КЗ «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І – ІІІ освіти»
Конспект
«Уявна подорож в природу»
Урок - подорож
Розробила:
вчитель початкових класів
КЗ «Великолепетиський опорний заклад ЗСО І-ІІІ ст.»
Великолепетиської районної ради Херсонської області
Кубатко Т. В.
2020 – 2021 н.р.
Тема. Правила поводження в природі.
Метою уроку є поглибити знання учнів з екології, виховання відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування, вміти аргументувати свої судження.
Учитель. Наше довкілля, рідна природа чарує нас в усі пори року. Ми, українці, маємо гордитися тим, що доля подарувала нам це диво – чарівну й неповторну красу природи. Та багатства природи небезмежні. Маємо їх дбайливо оберігати, як порядні господарі. Так роблять в усьому світі, бо проблеми екології, охорони природи нині найважливіші, адже природа – це наше життя, наше здоров’я. Тож проведемо сьогодні пізнавально – розважальна конкурсна програма «Уявна подорож в природу».
Для цього нам потрібно об*єднатися у дві команди , вибрати девіз та назву.
І. Конкурс «Бувалі туристи».
- Зараз ми з вами будемо подорожувати рідними просторами. Кожен турист знає , що необхідно взяти з собою. Кожна команда повинна швидко написати, що вона візьме з собою в дводенний похід (Учасники пишуть на папері ,що вони повинні взяти в похід, а потім згідно списку вибирають туристичне спорядження. Презентують свою роботу)
ІІ. Конкурс – естафета «Правила поведінки в природі».
Журі підводить підсумки.
ІІІ. Конкурс «Буква «К».
Журі підводить підсумки.
ІV. Конкурс «Збери букет»
А). лісу
Б). луків
В). гір
V. Конкурс «Впізнай мене»
- Команди беруть декілька карточок на яких написані назви дерев , кущів, трав*янистих рослин. Одна команда повинна охарактеризувати дерево чи кущ, не називаючи його, а інша назвати рослину за її характеристикою.
Журі підводить підсумки.
VІ. Конкурс « Хто я?»
Журі підводить підсумки.
VІІ. Конкурс « Туристична пісня»
Журі підводить підсумки.
VІІІ. Конкурс «Малюємо разом»
Гра з вболівальниками «Привітання»
Ведучий розповідає , а діти повинні відповідати голосами тварин.
Коли ми вийшли із лісу ми побачили корову , яка паслася ( Му-у-у). Недалеко пасся кінь (Іго-го). Нам перейшли дорогу гуси (Га-га-га). В маленькому озерці плавали качки (Кря-кря-кря). На краю лісу жувала траву коза (Бе-е-е). В лісі на галявині гралися зайчики ( показати рухи). Мимо пробігав кабанчик (Хрю-хрю-хрю). А в гущавині лісу збирав малину ведмідь, він щось бурмотав , жував, а побачив нас і заревів …(Р-р-р).
Журі підводить підсумки конкурсів
ІХ. Конкурс «Чудова розповідь»
Командам потрібно записати на листку паперу 9 прикметників. Ведучий бере у них листки і читає раніше складену розповідь, вставляючи прикметники в тому порядку , в якому вони записані.
Одного … ранку ми вирішили піти в … ліс. І заздалегідь приготувалися до походу. Ми зібрали їжу , взяли … води . І … ранком вийшли в … дорогу. Коли йшли луками , то побачили багато … квітів, над ними літали … метелики та … бджоли. Ми всі стомилися йти по … сонцю і намагалися швидше дійти до … лісу, щоб сховатися в його … гущавині. «Дивіться, які тут гарні ростуть … дерева, … кущі , співають … пташки!» Ми сіли на галявині відпочити і поділитися … враженнями. Потім назбирали багато … квітів , … грибів, … ягід. Цей похід нам запам’ятається на довго.
Підведення підсумків уроку . Нагородження переможців.