Усний журнал на тему : Твоє життя – твій вибір. Your life – your choice.

Про матеріал
Інтегрований позакласний захід з англійської мови та основ здоров’я. Усний журнал на тему : Твоє життя – твій вибір. Your life – your choice. Мета : - ознайомити учнів з негативними наслідками вживання наркотиків , алкоголю , тютюну; - формувати уявлення молоді про здоровий спосіб життя; - показати негативний вплив нікотину, алкоголю, наркотиків на організм людини; - сприяти попередженню шкідливих звичок; - виховувати в учнів відповідальне ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Інтегрований позакласний захід  з англійської мови та основ здоров’я.

                   Усний журнал на тему : Твоє життя – твій вибір.

                                       Your lifeyour choice.

Мета : -  ознайомити учнів з негативними наслідками вживання наркотиків , алкоголю ,

                  тютюну;

  • формувати уявлення молоді про здоровий спосіб життя;
  • показати негативний вплив нікотину, алкоголю, наркотиків на організм людини;
  • сприяти попередженню шкідливих звичок;
  • виховувати в учнів відповідальне ставлення до свого здоров’я.

Обладнання : комп’ютер, телевізійна панель , презентація , відеоролики.

                                             Хід заняття.

Пісня ’’Вибір є ’’

Вступне слово вчителя.

Вітаю всіх присутніх і зацікавлених  в проблемі, що обговорюватиметься сьогодні. Тема нашої зустрічі : «Твоє життя – твій вибір». Слайд 1.

 Життя у кожного одне, неповторне. Це єдиний шанс бути на цій землі. Як скористатися цим шансом? Що вибрати?

Мені хотілося б розпочати нашу розмову з переказу відомої притчі :

«Якийсь молодий чоловік ішов по брудній дорозі і раптом побачив у болоті  золоту монету. Він нахилився і підібрав її. Пішов далі в пошуку інших монет. І, дійсно, вони іноді траплялися йому під ногами. Так пройшло його життя. Коли він помирав, його запитали, що таке життя. Він відповів: «Життя - це брудна дорога, на якій іноді попадаються  золоті монети».

Давайте уявимо собі наше життя у вигляді сходів, якими ми йдемо вгору, в майбутнє, в доросле життя. Ваше право - вибрати, якими будуть ваші сходи, з яких компонентів вони складатимуться. Ви можете вважати, що кожна сходинка - це те, до чого ви прагнете у вашому житті, це ваша життєва мета.Задумайтесь, яким буде ваше майбутнє !!!Слайд 2.


Ведуча. Піднімаючись сходами, ми завжди йдемо впевнено, можемо помилятися, можемо оступитися і навіть впасти. У житті теж буває всяке: нас супроводжують хвороби, розчарування і навіть втрати.


Ведучий. Наш підйом залежить багато в чому від того, як ми будемо поводитися по відношенню до інших людей, які йдуть разом з нами по сходах: будемо штовхатися, переступати через когось, пропускати вперед, йти поруч. Наш підйом буде залежати від того, за якими законами ми будемо будувати наше життя, які моральні цінності будуть,

немов маяк , висвітлювати наш рух по сходах життя.

Ведуча. Сьогодні наша зустріч присвячена проблемам величезної ваги, тому що від їх вирішення залежить не просто майбутнє щасливе життя суспільства, а життя взагалі. Отже,ми поговоримо про шкідливі звички та їх вплив на організм людини?

Ця проблема набула всесвітнього масштабу , тому і обговорювати її ми будемо двома мовами.

Ведучий.Унаш час суспільство вражене трьома основними вадами: алкоголем, тютюном і наркотиками. Сьогодні ми спробуємо розібратися,що ж породжує шкідливі звички і який вплив вони мають на організм людини?

Ведуча.Nowadays people have a lot of bad habits. The most common bad habits are: smoking,   drinking alcohol and taking drugs.

       At first people start doing some things, for example, taking drugs, smoking or drinking, just because it is curious to know what it’s like. And then they just can’t stop, as they become addicted. These habits not only make people more stupid, but also cause dangerous diseases: like cancer, AIDS, etc…As a result a lot of people die.

Ведучий. ПЕРША СТОРІНКА НАШОГО ЖУРНАЛУ 
«КУРИТИ - ЦЕ НЕБЕЗПЕЧНО!!!»

Ведуча.’’ SMOKING IS DANGEROUS “СЛАЙД 3.

Ведучий. Слово нашим експертам.( відеоролик ’’куріння шкодить здоров’ю’’ )

Учень 1.Паління – одна з найбільш розповсюдженних звичок, але тепер відомо, що це – яд, вбивця. Саме паління – це єдина причина смерті, якій можна запобігти. За даними незалежних соціологічних досліджень, в Україні курять більше половини чоловіків, 30% жінок, 40% дітей та підлітків. З 1950 року вбито 62 млн. чоловіків палінням і це є більші жертви ніж у другій світовій війні.

Учень 2. Споживання тютюну сильно впливає на стан здоров’я людини.У тютюновому димі міститься біля  4000 хімічних компонентів , такі як нікотин, смоли, подразнювальні засоби , які негативно впливають на організм людини.

Учень 3. Смертність від серцево-судинних захворювань серед курців у два рази вища, ніж серед тих, хто не курить.

Учень 4. Куріння спричиняє 30 % усіх випадків смерті від онкологічних захворювань і 90% усіх випадків захворювання на рак легенів.

Учень 5.Куріння жінок під час вагітності спричиняє не тільки збільшення частоти ускладнень вагітності і випадків внутріутробної смерті плода, зростання ризику викиднів і зниження маси тіла новонароджених ., але й позначається на здоров’ї дитини протягом 7-9 років життя, відставання психічного та фізичного розвитку.

Учень 6.Куріння зменшуєочікувану тривалість життя: 35-річна жінка, котра курить проживе на 5 років менше, 35-річний чоловік , що курить, - на 7 років менше, ніж їх однолітки, які не палять.

Ведуча.Our English experts will tell us about the reasons of smoking and give us some pieces of advices how to solve this problem.

Pupil 1.Children and many teenagers start smoking not because they like the taste of cigarettes . They want to look more grown-up than they really are.

Pupil 2.They feel that it makes them more independent.  Many teenager girls nowadays start smoking just because it is all like the fashion.

Pupil3. Some fat people think that it would make them thinner.

Pupil 4.Some teenagers start smoking because they have problems in their families or at school.

Pupil 5.Some people think that smoking adds something to their image – they say ‘’ I’m cool !’’

Pupil 6. Some teenagers smoke because their friends do that and because there is too much advertising of cigarettes.

Ведуча.Let’s watch the video about ill effects of smoking. ( watching the video )

Pupil 1.He smoked at school because it made him look older.

Pupil 2.He smoked at college because it made him look cool

Pupil 3.. He smoked at work because it ‘’ relieved stress’’.

Pupil 4.He couldn’t live long enough to continue that…

Pupil 5.By the time he realized everything they told him was true , it was too late…

Pupil 6.  He died of heart disease at the age of 37…

Pupil 1.Before he died he wrote “ I don’t know why I wrecked my life… not just mine… but my children’s too…”

Pupil 2.  If only I had a second chance..”, he wrote.

Pupil 3.If you don’t smoke – don’t start!

Pupil 4. But if you do – stop! It’s time you started honouring God , and stopped hurting yourself …

Pupil 5. Really sad story. But how to solve this problem?СЛАЙД 4.

Pupil 6.I think it’s necessary to launch a campaign against children smoking.

Pupil 1. Parents and teachers must fight against this problem together.

Pupil 2.Much can be done by explaining to the children that they ruin their health by smoking.

Pupil 3.Cigarette advertising should be banned.

Pupil 4.Smoking should be banned in public places.

Pupil 5.It’s a pity but the producing of tobacco goods can’t be stopped at all for some reasons.

Pupil 6.Too many people smoke and they all can’t stop doing it .

Pupil 1.Tobacco industry gives the government much money in tax.

Pupil 2.Tobacco companies try to improve their image by sponsoring sport events or giving charity.

Pupil 3.There are health warnings on many packets of cigarettes they say “ Smoking is dangerous for your health “. And it’s your choice to smoke or not to smoke.

Pupil 4.Let’s pay attention to  some reasons to quit smoking СЛАЙД 5

You  will reduce your  chances of having a heart attack or stroke.

Pupil 5. You will reduce your  chances of getting lung cancer, and other lung diseases.

Pupil 6.Your  will have better smelling clothes, hair, breath, home, and car.

Pupil 1.You will climb stairs and walk without getting out of breath.

Pupil 2.You  will have fewer wrinkles.

Pupil 3.You  will be free of your  morning cough.

Pupil 4.You  will reduce the number of coughs, colds, and earaches your  child will have.

Pupil 5.you  will have more energy to follow physical activities you enjoy.

Pupil 6.You will treat yourself to new books or music with the money you  save from not buying cigarettes.

Ведучий.Загроза від паління вже не потребує особливих доказів, вона очевидна, більшість людей у світі це зрозуміли, тому у Європі, наприклад, нині модно вести здоровий спосіб життя, відмовитися від паління.Відомий драматург Бернард Шоу  писав , що «сигарета – це паличка, на одному кінці якої вогник, а на другому – дурень».СЛАЙД 6.

Ведуча.Є така казка. У далекому минулому, коли тютюн тільки завезли у Вірменію, біля підніжжя Арарату жив добрий і дуже мудрий старий. Він відразу не злюбив це зіл­ля і намагався переконати людей не вживати його.

Одного разу він побачив, як купці розклали свій отруйний товар. Вони кричали:

— Божественне листя! Божественне листя! У ньому засіб від усіх хвороб!

Навколо них зібралося багато народу. Підійшов і старий:

Старець. — Це «божественне листя» приносить людям користь: у будинок курця не зайде лиходій, його не вкусить собака, він ніколи не постаріє.

Ведуча. Купці з подивом подивились на старого:

— Ти правий, мудрий діду,— сказали вони.— Але звідкіля ти знаєш про такі чудові властивості «божественного листя»?

Старий усміхнувся і пояснив:

Старець. — Лиходій не зайде в будинок курця, оскільки у того, хто віддає багато грошей за тютюн і стає бідним, нічого красти. Крім того, від куріння він буде кашляти всю ніч, а злодій не заходить у будинок людини, що не спить. Через кілька років куріння людина ослабне, в неї почнуть боліти ноги, вона ходитиме з паличкою. А який же собака вкусить людину із ціпком у руці? І, нарешті, курець ніколи не постаріє, тому що помре замолоду.

Ведуча.  Відійшли люди від купців.

 Якби всі прислухалися в наш час до порад муд­рого старого!

Палити чи не палити _ це ваш вибір.

A poem :Twenty cigarettes a day-

                  Someone thinks that’s cute.

                  If you want to choose this way-

“ Bang !” – a life is not for you.

 Death is not a joke.

This blue sky and this hot sun

Will be drowned in a smoke.

                  Even if you don’t hear

                   I don’t want to frighten you ,

                   I just want to say :

                   Find in your life something new,

                   Choose your own way.    

 

Ведучий. ДРУГА СТОРІНКА НАШОГО ЖУРНАЛУ «Алкоголь – це добро чи зло  Слайд 7.
Кожний в більшій чи меншій мірі знає про споживання алкоголю: п’ють знайомі, батьки, однолітки. Хто більше , хто менше.

Ведуча.Parents try not to allow their children to drink alcohol. On television  different drinks are  advertised  and immediately  they write that it is harmful.

Ведучий. Спирт використовують в медицині, в парфумерії, в побуті. То де ж  правда , алкоголь – це добро чи зло? То ж спробуємо вияснити істину.

Учень 1.Здавніх-давен алкоголь називають викрадачем розуму. Про п’янкі властивості спиртних виробів люди знали ще близько 10 тисяч років тому.

Учень 2. Відомий мандрівник Маклухо Маклай спостерігав за попуасами Нової Гвінеї . які не вміли ще добувати вогонь , але вже володіли прийомами виготовлення хмільних напоїв.

Учень 3. Історія не зберегла для нащадків ім’я першої людини , яка відкрила світу алкоголь. Але ті , хто відкрили спирт, напевно, були настільки вражені його надзвичайними властивостями , що дали йому постійну назву алкоголь ( ‘’ ніжний ‘’, ‘’благородний ‘’ ).

Учень 4. Деякі алхіміки охрестили його ‘’ вогняною водою ‘’ і ‘’ водою життя ‘’, оскільки людина у стані алкогольного сп’яніння ставала веселою, рухливою.

Учень 5. Але скоро прийшло розчарування – ‘’ вода життя ‘’ дуже жорстоко жартувала з людиною : свідомість її одурманювалась , а насолода була не справжньою , а уявною .

Учень 6. І тоді вчені та лікарі перейменували алкоголь у ‘’ аква-мостіс ‘’, тобто ‘’ вода смерті ‘’.

Ведучий . Навіщо ж люди вживають алкоголь? Слайд 8.

У. 1— Щоб було добре; 
У.2.— просто , щоб випробувати, що це таке; 
У.3. — для кайфу; 
У. 4.— так легше спілкуватися; 
У. 5. — щоб полегшити біль; 
У. 6. —з  горя; 
У. 1. — за компанію; 
У. 2. — щоб було весело; 
У. 3. — щоб розслабитися; 

У. 4. — щоб забутися; 
У. 5. — для сміливості; 
У. 6— щоб бути дорослішим  і крутішим; 

Учень. 1. Ми з вами живемо в такому світі, де причин для того, щоб споживати алкоголь, значно більше, ніж для того, щоб його не вживати. І це страшно. 
Ми точно знаємо, що жоден п'яниця, який вмирає або в кублі, або у громадському туалеті від «перепиття», не планував для себе такого, коли випивав першу чарку. Він думав так: 
— у житті потрібно все спробувати; 
У. 2.— один раз не страшно; 
У. 3.— я контролюватиму себе; 
У. 4.— я сильний, триматиму себе в руках; 
У. 5.— ті, хто стали алкоголіками або наркоманами,— слабкі і безвільні; 
У. 6. — а мені все байдуже; 
У. 1— адже друг сказав, що він випиває, і все о'кей; 
У. 2.— чим я гірший за інших; 
У. 3.— а гори воно все вогнем; 
У. 4.— коли відчую, що починаю звикати,— кину; 
У. 5— від пива залежності не буває: 
У. 6. А можливо, він взагалі не думав... 
Ведуча. Do you know what alcohol can do to your body. Слайд 9.

Pupil 1.Too much beer can lead to your putting on weight. In addition , heavy drinking can cause stomach ulcers.

Pupil 2.Although moderate drinking can protect against heart disease ; too much alcohol is connected with high blood pressure, irregular heartbeat and the risk of strokes and heart disease.

Pupil 3.Heavy drinking can cause oral cancer. It also makes your breath smell. Who wants to kiss a drunk?

Pupil 4.Alcohol slows down brain activity, which makes you feel more relaxed, but which also down your reactions. Consequently , drunk people are more likely to be victims of violent crime, house fires and car crashes.

Pupil 5.In the long term, heavy drinkers may risk depression and even suicide. . In extreme cases of alcohol abuse, drinkers may suffer from hallucinations and even brain disease.

Pupil 6.But it’s not just your body that’s at risk. If you drink heavily, it can affect those around you and disrupt or even destroy your relationships with family and friends.

Ведучий .Які ж наслідки вживання алкоголю?

Учень 1. Коли ти вживаєш алкоголь, у тебе починаються: 
— інфекційні захворювання; 
Учень 2— проблеми із здоров'ям (похмілля, ломка), неприємні відчуття після вживання; 
Учень 3— втрата контролю над поведінкою (травми, насильство, кримінал); 
Учень 4— нерозбірливість у сексі (венеричні захворювання, небажана вагітність, проблеми в стосунках); 
Учень 5— проблеми з навчанням, неприємності в школі; 
Учень 6— фінансові труднощі (борги, продаж речей з дому, постійний пошук грошей); 
Учень 1— конфлікти в сім'ї, з друзями, на роботі; 
Учень 2— конфлікти із законом, приводи в міліцію. 

Учень 3 . Та найбільш небезпечним наслідком є АЛКОГОЛІЗМ.

Учень 4. Це хронічне, невиліковне, прогресуюче, смертельне захворювання, що зачіпає і руйнує всі сфери людського життя - тіло, психіку, душу і соціальне життя людини.

Ведуча.Про те, що алкогольні напої приносять людині не лише шкоду, а й неабияку користь, можна почути досить часто.

Чи справді це так? СЛАЙД 10.
Учень 1.Міф 1: з допомогою спиртного можна зігрітися
Чомусь люди переконані в тому, що алкогольні напої наділені зігріваючим ефектом. А для особи, яка перемерзла, ковток чогось міцненького – найкращі ліки.

І справді, при охолодженні допомагають приблизно 50 грамів горілки чи коньяку. Вони розширюють судини і нормалізують кровообіг внутрішніх органів. Наступні дози алкоголю підсилюють кровопостачання шкіри: вона червоніє, з’являється приємне відчуття тепла. Але тоді збільшується й тепловіддача, і організм починає замерзати ще більше.
pupil 1. Myth 2: alcohol improves appetite.


Not True. Alcohol before meals will aggressively act on the stomach especially if you are hungry. You can make gastritis. And therefore you should think whether or not it’s too high price to eat with appetite?


Учень 2Міф 3: алкоголь знімає стрес

Це людям так здається, що вони піднімають собі настрій за допомогою горілки. 

Невеликі дози – 25-30 грамів горілки чи коньяку або 40 мл вина  – знімуть внутрішню напругу і допоможуть розслабитися. Хоча, на жаль, більшість знімає стрес за зовсім іншим сценарієм…

pupil2. Myth 4: alcohol increases the operability( працездатність )

Some people say that under the influence of alcohol it’s better to work.But the scientists have proved that not everyone can work while being in alcoholic intoxication because it reduces the concentration of attention

Учень 3. Міф 5: алкоголь понижує тиск

Дехто вважає, що алкоголь розширяє судини. Справді, незначна кількість алкоголю розширює судини, проте разом з цим збільшує частоту серцебиття. А артеріальний тиск безпосередньо залежить від об’єму крові, що “виштовхується” у кров’яне русло. Саме тому алкоголь у жодному разі не можна вважати ліками від гіпертонії.

pupil 3 Myth 6: high-quality alcohol is not harmful.

It’s not true because any alcohol has  toxic effect on the body and especially alcohol drinks of low quality.


Учень 4. Міф 7: алкоголь – ліки від застуди

Багато хто лікує застуду горілкою з яблуками, медом чи ще з чимось. Вважається, що така “мікстура” понижує температуру, зупиняє нежить, зменшує біль у горлі… Усе це неправда, бо імунітету “вогняна вода” не додає, а спирт і зовсім не допомагає запаленому горлу. Воно починає боліти після такого лікування ще більше. Тому вірити у лікувальні властивості горілки не треба.


pupil 4. Myth 8: beer isn’t alcohol.

Some people think that beer isn’t harmful.  The beer has really a bit of alcohol, but it is addictive.


Учень 5. Міф 9: треба не запивати, а закусувати

Більшість переконана, що міцні напої треба закусувати. І в жодному разі не запивати!  Найкраще, звичайно, закусувати жирними стравами, оскільки вони не дають всмоктуватися етанолу, зменшують вираженість сп’яніння, і тому їх вважають найкращими закусками. Зниминеможезрівнятисяжодназапивка”.

 

Pupil 5.Myth 10: alcohol isnt calorious
Many women count the calories consumed per day.Alcohol has a very high caloric,moreover,the larger  degree has a drink, the more calories are in it. Vodka  has the most calories. Wine has fewer calories and doesn’t affect the appearance so much as vodka.However, any alcoholic beverage is very calorious.

Ведуча. СЛАЙД 11.

В одному індіанському племені юнаків на зрілість випробовували самотністю. Цим вони мали довести самі собі та спільноті, що готові стати справжніми воїнами.
Під час випробовування один із цих юнаків опинився посеред гарної квітучої долини. Оглядаючи гори, що оточували цю долину, юнак побачив стрімку вершину, вкриту сліпучо-білим снігом.
Юнак- Поміряюся з тією вершиною

Ведуча. сказав сам до себе юнак.
Він одягнув сорочку зі шкіри зубра, накинув на плече плащ та почав спинатися на гору.
Вибравшись на вершину, юнак побачив під собою цілий світ: чудові краєвиди, безмежний простір. Його серце наповнилося гордістю.
Раптом біля своїх ніг він почув дивне шелестіння. Придивився і побачив змію. Хотів відскочити, але змія заговорила до нього:
Змія. - Помираю! Тут надто холодно для мене і я не маю поживи... Візьми мене під свою сорочку та знеси в долину.
Юнак- Ні!. - Знаю я вашу породу. Ти - гримуча змія. Якщо візьму тебе, ти вкусиш мене і я помру.
Змія. - О, ні! Навіть не думай так.

. - З тобою не буду так поводитися. Якщо мені допоможеш, тоді не вчиню тобі ніякого зла.
Ведуча. Юнак і далі відмовлявся, але змія вміла добре переконувати. Врешті він взяв її під свою сорочку та поніс зі собою в долину. Коли вони вже спустилися, юнак обережно поклав її на землю. Несподівано змія скрутилася, кинулася на хлопця та вкусила його в ногу.
Юнак - - Ти ж мені обіцяла!

Змія.- Ти ж знав, що ризикуєш, коли брав мене з собою.

Ведуча. Підступна змія – це алкоголь , тож не впускайте його в своє життя , щоб потім не пожалкувати!

Учень 1.

 Яка гидота брати у легені дим,

Самі себе ми убиваємо отрутою,

Життя-це все,ми його робимо нічим,

Вперед ступати крок за кроком

Над прірвою,що у кінці,

Так марнувати рок за роком,

З цигаркою і пляшкою в руці.

Дивитись в небо і не знати.

Що сонце світить ясно там.

А лиш палити і вливати у себе

Сотні-тисяч грам.

Учень 2.

Шукати,де б і з ким хильнути,

І «покурити» по душам,

В кінці під лавкою заснути,

І вже нічого не відчути,

А в ранці з рота перегар.

І під очима темні кола.

Та,шкода,брате,ти не зрозумів.

Для тебе-це не кока-кола.

А втрата мрій і згуба днів.

І знову день новий почався

І знову ти палити йдеш.

І п’єш,і п’єш,і п’єш…

І губиш свою долю знов і знову.

Не розуміючи бухим мою промову.

Що це суцільна є отрута,

Це не Ротару,й не Червона рута.

Таке брудне,і сіре є життя.

А може ж бути світле майбуття?

Учениця.

Тому,благаю,зупинись!

Й погані звички ти всі викидай

Й до Бога в Церкву поспішай,

Він допоможе і підкаже,

Й дорогу дальшу у житті покаже.


Ведучий.  ТРЕТЯ  СТОРІНКА НАШОГО ЖУРНАЛУ ’’Наркотики – це смерть ! ’’.

СЛАЙД 12.

Учень 1. Далеко в минулому залишились епідемії віспи, чуми, які забирали цілі міста, села, округи. Та переступила поріг століття ’’Біла смерть ’’, яка продовжує забирати життя мільйонів людей.

Учень 2. Молоді люди шукають надзвичайних переживань, задоволення і щастя, приймаючи наркотики і навіть не помічають, як швидко вони перетворюються в наркоманів, залежних від наркотиків.

Учень 3. Ситуація із вживанням наркотиків серед молоді в Україні дуже складна, просто катастрофічна. Результати досліджень доводять, що існує стійка тенденція до значного і постійного росту вживання наркотиків з одночасним стійким зниженням віку молоді, яка почала їх вживати.

Учень 4. Сьогодні, враховуючи насамперед вік наркоманів ( 13 – 25 років ) під загрозою опинилося майже все нове покоління країни. За останні 10 років число смертей від вживання наркотиків збільшилося в 12 раз, а серед дітей – у 42 рази.

Учень 5. Середня тривалість життя після початку вживання наркотиків – 4 - 4,5 роки. Переважна більшість наркоманів не доживає до 30 років. Виліковується всього 5 – 6 % наркоманів.

Учень 6. Наркотики руйнують мозок та нервову систему людини, серце, печінку, систему травлення, статеві органи. Вживання наркотиків позбавляє людину свободи.

Учень 1. Та найстрашнішим проявом наркоманії є Синдром Набутого Імунного Дефіциту ( СНІД ) , який прийшов до нас із глухого африканського поселення.

Учень 2. Світ не знав досі більш безжалісного вбивці, ніж СНІД. На сьогодні по всій земній кулі налічується понад мільярд наркоманів. З них 80 % ВІЛ-інфіковані.

Учень 3. СНІД справедливо вважають хворобою поведінки, а тому висока моральність і культура поведінки , уважне ставлення до свого здоров’я і відповідальністьза здоров’я інших людей, а також суворе дотримання гігієнічних і санітарних норм можуть допомогти у справі ліквідації цього смертельно небезпечного захворювання.

Пісня ’’Захисти життя ’’. відеоролик  до пісні.

Ведуча. Drug addiction is a dangerous illness that takes away people's lives no matter they are rich or poor, unknown or famous. How many of them are victims of drugs addiction? Слайди 13, 14.

Pupil 1.Elvis Presley – mega-"Star" of the 60s of the 20th century, a popular singer, actor; He died of a heart attack, caused by drugs overdose at the age of 42 .

Pupil 2.Marilyn Monroe - a Sex symbol of America, subject of the dreams of thousands of men, a beautiful actress,died at the age of 36 because of drugs overdose.

Pupil 3.Whitney Houston –a talented American singer  with brilliant voice and beautiful  actress was found dead in one of American hotels . She was 48 . One of the  death causes was drugs overdose.

Pupil 4.Freddie Mercury -British singer and musician ,soloist of the legendary rock band Queen.Died in 1991 at the age of 45.

Pupil 5.Volodymyr Vysotsky  a famous Soviet actor and singer; He died of heart failure caused by alcohol and drug addiction at the age of 42 .

Pupil6.Igor Chumychkin– the  guitarist of the Russian rock group "Alice"; fell out the window under the influence of drugs.

Ведуча.We can continue this list  endlessly, adding  the new and new names , but not only cinema and music stars , well-known athletes, writers and politicians  but also ordinary people whose deaths are out the journalists attention.

Учениця

Страшна безглузда смерть…

Нелюдські муки болю…

Хіба не можна обійтись без них?

Чого шукають люди в цих

Смертельних випарах дурману?

Бажання заховатись від усіх,

Чи може втамувати біль душевний?

А може,щоб піднять на сміх

Цей світ занадто вже…ганебний?


Учень.
Та,мабуть,ні! Не в болях тут причина…

Слабка людина,духу в ній нема…

Бо той страшний дурман-

Полегшення хвилинне.

А далі - біль,страждання,страх,

Безмежне горе рідних…

Й,нарешті,повний крах й велика марнота.
 

Учениця

Спиніться люди,стійте одну мить.

Чи варто так надмірно поспішати жити?

Чи варто тим дурманом сонце застилити,

Щоб в ніч поринути і втратити блакить?

Разом.Звичайно,НІ!

Давайте будем жити,жити,жити:

Любити,і творити!

Ведучий. ЧЕТВЕРТА ( ОСТАННЯ ) СТОРІНКА НАШОГО ЖУРНАЛУ ’’ МИ ОБИРАЄМО ЖИТТЯ! ’’ СЛАЙД 15.

Ми пропонуємо сім аргументів, щоб сказати «НІ ШКІДЛИВИМ ЗВИЧКАМ!»

Учень 1.Тобі кажуть: « Палити чи не палити, вживати алкоголь та наркотики чи ні – це твій вибір»

Учень 2.Ти пам’ятай: « Палити, вживати алкоголь чи  наркотики – означає відмовитись від вибору, бігти від свободи, потрапити в залежність. Це означає – більше не вибирати».

Учень 3. Тобі кажуть: «В цьому житті все потрібно спробувати».

Учень 4. Ти пам’ятай: «В житті є багато речей, які не потрібно пробувати, якщо хочеш залишитись собою». 

Учень5. Тобі кажуть: «Ризикни! Не ризикуєш – не визнаєш себе».

Учень 6. Ти пам’ятай: «Визнати себе – означає випробувати себе, визначити свої обмеження». Пройшов 50 км – визначив, на що здатний. І так у всьому. А куріння, алкоголь і наркотики, навпаки, руйнують здоров’я, розслабляють волю, позбавляють людину різних цінностей».
Учень 1. Тобі кажуть: «Ти сам вирішиш, коли тобі зупинитись, щоб не стати залежним». Учень 2. Ти пам’ятай: «Звичайно, ти будеш вирішувати сам, але ти станеш вже іншою людиною».

Учень 3. Тобі кажуть: « паління, алкоголь та наркотики відкривають  перед тобою двері в інший світ».

Учень 4. Ти пам’ятай: «Вони заберуть  з реального світу всі фарби і зроблять  його безрадісним. Заради дози ти підеш і на зраду, і на вбивство».

Учень 5.   Тобі кажуть:: «За вживання наркотиків тобі нічого не буде. Ризикує тільки наркоділер. 

Учень 6.Ти пам’ятай: «Вживання наркотиків не ставить тебе поза законом, це шлях на лаву підсудних».
Учень 1. Можливо ти хочеш: враження печінки, серця, мозку; депресії, почуття тривоги, порушення пам’яті, порушення мислення; швидкої деградації особистості? Тоді  пали, пий та вживайнаркотики.

Учень 2 . Що залишиться майбутньому поколінню? Що ти вибираєш?

Смертельну хворобу?
Учень 3.Фізичне і психічне знищення?

Учень 4. Страждання?

Учень 5. Відчай?

Учень 6. Інфекційні захворювання?

Учень 1. Що ти вибираєш?

Учень 2. Вибір за тобою.Скажи:

Всі : «Курінню НІ ! Алкоголю НІ! Наркотикам НІ!»МИ ОБИРАЄМО ЖИТТЯ!.

Ведуча. Ось ми і перегорнули останню  сторінку нашого журналу. Але нас чекає ще одна сторінка- чистий білий аркуш паперу, на якому ми будемо  писати цікаву, захоплюючу та змістовну історію обов’язково з щасливим кінцем- історію нашого життя.

Ведучий. І на закінчення ми не можемо не згадати слова, які стали заповітом для всіх, хто вступає на життєвий шлях. Це заповіт Матері Терези. Слайд 16.

 Мати Тереза була настоятелькою Ордена милосердя. Своїми вчинками вона навчала, що кожна людина повинна робити добро, бо людина не може бути людиною без цього.

Відеоролик.’’ Заповіт Матері Терези ‘’

Учень 1.Життя - це можливість. Скористайся нею!

Pupil 1. Life is an opportunity. Use it!


Учень 2. Життя - це краса. Милуйся  нею!

Pupil 2.Life is beauty. Admire   it!

Учень 3.Життя – це мрія. Здійсни її!

Pupil 3. Life is a dream. Fulfill  it!


Учень 4. Життя - це виклик. Прийми його!

Pupil 4. Life is a challenge. Accept it!

Учень 5. Життя - це обов'язок. Виконай його!

Pupil 5. Life is a duty. Do  it!

Учень 6. Життя – це гра, грай у неї.

Pupil 6. Life is a game. Play it!


Учень 1. Життя - це багатство. Збережи його!

Pupil 1. Life is wealth. Save it!

 

Учень 2. Життя - це надбання. Бороний його!

 

Pupil 2. Life is a treasure. Protect it!


Учень 3. Життя - це любов.Радій їй!

Pupil 3. Life is love. Enjoy  it!


Учень 4. Життя – це таємниця. Пізнай її!

Pupil 4. Life is a mystery. Learn  it!

Учень 5. Життя - це вмістилище лиха. Здолай усе!

Pupil 5. Life is the repository of disasters. Overcome  all!


Учень 6. Життя - цепісня. Доспівай її до кінця!

Pupil 6. Life is a song. Sing  it to the end!

Учень 1. Життя - це боротьба. Стань борцем!

Pupil 1. Life is a struggle. Become a fighter !

 

Учень 2. Життя – це безодня невідомого , не бійся вступити в неї.

Pupil 2. Life is the abyss of the unknown, don't be afraid to join it!

Учень 3. Життя - цеудача. Шукай цю мить!

Pupil 3. Life is good luck. Look for this moment!


Учень 4. Життя таке чудове - не змарнуй його!

Pupil 4. Life is beautiful-not waste it!


Учень 5. Це твоє життя. Борони його!

Pupil 5. This is your life. Protect it!

Пісня ’’ Стежина добра ’’.

 

 

docx
Додано
22 травня 2020
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку