Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом „Легенди. Байки. Пʼєси.”

Про матеріал
ФРАГМЕНТ УРОКУ Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом „Легенди. Байки. Пʼєси.” https://www.youtube.com/watch?v=gIlj7xegaL8
Перегляд файлу

Літературне        читання    3 клас 

Тема:

Повтори   і  пригадай.

Узагальнення  і  систематизація  знань  учнів  за  розділом

              „Легенди.  Байки.  Пʼєси.”              

Мета:

систематизувати  і  узагальнити  знання  учнів  за  розділом

            „Легенди. Байки.  П’єси.”;

вчити  порівнювати,  співставляти  прочитані  твори;

розвивати  творчі  здібності  учнів,  бажання  читати;

виховувати  любов  до  художнього  слова,  культуру  спілкування;

формувати   життєву,  соціальну  компетентності; 

Обладнання :

ХІД   УРОКУ

I    Організація класу

- Сьогодні на нашому уроці літературного читання  присутні гості.

 ---Давайте привітаємо їх.

 

Пригадаємо з вами  Основні правила уроку

1. Вести себе спокійно

2. Не викрикувати

3 Поважати один одного

4. Дати змогу висловитись своєму товарищу

 

Ми з вами об'єдналися у групи. Оберемо лідера у кожній групі і прикріпимо значок.

 

У кожного  на парті лежать картинки настрою. Підніміть і покажіть , який настрій зараз у вас.

 

II   Удосконалення читацьких навичок.

кожна команда отримує чистомовку-добавлянку. Капітан - починає, а команда продовжує.

Читання чистомовки – добавлянки.

Ма-ма-ма- прийшла  холодна  зима.

Те-те-те -  снігу намете.

Ешшш-  саночки  візьмеш.

Дем-дем-дем-  на гірку підем.     

.Робота над скоромовкою.

Їхав  СІЧЕНЬ  возом,

Віз    мішок   морозу,

До  морозу  криги,

А  до  криги  снігу.

III. Мотивація навчальної діяльності.

Визначимо тему сьогоднішнього уроку. Команда, яка готова - беруться за руки і піднімають їх угору.

 

Пов

 

 

 

 

 

 

 

то

 

ри

 

 

 

 

 

га

 

 

і

при

 

 

 

дай

 

 

 

2.Читання   анаграм

Розташовуємо букви у правильній послідовності та відгадуємо слова

геленда

кайба

сапє

 

IV. Оголошення теми  уроку.

V.  Робота по темі.

1.  Вправа   „Мікрофон”.

(Повторення означень).

У кожної команди лежать  картки , а на них написано початок речення  

Народне оповідання казкового, фантастичного характеру про життя й діяльність визначної

особи або незвичайну, важливу подію — ... (ле­генда).

Невеликий за обсягом віршований твір з повчальним змістом — ... (байка).

Твір, призначений для постановки на сцені,— ... (п’єса).

Примітки автора щодо зовнішності й поведінки дійових осіб, а також щодо обставин дії, які подаються в дужках або окремими рядками,— ... (ре­марки).

— Для чого в тексті п’єси потрібні ремарки?

— Чим байка відрізняється від п’єси? А чим вони схожі?

7. Робота в групах.

I група     П'єси 

ІІ група   ЧИТАЄМО НАПАМ'ЯТЬ  БАЙКУ

ІІІ група   Уривок з легенди

 

 

8.Повтори і пригадай.

а) порівняльна характеристика (п’єса і байка)

 

пєса

байка

легенда

-наявність діалогів

-наявність ремарок

-наявність моралі

 

 

 

 

”.

 

2. Гра „Назви твір за його жанром”.

ПЕРЕПЛУТАЛИСЯ  ЖАНРИ І ТВОРИ

Легенда „Коник – стрибунець”

Байка  „Горіхові принцеси”

Пєса  „Лада Прекрасна

3.Гра „За назвою твору назви автора”

ПЕРЕПЛУТАЛИСЯ  АВТОР І ТВІР

 

„Лада Прекрасна”        Леся Мовчун

„Горіхові принцеси”        Леонід Глібов

„Коник стрибунець”        Іван Липа. 

 

в) Гра „Упізнай героя”

                      Ясноока, гарнолика ...

Юна   ...     

Мудрий    ...

Хитренька  ...

Бідолашний  ...

Кмітливі   ...

 

Знайдіть порівняння.

- Тільки  Джоан  і  Ніколь,  дві  сестри,

- Раді  життю,  ....

- Принц  таємничо  встав,   як  ....

Бо  голова  в  неї  ....

Скласти сенкан „                       

VII.  Домашнє  завдання. У кожного в щоденнику лежить завдання

Скласти сенкан до слова (байкА, легендА, п'єсА).

 

VI. Підсумок уроку.

 

Сьогодні на уроці я вчився...

Найбільше мені запам’яталося...

Було цікаво...

Візьміть тепер картинки настрою і покажіть свій настрій

 

doc
Додано
25 березня 2020
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку