Узагальнення та систематизація вивченого. екстернат

Про матеріал
тестові завдання складені за підручником Олександра Авраменка . Українська мова (рівень стандарту) Підручник для 10 класу закладів загальної середньої освіти. Тести містять завдання на повторення та поглиблення раніше вивчених мовних норм. Може бути використано як для самостійної роботи, так і для екстернату. Сподіваюся, що дана розробка стане в нагоді учням і вчителям.
Перегляд файлу

 

Українська мова 10 клас                                                                                                                    екстернат

                         Повторення та узагальнення вивченого (тестування)

Початковий та середній рівні  (за кожну правильну відповідь  0,5 б)

  1. Помилку допущено у варіанті                                                                                                                                                     А неймовірна історія    Б успішний учень    В прейскурант цін     Г перелік товарів
  2. Помилку допущено у варіанті                                                                                                                                                       А купити георгіни       Б вимкнути телефон   В з’їсти шоколад     Г зірвати квітку
  3. Помилку допущено у варіанті                                                                                                                                                        А усвідомити своє покликання    Б читати фантастичний роман                                                                                         В написати останню главу            Г листати сторінки журналу
  4. Значення фразеологізму хоч мак сій розкрито у варіанті                                                                                                    А  багато   Б  безвітряно  В темно    Г холодно
  5. Правило чергування у-в порушено у варіанті                                                                                                                         А уже розпогоджується , загубити в траві  Б  збільшити втричі, найкращі у світі                                                           В у зведеного брата, в іншій серії    Г в оксамиті, зайди в бібліотеку
  6. Букву е на місці пропуску потрібно писати  в усіх словах  рядка                                                                                                 А ч..твертий, сп..нятися, вид..реш   Б підз..мелля, дал..чінь, л..вада                                                                                 В в..ршина, т..хенько, п..лена           Г тр..валість, в..чоріє, д..серт
  7.  Помилку допущено у варіанті                                                                                                                                                    А кур’єр, дев’ять кур’єр, дев’ять, з’явитися, Лук’ян, двох’ярусний                                                                                    Б з’єднаний, рум’яний, дзвякнути, свято, цвях                                                                                                                      В вітряк, духмяний, різдвяний, торф’яний, моркв’яний                                                                                                      Г без’ядерний, надвечір’я, п’явка, міжбрів’я, кров’ю
  8. Правильно написано усі слова іншомовного походження у варіанті                                                                                    А інтермецо, оппонент, бравісимо, бароко    Б   лібрето, вар’єте, досьє, Вірджинія, імміграція;                        В    Сирія, сольфеджіо, беладона, мадона;     Г    Джульетта, сюрреалізм, голандський, акомпанемент. 
  9. У якому варіанті у всіх словах відбулося спрощення приголосних?                                                                                 А  влас..ний, безвиїз..ний, зліс..ний, кіс..лявий 

 Б   сер..це, шелес..нути, гус..нути, ціліс..ний, радіс..ний        

 В зап’яс..ний, хвас..нути, провіс..ник, шіс..надцять

 Г   тріс..нути, пес..ливий, хворос..няк, облас..ний      

  1. Літеру е треба писати у всіх словах  варіанту                                                                                                                          А пр..мудрий, пр..земкуватий, пр..мерзнути   Б пр..теча, пр..широкий, пр..крити                                                         В пр..жадібний, пер..тинати, пр..кінцевий     Г пр..важкий, пр..чудовий, пр..добрий
  2. Правильне вживання великої літери дотримано у варіанті                                                                                                 А Шевченківська премія, Кабінет Міністрів України, Тихий океан                                                                                       Б Київський  Національний університет, Новий рік, День Незалежності  України                                                      В Орден Ярослава Мудрого,  Південна Україна  Г дамоклів меч, Шевченківські вірші
  3. Правильно позначено місце перенесення  у   варіанті                                                                                                        А  завд-ання, Б чотири-лапий    В близькос-хідний Г відрод-ження 

 

 

 

Достатній рівень ( за кожну правильну відповідь по 0,25 б)

  1.  Установіть відповідність між фразеологізмом та його лексичним значенням.

1 вибілювати зуби                     А розголошувати таємниці

2 валятися в ногах                     Б уникати покарання

3 вискочити на сухе                  В принижуватися

4 виносити сміття з хати          Г сміятися

                                                       Д плакати

  1. Установіть відповідність між місцем наголосу і прикладами

1 на першому складі               А чотирнадцять, незліченний, черговий

2 на другому складі                 Б алфавіт, помилка, деревце

3 на третьому складі               В новий, чорнослив, дочка

4 подвійний наголос               Г читання, простий, український

                                                      Д олень, висіти, спина

 

 

  1. Установіть відповідність між іменниками та родами, до яких вони належать.
  1. Непосида, соня, нероба                А  жіночий
  2. Краса, усмішка, кольрабі              Б чоловічий
  3. Сибір, степ,  шампунь                   В середній
  4. Сонце, волосся, кіно                     Г спільний

                                                           Д рід не визначається   

Високий рівень (з б.)

Дібрати два- три аргументи до наведених тез.

Краще один справжній друг, ніж десять добрих знайомих.

Кожен повинен дбати про чистоту довкілля.                                                     

 

docx
До підручника
Українська мова (академічний рівень) 10 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
23 квітня 2020
Переглядів
3963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку