Усний твір-опис приміщення на основі власних спостережень чи за картиною в художньому стилі.

Про матеріал
Мета: повторити відомості про стилі й типи мовлення, навчити учнів описувати приміщення, використовуючи іменники, удосконалювати навички складання монологічного висловлювання; розвивати навички грамотного письма та комунікації, спостережливість, уміння письмово й усно викладати матеріал послідовно, логічно; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати шанобливе ставлення до світу речей, що оточують людину. Тип уроку: розвиток мовлення.
Перегляд файлу

6 клас

Тема: РМ №14. Усний твір-опис приміщення на основі власних спостережень чи за картиною в художньому стилі.

Мета: повторити відомості про стилі й типи мовлення, навчити учнів описувати приміщення, використовуючи іменники, удосконалювати навички складання монологічного висловлювання; розвивати навички грамотного письма та комунікації, спостережливість, уміння письмово й усно викладати матеріал послідовно, логічно; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати шанобливе ставлення до світу речей, що оточують людину.

Тип уроку: розвиток мовлення.

Хід уроку

І. Організацій момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

1)Повторення матеріалу про типи мовлення.

2) Робота з дидактичним матеріалом. Визначення типів мовлення запропонованих текстів.

Стаття 3. Право на освіту

1. Кожен має право на якісну та доступну освіту. Право на освіту включає право здобувати освіту впродовж усього життя, право на доступність освіти, право на безоплатну освіту у випадках і порядку, визначених Конституцією та законами України.

2. В Україні створюються рівні умови доступу до освіти. Ніхто не може бути обмежений у праві на здобуття освіти. Право на освіту гарантується незалежно від віку, статі, раси, стану здоров’я, інвалідності, громадянства, національності, політичних, релігійних чи інших переконань, кольору шкіри, місця проживання, мови спілкування, походження, соціального і майнового стану, наявності судимості, а також інших обставин та ознак.

Закон «Про освіту»

 

— Ти лазив з Толею драть горобців?

— Лазив.

— Ти порвав йому штанці?

— Він сам порвав. Не вміє лазить, а береться. Хай не лізе.

«Федько-Халамидник» В. Винниченко.

 

У нас була прекрасна, благородна ідея — провести під свинарником метро. Це мало бути сюрпризом. Перша лінія метро у — Васюківці! Станція "Клуня" — станція "Крива груша". Три копійки в один кінець. Родичі безплатно. З учительки арифметики — п'ять копійок.

Ми вже підкопалися майже до половини свинарника, і раптом непередбачена катастрофа! — клята льоха Манюня провалилася в наше метро. Провалитися вона зуміла, а от вилізти—дзуськи! I зняла такий вереск, що причовгав дід. Ну і…

Гірко зітхаючи, ми засипаємо метро. Раз у раз злодійкувато озираємося — чи не заскочить нас зненацька дід, щоб нам'яти вуха. Хоч і обіцяв він, що не чіпатиме, поки не кінчимо, але хто його зна… Ви б почули, як він лаявся, коли витягав льоху! Ох і лаявся! I де він отих слів набрався?

«Тореадори з Вюсюківки» В.Нестайко.

 

Ядро клітини складається з ядерної оболонки й ядерного соку. В оболонці ядра є пори, через які здійснюється транспорт різних речовин. Звернуть увагу, що ядерна оболонка оточує внутрішнє середовище ядра подібно до того, як клітинна мембрана оточує цитоплазму. Вона забезпечує транспорт різних речовин із цитоплазми всередину і навпаки – з ядра в цитоплазму.

Біологія 6 клас.

 

Микола-Чудотворець вважається у християн божим захисником слабких, знедолених і самотніх. Традиція дарувати в цей день дітлахам солодощі та невеликі подарунки започаткована дуже давно. За легендою Микола врятував дочок одного бідного батька, непомітно підкинувши у чобіток мішечок з грошима. Тепер малюки з нетерпінням чекають грудня, щоб отримати «миколайчик». Звичайно, подарунок під подушку кладе не святий, а батьки, щоб зранку побачити щасливі очі свого малюка.

«Данкор» 16.12.2020

 

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1)Робота з підручником (с.234-235).

2)Життєва ситуація.

Складання колективного твору на тему: «Класна кімната моєї мрії» (ланцюжком по 1 реченню).

V. Засвоєння та закріплення вивченого матеріалу.

1) Складання усного твору-опису кімнати за картиною Т. Яблонської «Ранок»в художньому стилі.

2) Представлення творів учнями.

V. Підбиття підсумків уроку. Оцінювання.

Колективне обговорення творів-описів, взаємооцінювання.

VІ. Домашнє завдання.

Виписати з улюбленого художнього твору опис кімнати героя.

docx
Додано
11 січня 2022
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку