Узагальнення по темі: "Європа й Америка в першій половині 19 ст."

Про матеріал
Узагальнення знань по темі:"Європа й Америка в 1 пол. 19 ст" Мета уроку-перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог.
Перегляд файлу

УРОК 14

(Всесвітня історія 9 клас)

Тема: Узагальнення з теми «Європа й Америка в першій половині ХІХ століття»

Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до  програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння і використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Обладнання: картки з тестовими завданнями.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

І.  Організаційний момент

Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.

ІІ.  Виконання завдань

1)Б  2)В    3)Г   4)А   5)А   6)В

7) Конституція - основний  Закон,  що  регулює  права  громадян  та  систему  влади у державі.

8) М. Кутузов

9) Енгельс

11) Парламентська республіка, Нова історія, Партія, Конституційна монархія

ІІІ. Домашнє завдання

1.  Повторити  § 7-14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест №2 (Всесвітня історія  9 клас)

Узагальнення з теми «Європа й Америка в першій половині ХІХ століття»

Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________

І рівень (0,5 бала)

1. Країни  Латинської  Америки  звільнилися  від  колоніальної 

залежності:

а) наприкінці ХVІІІ ст.           б) на початку ХІХ ст.

в) в середині ХІХ ст.               г) наприкінці ХІХ ст.

2 . Король Франції, за правління якого у Франції розпочалася

революція:

а) Людовік ХІV                б) Людовік ХІ            

в) Людовік ХVІ                г) Людовік ХVІІІ                

3.  Вищий орган станового представництва у Франції:

а) Установчі збори              б) Верховна Рада    

в) Державна Дума                г) Генеральні Штати

4. Першу Конституцію Франції було прийнято:

а) 3 вересня 1791р.               б) 1 жовтня 1791 р. 

в) 7 листопада 1791 р.           г) 5 грудня 1791 р.

5. 16–18 жовтня 1813 р. відбулась битва:

а) Битва народів     б) Битва держав   

в) Битва імперій      г) Жовтнева битва

6. У другій половині ХІХ ст. країни Південної Америки перебували

під впливом:

а) Іспанії                              б) Португалії

в) Великої Британії             г) Франції

ІІ рівень (1 бал)

7. Дайте визначення терміна:

Конституція - _______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Про кого йдеться?

Учень  і  соратник  О.  В.  Суворова.  Пройшов  великий  шлях  від молодшого  офіцера  до  генерал-фельдмаршала,  неодноразово брав участь у боях, кілька разів був важко поранений. Його не любив Олександр I за незалежність його поглядів і величезний авторитет в армії. Лише загроза військової поразки примусила царя поступитися наполяганням суспільства і призначити його головнокомандуючим російською армією.

________________________________

9. Про кого йдеться?

Жив в Англії. Спостерігав за страхітливим становищем робітників  і  масовим  безробіттям  під  час  промислових  криз.  Зближувався з учасниками руху чартиста, став співпрацювати у газеті  чартиста  «Північна  зірка».  У  Манчестері  він  почав працювати  над  викривальною  роботою  «Становище  робочого  класу в Англії». Вважав пролетаріат силою, яка повалить панування буржуазії і звільнить себе та всіх пригноблюваних.

                            

_______________________________

 

ІІІ рівень (1,5 бала)

10. Охарактеризуйте діяльність декабристських товариств

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.  Назвіть поняття, яке відповідає наведеному визначенню

1.  Форма державного правління, за якої вища влада належить парламенту, - це _____________________________________________.

2. Епоха у всесвітній історії, коли у всіх сферах суспільного життя сформувалися основи нового індустріального суспільства, — це _________________________________.

3.  Форма держави, у якій главою держави є монарх, але уряд створюється і контролюється парламентом, — це __________________________________.

IV рівень (3 бала)

12.  Чому революції 1848-1849 рр. історики називають «Весною народів»?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Оцінка____________

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Полякова Олена Вікторівна
    Доброго дня! Відмінна робота, відповідає всім вимогам! Особисто дуже вдячна!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сидоренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
8 грудня 2021
Переглядів
6127
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку