Уявна подорож у природу

Про матеріал
Метою уроку є поглибити знання учнів з екології, виховання відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування, вміти аргументувати свої судження.
Перегляд файлу

 КЗ «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ освіти»

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

«Уявна подорож в природу»

Урок - подорож

 

 

 

 

 

Розробила:

вчитель початкових класів

КЗ «Великолепетиський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ст.»

Великолепетиської районної ради Херсонської області

Кубатко Т. В.

 

 

 

2020 – 2021 н.р.

Тема. Правила поводження в природі.

 Метою уроку є поглибити знання учнів з екології, виховання відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування, вміти аргументувати свої судження.

Учитель. Наше довкілля, рідна природа чарує нас в усі пори року. Ми, українці, маємо гордитися тим, що доля подарувала нам це диво – чарівну й неповторну красу природи. Та багатства природи небезмежні. Маємо їх дбайливо оберігати, як порядні господарі. Так роблять в усьому світі, бо проблеми екології, охорони природи нині найважливіші, адже природа – це наше життя, наше здоров’я. Тож проведемо сьогодні  пізнавально – розважальна конкурсна  програма «Уявна подорож в природу».

Для цього нам потрібно об*єднатися  у дві команди , вибрати девіз та назву.

І. Конкурс «Бувалі туристи».

- Зараз ми з вами будемо подорожувати рідними просторами. Кожен турист знає , що необхідно взяти з собою. Кожна команда повинна швидко написати, що вона візьме з собою в дводенний похід (Учасники пишуть на папері ,що вони повинні взяти в похід, а потім згідно списку вибирають туристичне спорядження. Презентують свою роботу)

ІІ. Конкурс – естафета «Правила поведінки в природі».

  • Кожен учасник команди (в колі) по черзі говорять правила поведінки в природі. Виграє та команда, яка дала  найбільше вірних  відповідей.

Журі підводить підсумки.

ІІІ. Конкурс «Буква «К».

  • Необхідно кожній команді по черзі назвати як можна більше рослин , квітів,кущів, дерев на букву  «К» ( наприклад клен , калина, кропива, кінський щавель, комиш і т .д.) Виграє та команда,яка назвала  більше рослин..

Журі підводить підсумки.

ІV. Конкурс «Збери  букет»

  • Хто більше збере назв квітів :

А). лісу

Б). луків

В). гір

V. Конкурс «Впізнай мене»

 - Команди беруть декілька карточок на яких написані назви дерев , кущів, трав*янистих  рослин. Одна команда повинна охарактеризувати дерево чи кущ, не називаючи його, а інша назвати рослину за її характеристикою.

Журі підводить підсумки.

VІ. Конкурс « Хто я?»

  • Одна команда показує мімікою, жестами будь - яку тварину, а друга команда повинна відгадати. Перемагає та команда, яка відгадала більше тварин.

Журі підводить підсумки.

VІІ. Конкурс « Туристична пісня»

  • Команди по черзі  виконують  свої  туристичні пісні.

Журі підводить підсумки.

VІІІ. Конкурс «Малюємо разом»

  • Команди на листку паперу , який загинається після кожного учасника, повинні намалювати тварину . Перший малює верхню частину  та загинає її, другий малює слідуючу  частину  і загинає і т .д. Кожна команда презентує свою роботу.

Гра з вболівальниками «Привітання»

  • По дорозі додому ми згадуємо , кого ми зустріли із тварин і як вони нас вітали.

Ведучий розповідає , а діти повинні відповідати голосами тварин.

Коли ми вийшли із лісу ми побачили корову , яка паслася ( Му-у-у). Недалеко пасся  кінь (Іго-го). Нам перейшли дорогу гуси (Га-га-га). В маленькому озерці плавали качки (Кря-кря-кря). На краю  лісу жувала траву коза (Бе-е-е). В лісі на галявині гралися зайчики ( показати рухи). Мимо пробігав кабанчик (Хрю-хрю-хрю). А в гущавині лісу збирав малину ведмідь, він щось бурмотав , жував, а побачив нас і заревів …(Р-р-р).

Журі підводить підсумки конкурсів

ІХ. Конкурс «Чудова розповідь»

  • А повернувшись  додому ми написали чудову розповідь

Командам потрібно записати на листку паперу 9 прикметників. Ведучий бере у них листки і читає раніше складену розповідь, вставляючи прикметники в тому порядку , в якому вони записані.

Одного  … ранку ми вирішили піти в … ліс. І заздалегідь приготувалися до походу. Ми зібрали їжу , взяли … води . І … ранком вийшли в … дорогу. Коли йшли луками , то побачили багато … квітів, над ними літали … метелики та … бджоли. Ми всі стомилися йти по … сонцю і намагалися швидше дійти до … лісу, щоб сховатися в його … гущавині. «Дивіться, які тут гарні ростуть … дерева, … кущі , співають … пташки!» Ми сіли на галявині відпочити і поділитися … враженнями.  Потім назбирали багато … квітів , … грибів, … ягід. Цей похід нам запам’ятається на довго.

  • А як же ми поводилися в природі? Чи завжди дотримувались правил про які говорили на початку подорожі?

 

Підведення підсумків уроку . Нагородження переможців.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку