19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Уроку образотворчого мистецтва в 1 класі на тему: "Ознайомлення зі спектральними кольорами та їхньою послідовністю."

Про матеріал

Розробка уроку образотворчого мистецтва містить елементи казкотерапії, віршик, інтерактивні вправи та ігри, що допоможуть дитині краще запам'ятати кольори веселки.

Перегляд файлу

Конспект уроку образотворчого мистецтва  в 1 класі

Тема:  Ознайомлення зі спектральними кольорами та їхньою послідовністю. Розбіл та замутнення спектральних кольорів; відтінки кольорів (світло-зелений, темно-синій і т. ін..). Малювання композиції «Веселка» (гуаш).

Мета:формувати компетентності:  ключові( вміння вчитися , самоорганізовуватися до навчальної  та пізнавальної діяльності); предметні (закріплювати розуміння учнями понять: «спектральне коло», «основний колір», «змішаний колір»; ознайомлювати учнів із поняттями: «світліший», «темніший», «колірний тон»; за­кріплювати навички створення необхідного кольору змішуван­ням кольорів; навчати правильно розташовувати зображення на аркуші; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати кольори; розвивати дрібну моторику руки; вихову­вати естетичне сприйняття навколишнього світу.

Облад­нання: альбом для малювання; простий олівець; гумка; гуаш; пензлі ; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку:

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда

  • 3 якими кольорами ми нещодавно познайомилися?
  • На які дві групи їх поділяють художники? Чому?

      -  Які кольори необхідно змішати, щоб отримати зелену фарбу (оранжеву, фіо­летову)?

      -  Які матеріали та інструменти знадобляться для малювання фарбами?

ІІІ. Викладення нового навчального матеріалу:

     ( Вчитель розповідає казку)

   Одного разу у Країні Мистецтв кольори вирішили визначити, хто з них самий головний. Жовтий сказав, що він самий головний, бо схожий на сонце і всім дарує радість і тепло, Червоний вважав себе кольором любові, Синій – вода, чистий і прозорий, як розум людини, Блакитний, казав, що схожий на хмаринку, легку, як мрія. Зелений знав, що без нього не було би трави, дерев, молодості людської, Оранжевий – колір щастя, а Фіолетовий вихвалявся своїм благородним походженням.

    Щоб розсудити кольори пензлик вирішив пошикувати їх за допомогою віршика: Чарівна Осіння Жар птиця Завітала Бабусину Скриню Фарбувати .Червоний, Оранжевий, Жовтий, Зелений, Блакитний. Синій, Фіолетовий. Аж раптом пішов дощ…і всі кольори засяяли у ВЕСЕЛЦІ . Показуючи у небо діти з радістю кричали: «Диво, краса, радість! Ура!» І кольори зрозуміли, що вони всі дуже потрібні, бо разом вони – ВЕСЕЛКА!

  • Який колір головний?
  • Скільки веселка має кольорів?
  • Назвіть їх.
  • Щоб запам’ятати кольори у тому порядку, в якому вони розташовані у веселці , давайте вивчимо віршик, який придумав пензлик :
  • Чарівна Осіння Жар птиця Завітала Бабусину Скриню Фарбувати

(Вчитель демонструє кольоровий напис вірша на дошці.)

    Розучування вірша

Фізхвилинка

  • Чи всі кольори веселки ми вміємо утворювати? (Червоний+жовтий=оранжевий; синій+червоний=фіолетовий; жовтий+синій=зелений)
  • Як утворити блакитний колір?

   Жила собі в  крамниці повітряна кулька. Вона була яскраво синього кольору і вважала себе дуже гарною. Та ось одного дня до крамниці прийшов хлопчик і придбав кульку . Хлопчик почав надувати кульку. Вона ставала більшою і почала змінювати колір. І чим більше вона надувалась, тим світлішою ставала.  Із яскраво синьої кулька перетворювалася на блакитну. Наша героїня дуже засмутилася , але коли побачила, як радів їй хлопчик , знов почала пишатися своїм кольором.

  • Як ви вважаєте, чому? (Кулька розтягується і шар кольорової гуми стає тоншим)
  1. Підготовчі вправи
  • Давайте спробуємо намалювати повітряну кульку. Вмочіть пензлик у синю фарбу і намалюйте синю кульку
  • Наберіть синьої фарби і капніть її на палітру, а тепер помийте пензлик і вмочіть у білу фарбу. Додайте до синьої .Який колір вийшов?

Намалюйте ним другу кульку.

  • Додайте ще більше білої фарби на палітру і розфарбуйте третю кульку
  • Що робить біла фарба, коли ми додаємо її до будь-якого ко­льору? (Вона робить його світлішим.)

Якщо ми додамо більше білої фарби, колір стане світлішим, а якщо більше синьої — темнішим. Художники називають це колірним тоном.

  • Давайте спробуємо намалювати рожеву кульку. Які кольори треба змішати?
  • Як ви думаєте, який колір ми отримаємо , коли до білого кольору  додамо чорного?
  • А коли до синього додамо чорного?( Темно-синій)

Кольори при додаванні сірого або чорного стають темнішими.

Спробуйте. намалювати темно синю кульку.  Які кольори треба змішати? 

Тепер у нас є всі кольори , щоб намалювати веселку.

Фізхвилинка

IV.  Поясненння до виконання творчої роботи

Перегляд малюнків, фото із зображенням веселки.

  • Коли буває веселка?(Сонячні промені проходять крізь дощові краплі
  • Що потрібно ще намалювати?( дощ, сонечко)

V. Практична робота

Вчитель малює на аркуші, що прикріплений на дошці, а діти в альбомах.

Вчитель показує, як можна створити композицію олівцем,  а потім виконати

малюнок у кольорі. Нагадує в якому порядку треба розташувати кольори веселки.

 

V.  Закріплення  вивченого матеріалу.

Робота в групах.

Гра «Збери веселку»

Кожна група отримує картки , на яких намальовані овочі кольорів веселки. Треба скласти їх за порядком і пригадати віршик про веселку.

V.Підсумок уроку

 Які яскраві роботи у вас вийшли!

  • Давайте пригадаємо які ж кольори має веселка?

Які нові слова запам'ятали

Виставка та обговорення дитячих робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад «Навчально-виховне об’єднання

«Загальноосвітній навчальний заклад 1-111 ступенів № 1-

дитячий юнацький центр «Перлинка»

Кіровоградської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку образотворчого мистецтва

в 1 класі

з елементами казкотерапії

 

 

 

 

 

підготувала  вчитель НВО №1

Сорочан Т.В.

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 1 клас (Трач С. К., Резніченко М. І.)
Додано
6 липня 2018
Переглядів
2581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку