8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Узагальнення та систематизація знань з теми «Початкові хімічні поняття»

Про матеріал

Урок узагальнення та систематизації знань учнів по валентності, хімічних формулах та хімічних рівняннях. Протягом уроку учні продовжать формувати вміння розв'язувати задачі на знаходження масової частки елемента в речовині.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення та систематизація знань з теми : “ Початкові хімічні поняття”

Номер слайду 2

Узагальнити та систематизувати знання про валентність, хімічні формули та хімічні рівняння; продовжити формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження масової частки елемента в речовині. Розвивати основні операції мислення та пізнавальні процеси, вміння використовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях. Формувати та корегувати хімічну мову,сприяти виробленню активної життєвої позиції, виховувати культуру спілкування. Мета.

Номер слайду 3

«Зібратися разом – це початок, Триматися разом – це прогрес,Працювати разом – це успіх» Генрі Форд

Номер слайду 4

КАСАЗатока формул. Море речовин. Океан задач. Невідомий острів. Маршрут подорожі

Номер слайду 5

Квиток 1. Валентність Квиток 2. Хімічна формула. Квиток 3. Хімічна реакція Гра “ Кіт у мішку “

Номер слайду 6

Скласти формули речовин за валентністюІ групаІІІ ІV I VI VFe. O, Si. O, Cu. O, Cr. O, NO, Ca. O. ІІ група  III III II III VIIFe. Br, Cr. O, Al. S, Ca. N, Cl O, Mg. O.ІII група І ІІ ІІ ІV II IIICa. Cl, Fe. Cl, К S, C О, Al S, Cr Cl « Затока формул »

Номер слайду 7

Задекларувати речовину, яку перевозите через митницю. Складіть її формулу. « Митний контроль» (робота в парах)

Номер слайду 8

Формула речовини. Назва речовини 1 С2 H4 O2 , CH3 COOHОцтова кислота2 H2 O2 Перекись водню3 Cu. SO4 Мідний купорос4 Ca. CO3 Вапняк, крейда, черепашник,перли5 Na2 CO3 Кальцинована сода6 Pb. Si. O3 Кришталь 7 Mg. CO3 Магній карбонат8 Ca. H2 O2, Ca(OH)2 Вапняна вода9 Al2 O3 Рубіни, сапфіри

Номер слайду 9

Класифікувати речовини за складомІ група. Zn , HCl, Zn. Cl2 ,H2, N2, Fe(OH)3, Fe2 O3, H2 O, С ІІ Варіант. Cr , HCl , Cr. Cl3, H2 , Na, O2 , Na2 O, H2 O, HCl ІІІ Варіант. Al,O2 , Al2 O3 ,Mg , HF , Mg. F2 , H2, O2, Mg. Br2 ІV Варіант. Fe, HCl, Fe. Cl3, H2 , Al, I2, Al. I3, O2, CO V Варіант. K2 O ,H 2 O, KOH, Fe, Cl2, Fe. Cl3, Al, H2 O, H2. «Море речовин»

Номер слайду 10

У формулах задекларованих речовин міститься Оксиген. Обчисліть, яку масову частку Оксигену ви перевезли через митницю. Океан «Задач»

Номер слайду 11

Формула речовини. Mrw(O)1 С2 H4 O2 , CH3 COOH6053,33%2 H2 O23494,11%3 Cu. SO416040%4 Ca. CO310048%5 Na2 CO310645,3%6 Pb. Si. O328316,9%7 Mg. CO38457,1%8 Ca. H2 O2, Ca(OH)27443,2%9 Al2 O310247,05%

Номер слайду 12

За ПС знайти назви елементів, які стоять під наведеними номерами. Заповнити табличку. Перші літери по вертикалі є назвою острова,на якому живуть два друзі. «Невідомий острів»12 М агній63  37  6  92  88  77  53  

Номер слайду 13

«Невідомий острів»12 М агній68 Ербій 37 Р убідій6 К арбон92 У ран88 Р адій77 Іридій 53 Й од

Номер слайду 14

Задача. Скільки років живуть на острові Робінзон і П'ятниця, що так мирно співіснують? Прислів'я говорить :«Щоб узнати людину, потрібно з нею пуд солі з'їсти». За скільки років можна пізнати людину?

Номер слайду 15

Підказка1) 1 Пуд = 16 кг2) 1 дорослій людині на добу потрібно 6 г соліrrrrr

Номер слайду 16

Цікава задача Прислів'я говорить «Щоб узнати людину, потрібно з нею пуд солі з'їсти». За скільки років можна пізнати людину? (1 людині потрібно на добу 6г солі) ( 1пуд=16кг, 16: 2 людини =8кг 8000:6=1333 , 1333:365=3,65роки ) Результат цієї роботи - прислів'я «Не хвали з трьох днів, а хвали з трьох років».

Номер слайду 17

Домашнє завдання Повторити основні визначення і терміни з розділу «Початкові хімічні поняття»

pptx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Розробки уроків
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку