour       ( на дошці – чорно-білі зображення різних предметів. Завдання учнів – відгадати якого вони кольору за допомогою палички та слів: “One,two,three. It is blue / yellow / orange / …    , якщо діти дадуть вірну відповідь, зображення відкривається.)

  1. Тенування у вживанні вивчених лексичних одиниць.

Т. – Мері привела з собою друга. Його звуть Майкл. (зображення хлопчика на дошці). Він дуже любить займатися спортом, робити зарядку, але, як на біду, ранкова зарядка тепер лунає чомусь англійською мовою. Та хлопчик англійською мовою не розмовляє, тому не може робити зарядку. Йому потрібно допомогти.  GameJumanji” ( На дошці – лабіринт з картками, на яких зображені номери. Дитина кидає кості, робить відповідну кількість ходів по лабіринту, перегортає картку, читає слово, перекладає на англійську мову, чіпляє на дошку коло зображення хлопчика.).

 

T. – Let’s repeat al the parts of the body all together again.

 

 

 

Poem “My body is a Poem”

T. – Say the poem together and show it.

Ps. - My body is a Poem

My body is full of rhymes.

Listen, touch and say with me

Many, many times:

A head and a neck,

An arm and a leg,

Two ears and nose,

Two eyes and ten toes.

T. – Wash your face / head / body / neck…

 (діти імітують миття частин тіла, які називає вчитель).

Т. – подивіться, якого дивного чоловічка я намалювала. Це напевно інопланетянин. У нього щось коїться з частинами тіла. Вони або завеликі, або замалі, або задовгі, або закороткі. Давайте його опишемо, але перед цим пригадаємо такі слова: long / short / big / small/

Ps. – It has got a big head.

  • It has got small eyes.
  • It has got a long neck

GameDraw the Alien ( 2 команди малюють дивного чоловічка за описом вчителя. В кінці вибирають найкращий та найточніший віріант).

  1. Повторення алфавіту.

Game “ Find the Next Letter”.  (Дітям роздають карточки з літерами. Дитина, яка має літеру А а встає та каже: “I am looking for the letter Bb” та йде по класу, шукаючи дану літеру, передає естафету і наступний учень шукає однокласника з літерою Сс і так далі).

Заключна частина уроку.

  1. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3

Костянтинівської міської ради Донецької області

 

 

 

 

Урок з англійської мови за темою:

 «Parts of the body»

 

 

 

 

 

 

Вчитель ЗОШ №3

І-ІІІ ступенів

Новикова Д. В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М. Костянтинівка

Урок № 27

Тема: Parts of the body.

Підтема: в мене є 2 ока, 2 вуха …Структура I have got

Задачі уроку :

Практична: активізувати ЛМ за темою у власному висловлюванні учнів на рівні речення у ствердній та заперечній формі;

Освітня: навчати використовувати в усному мовленні ГС типу : I have got, I have not got, навчати використовувати матеріал попередніх уроків з метою мотивації власних висловлювань;

Розвиваюча: розвивати логічне мислення та мовну реакцію під час усної бесіди; розвивати пізнавальну діяльність учнів, розвивати навички та вміння аудіювання коротких діалогів у фонозапису;

Виховна: виховувати почуття прекрасного, прагнення бути охайним та ввічливим з оточуючими.

Цілі уроку: формувати мовленнєву, соціокультурну, стратегічну компетенції.

Обладнання: підручник, абетка, грам.таблиці, магнітофон.

Хід уроку:

Початок уроку.

  1. Привітання. Орг..момент.

Т.: Hi, kids! I am glad to see you! How are you? Very nice! I see all are present. It is so good! And the weather is so fine today! You are the English lessons now. I am happy! And you happy?

  1. Повідомлення теми та мети уроку:

Т.: Today’s topic is “Parts of the body”. Look at the board!  Що ви сьогодні повторити та навчитесь на уроці? ( на дошці – He / She / It have got / has not got / I have not got)

  1. Уведення у атмосферу іншомовного мовлення:

Brain storning

Т.:You know my name is Diana Volodimirivna. And what is you name? So nice children! I love you! And now let’s listen to a smаll talk. Ви повинні спочатку уважно послухати розмову, потім повторити кожну фразу для того, щоб промовляти самостійно в парі.

Be careful

 

Учні слухають та повторюють

Т: я знаю ви любити промовляти речення, але правильно вимовляти, давайте повторимо звуки ( на дошці)

Учні слухають і повторюють за диктором.

Т: А зараз ви спроможні промовляти самостійно ( контроль кожної пари).

 

Основна частина уроку.

  1. Повторити ЛМ у процесі перевірки Д/З 

А. структура  This is a ( за зразком на дошці)

T: listen and try to recapitulate. This is a ( учні повторюють  ). And now answer my questions. Is this a …? Yes, it is / No? it is not (допомога на дошці ) Are these…? Yes, they are / No, they are not  (  допомога на дошці   )

B. гра «Український та англійський м’яч» з ЛО big, small, dark, happy, sad, fanny, scared

C. Game “Opposite words” зі словами big, small, dark, happy, sad, fanny, scared. I give you a ball with white you give me with black

D. Вчитель демонструє дітям іграшку:

T: Look! This doll has got…hair and…. eyes. What else?

P1: It has got…

Потім вчитель викликає 2-3 учнів по черзі , інші описують, використовуючи структуру he / she has got

  1. Повторення ГМ. Для повторення ГМ учитель пропонує роботу з малюнку

T: Draw a funny face, don’t draw one thing.

For example, no eyes, no nose. Then P1 comes up to the board. You guess what his/her face has not got. P2 says “It has not got a nose” If he is right you say “yes; he has not got a nose” If is not right you say “ It has not got a nose”

  1. Читання с.108: спочатку учні хором читають 2-3 учні за викликом вчителя. Далі вчитель пропонує згадати історію коміксу і пропонує прочитати продовження с.106 хором потім 2-3 учні самостійно.
  2. Фізкультхвилинка:

Т: Я гадаю ви втомилися. Lets have a rest. Ми повторимо абетку, потанцюємо та порухаємося під музику +  Look at the ceiling ( floor, window, door)

Hands up hands

Hands down

Sit down!

  1. Письмо: 2 команди : Monkeys Parrots на дошці 2 стовпчика за темою з пропусками.

Т:   Complete the words:представники команд заповнюють пропуски. 2 експерти перевіряють , оголошують переможця .

Who is the best?

Заключна частина уроку.

  1. Д/З читати с.106, писати зразки.
  2. Підведення підсумків уроку:

Т:  And now lets summarize our activity: що ми зробили на уроці? Ми повторили ЛО, навчилися писати слова, вміємо розповідати про частини тіла за допомогою структур  It has  got It has not got; проспівали пісеньку і повторили абетку.

You are so activity today! Everybody gets anexellant mark!

Good bye!