Усні вправи є невід'ємним елементом формування математичної компетентності школярів і допомагають отримати оптимальне розв'язання педагогічних завдань на всіх етапах навчання. Вони дають можливість без великих затрат часу багаторазово «програвати» типові ситуації та прийоми міркувань, проводити роботу з формування логічної та мовної культури учнів. Дані вправи можна використовувати на уроках алгебри 10 класу.
Кутом якої чверті є кути:
25 |
97 |
143 |
365 |
1800 |
-36 |
-100 |
-178 |
-287 |
-340 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Який знак мають :
sin 15 |
sin 100 |
sin 185 |
sin 201 |
sin(-25) |
cos 38 |
cos 123 |
cos 195 |
cos 234 |
cos(-14) |
tq 78 |
tq 193 |
tq 1600 |
tq(-276) |
tq(-37) |
ctq 28 |
ctq 147 |
ctq 190 |
ctq(-765) |
ctq(-100) |
½ѕіпα |
¼ ѕіпα |
¾соѕα |
¼ соѕα |
¼ţq |
½+½ѕіпα |
1¼ ѕіпα |
2+¾соѕα |
4¼ соѕα |
¾+¼ţqα |
-3+¼ѕіпα |
-1+¾ѕіпα |
-3-¾соѕα |
-2-½соѕα |
-8-¾cţqα |
Визначте знак виразу:
sin¾π·cos¼π |
tq½π·ctq¾π |
sin½π·tq¼π |
sin12º·cos97º |
tq1º·ctq132º |
sin10º·tq56º |
sin1·cos9 |
tq3·ctq3 |
sin10·tq5 |
Назвати область визначення функцій:
12 4-2у |
18-х х-7 |
2х-9 3х+9 |
х2-х+2 х2-4 |
√x+3 |
√4x-8 |
√х2-9 |
√16-х2 |
12 √4-2у |
18-х √х-7 |
2х-9 √3х+9 |
х2-х+2 √х2-4 |
17+х √4х-5 х |
8-х √х+7 ‾√х2-25 |
18+х √х-17+√x+3 |
х2-х+2+√16+х2 √х2-4 |
Спростити вирази:
а4*а8 |
а12*а8 |
а-7*а9 |
а-8*а0 |
(а3)5 |
(а14)5 |
(а-3)7 |
(а-12)0 |
а7 а9 |
а13 а9 |
а-14 а6 |
а-32 а-24 |
а4*а5 а6 |
а14*а-2 а13 |
(а4)5*а3 а6 |
(а-2)5*(а-5)2 а-24 |
Скоротити дріб:
(х-2)2 х-2 |
(х-2)2 (2-х)2 |
(х-2)3 (2-х)2 |
3-3х х2-2х+1 |
х2-16 3х+12 |
х2-16 (х-4)2 |
х2+10х+25 (х+5)2 |
(х+2)3 х2+4х+4 |
х6+х4 х4+х2 |
х7-х10 х5-х2 |
х6-х4 х3+х2 |
х6-х8 х4-х2 |
х3+8 х+2 |
х3+8 х2-2х+4 |
(х+2)3 х3+8 |
(х-2)3 (2-х)3
|
Назвати корені рівняння:
х2-10х+16=0 х2+9х-10=0 х2-12х+36=0