25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Уроки з природи 1 клас Тема. Природа. Хто такі комахи? Трудове навчання.Робота з пластиліном. Виготовлення пластилінової картини «Квіти і метелики на лузі»

Про матеріал
Інтегрований урок з природи у 1 класі з теми Природа. Хто такі комахи? Трудове навчання.Робота з пластиліном. Виготовлення пластилінової картини «Квіти і метелики на лузі» .
Перегляд файлу

Урок 1

Тема. 

Природа. Хто такі комахи?

Трудове навчання.Робота з пластиліном. Виготовлення пластилінової картини

                 «Квіти і метелики на лузі»

Мета. 

Навчальна:ознайомити учнів з різноманітністю комах.

З’ясувати ознаки цієї групи тварин.

Навчити розпізнавати комах.

Вчити дітей працювати з пластичним матеріалом, відчувати зв’язок

форми, призначення, декоративного оздоблення виробів;

Розвивальна:  розвивати прагнення досліджувати природу.

          Розвивати відчуття гармонії із застосуванням попередньої переробки форм      

          реальних у декоративні;

Виховна:сприяти формуванню поваги до праці народних майстрів і розумінню 

            краси;

          виховувати милосердя,бережливе ставлення до природи.

Обладнання. Таблиця, колекція метеликів, презентація «Комахи».

Тип уроку. Ознайомлення з новим матеріалом,інтегрований,бінарний.

Хід уроку

I. Організаційний момент.

1. Створення ситуації успіху.

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Наш урок розпочинаймо!

II. Актуалізація знань, умінь і навичок.

1. Диференціальний підхід.

а)Фронтальна бесіда за таблицею.

- Назвіть зображених тварин.

- На які групи вони поділяються?

б)Індивідуальна робота.

Картка 1

 Поділити тварин на 2 групи: дикі і свійські.

http://4.bp.blogspot.com/-VTyaukknCW4/UlFPM9XkTvI/AAAAAAAAABw/6Ep436S-584/s320/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+Microsoft+Office+PowerPoint.bmp

Картка 2.                                                     http://2.bp.blogspot.com/-Pegh7DUBFGA/UlFPtHIfPAI/AAAAAAAAAB4/N1JXPxWRUic/s320/01.bmp

З’єднай стрілочками: свійська тварина - продукт.

III. Формування нових знань, умінь навичок.

1. Повідомлення теми і завдань  уроку. (Презентація, слайд 1, 2)

2. Створення проблемної ситуації. (Слайд 3, 4, 5)

Хто такі комахи?

3. Розповідь учителя. (Слайд 6, 7)

Комахи – найчисельніша група тварин. Це жуки, коники, метелики, мухи. Вони мешкають у воді, у землі, у корі і дуплах дерев та в інших місцях. Комахи стрибають, літають, повзають, бігають.  Кожна комаха має 6 ніжок. Ця ознака вирізняє її серед інших тварин.

4. Робота за підручником с. 56 ( на вибір вчителя).

Загадка

Живе лише улітку він,

Шовкові  крила має,

            з квіточки на квіточку

Він весело літає. ( Метелик )

5. Демонстрація колекції метеликів.

Як називається метелик, яке має забарвлення?

6. Практична робота. Виготовлення пластилінової картини «Квіти і метелики на лузі»

Вступна бесіда

 1. Вступна бесіда про пластилін як спеціальний матеріал, який використовують для ліплення та прийоми роботи з ним.

  • Здавна наші дідусі і бабусі займалися гончарським ремеслом, передаючи секрети майстерності своїм дітям і онукам.
  • А все почалося з того, що одного разу якийсь чоловік узяв грудочку глини, розім’яв її, спробував щось зліпити. Вийшло не погано. От від грудочки глини і пішли ось ці прекрасні речі.
  • Людей, які працювали з глиною, називали гончарями, а їхнє заняття – гончарством. Та не з усякої глини можна виготовити якусь іграшку чи посуд. Для цього шукають спеціальну гончарну глину. Глину місили руками чи ногами, потім ліпили з неї заготовки для виробів, які виготовляли на спеціальному гончарному крузі.
  • Найдорожчим скарбом, який передавали  гончарі у спадок своїм дітям, вважався гончарний круг.
  • В Україні найбільшого поширення набули глиняні іграшки. Забавки ви-готовляли скрізь, де були гончарі,— від Карпат до Чорного моря. Найбільш відомі осередки: Опішня на Полтавщині, Ічня на Чернігівщині, с. Дидинці та Васильків на Київщині, Косів на Івано-Франківщині. У цих виробах життєва правда поєднувалась із казкою.

2.Розповідь про пластилін

Пластилін – це штучний матеріал,але виготовляють його з природних матеріалів:до глини додають віск і спеціальні барвники.

 

2. Правила роботи з пластиліном

- Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці;

- розрізати пластилін слід стекою;

- невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки;

- після завершення роботи з пластиліном руки витирати серветкою;

- не брати пластилін до рота, не торкатися брудними руками обличчя, очей, одягу;

- не чіпати зошити, книги – скрізь будуть жирні плями.

3. Демонстрування та аналіз зразка

1) Інструктаж учителя. Робота за підручником ( с. 72 – 73 ).

3.Практична робота

1) Поетапне виконання роботи в парах.

- А зараз ми спробуємо виготовити пластилінову картину. Ви можете створити щось своє, унікальне, неповторне. Бажаю вам терпіння, фантазії, творчих успіхів!

- Візьміть аркуш цупкого картону.

- Відірвати невеликі шматочки пластиліну різних відтінків зеленого та коричневого кольорів. Скачайте із них кульки, притисніть до картону і примажте пальчиком зверху донизу. Це – стебла та листочки.

- Відірвати шматки пластиліну різного кольору. Скачати з нього кульки і притиснути на стебельця. Це – квіти.

- Для метелика скачайте «ковбаску» для тулуба, а кульки для крилець. Усі деталі притисніть до основи.

C:\Users\Comp\Desktop\100PHOTO\SAM_4391.JPG              C:\Users\Comp\Desktop\100PHOTO\SAM_4387.JPG

Фізкультхвилинка.


Спав метелик та проснувся .     Посміхнувся,потягнувся


Більше спать не захотів

І гуляти полетів.

Він літав та веселився

Та нарешті вже стомифя

Ось до квітки підлетів і на неї тихо сів.

C:\Users\Comp\Desktop\100PHOTO\SAM_4368.JPG

7. Оцінка роботи учнів. (Слайд 9)                                                                                                                                           8. Питання для роздумів.

 Поміркуй, чому так:  коник зелений, а джміль смугастий? (Слайд 8)

Зарядка для очей. (Слайд 10)

9. Цікаво знати. (Слайд 11)

Мурашник має багато поверхів. У ньому можуть жити півтора мільйони мурах. Ці комахи правильно і  швидко знаходять дорогу додому.

10. Питання для роздумів.

Завдання для ерудитів. (Слайд 12,13,14, 15)

 Чому так називаються ці комахи: жук – олень, жук – носоріг, водомірка?

11. Оцінка роботи учнів. (Слайд 16.)

IV. Закріплення.

1. Завдання для самостійної роботи.

 Робота в парах. (Слайд 17, 18)

Впізнай і опиши комаху. (Лимонниця, бджола, сонечко, хрущ.)

2. Запитання для самоконтролю.

 Гра « Яка комаха не літає». (Слайд 19,20)

Муха, бджола, комар, мураха. Мураха не літає.

3. Робота в зошитах с. 34.

V. Підсумок.

1. Гра «Мікрофон».

- Про що дізналися на уроці? Чого навчилися?

- За якими ознаками можна впізнати комаху? (Слайд 6)

2.Виставка дитячих робіт

3.Прибирання робочого місця

На уроці всі ми вчились:
Всі старались, не лінились.
Здолали труднощі усі,
Ось які ми молодці


 

docx
Додано
31 січня
Переглядів
222
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку