Узагальнення і тематичний контроль за розділом ІV «Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення»

Про матеріал
Матеріал допоможе вчителю провести тестовий контроль за розділом ІV «Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення» курсу "Вступ до історії України та громадянської освіти (5 клас)"
Перегляд файлу

Предмет: Вступ до історії України та громадянської освіти (5 клас)

Вчитель: Чуб І.М., спеціалізована школа №254

Тема уроку: Узагальнення і тематичний контроль за розділом ІV «Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення»

КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИ

за розділом ІV

«Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення»

 

1. Назвіть автора і назву твору, який став перше історичним дослідженням:

2. Про яку функцію історичного пізнання йде мова у тексті «Людині кожного дня доводиться використовувати знання й досвід попередніх поколінь, які допомагають будувати майбутнє»

А) пізнавальна

Б) світоглядна

В) практична

Г) виховна

3. Продовжити речення:

Основний метод будь-якого дослідження – це …

4. Перерахуйте методи історичного дослідження:

А) хронологічний

Б) синхронний

В) порівняльно-історичний

Г) ретроспективний

Д) структурно-системний

Е) періодизації

5. Чи згодні Ви (ТАК або НІ)

Історичні твори:

А) створюють образ епохи

Б) створюють образ історичних постатей

В) мають просвітницький характер

6. Чи згодні ви з тим, що історичні дослідження дають змогу створити історичні образи (ТАК або НІ)?

7. Знайдіть визначення історичного поняття

Реальна, невигадана подія, те, що відбувається насправді – це …

А) історичне явище

Б) історичний образ

В) історичний факт

Г) історична подія

8.Розмісти у правильній послідовності, в якому порядку аналізують події, явища, процеси:

А) передумови

Б) привід

В) причини

Г) результат

Д) наслідки

Е) подія, явище, процес

9. Визначити особливості історичного мислення:

А) уміння описувати суспільне явище або подію

Б) зʼясування всіх причин виникнення будь-якого суспільного явища

В) прагнення визначити умови

Г) усвідомлення значення історичних явищ

Д) пошук тенденцій розвитку історичних явищ

Е)  пошук мотивів, що визначають діяльність суспільних груп або окремих осіб

Є) порівняння минулого й сучасності

10. Продовжити речення:

Між причиною і наслідком існує послідовність у часі: спочатку виникає … , а потім уже …

11. Обрати правильну відповідь:

Важливими характеристиками події, явища, процесу є:

А) причина

Б) результат

В) наслідки

Г) привід

12. Чи згодні Ви (ТАК або НІ)?

Завдяки усвідомленню причинно-наслідкових звʼязківмможна зазирнути в майбутнє

 

 

 

ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ

1. Геродот «Історія»

2. В

3. Експеримент

4. А, Б, В, Г, Д, Е

5. ТАК

6. ТАК

7. В

8.А, В, Б, Е, Г, Д

9. А, Б, В, Г, Д, Е, Є

10. Причина, наслідки

11. Б, В

12. ТАК

 

docx
До підручника
Історія України (Вступ до історії) 5 клас (Власов В.С.)
Додано
16 липня 2023
Переглядів
1562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку