Узагальнення вивченого про складнопідрядне речення

Про матеріал
Мета: - узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Складнопідрядне речення»; - формувати вміння і навички: - розпізнавати види складнопідрядних речень; - визначати їх структуру; - інтонаційно і пунктуаційно оформляти їх; - конструювати складнопідрядні речення з різними смисловими відношеннями відповідно до комунікативного завдання; - використовувати їх у зв’язному мовленні; - розвивати орфографічну й пунктуаційну грамотність, пам’ять, креативність, мовленнєво-комунікативні вміння; - апробувати можливості дидактичних матеріалів міжпредметного інформаційного проекту;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з української мови у 9 класі

Номер слайду 2

Ключ : Морфологія, Асонанс, Розповідне, Уподібнення, Сурядне, Яснозорий.

Номер слайду 3

Узагальнення вивченого про складнопідрядне речення

Номер слайду 4

Мета:- узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Складнопідрядне речення»;- формувати вміння і навички:   - розпізнавати види складнопідрядних речень;   - визначати їх структуру;   - інтонаційно і пунктуаційно оформляти їх;   - конструювати складнопідрядні речення з різними смисловими відношеннями відповідно до комунікативного завдання;   - використовувати їх у зв’язному мовленні;- розвивати орфографічну й пунктуаційну грамотність, пам’ять, креативність, мовленнєво-комунікативні вміння;- апробувати можливості дидактичних матеріалів міжпредметного інформаційного проекту;

Номер слайду 5

причини. Поп порівняння міри і ступеня допусту умова. Спосіб спосіб дії наслідок з’ясувальне мети місця означальнечас

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

На березах і листя зашепотіли між собою, що і вони, по ласці Божій, будуть красуватися ясному сонечку. Травонька, стеблинки, квіточки- все надихало долину таким запахом, що почувши його, забудеш усе і тільки, здихнувши, скажеш : «Боже милосердний!»Ось і рідесенький туманець упав на річку, мов парубок притулився до дівчини.

Номер слайду 9

4. Далі і хмарочки почали розходитись, розступатись, щоб дати дорогу для якогось пишного, важного гостя.5. Він (гість) викотився з-за крутої гори , що на мить золотим піском засипана стала.6. Ось і зачервоніло на тій дорозі, де йому треба йти.7. Золоті промені сонця обсипали усю землю, і самі небеса стали кращими.8. Усе мовчить, чекає, щоб швидше явилась у повноті краса миру.

Номер слайду 10

Післятекстова робота. Вкажіть СС речення. Вкажіть, у якому реченні вжито іменник ( підкреслений) у З. В Чим ускладнене друге речення? (Назвати вивчені синтаксичні одиниці) У якому реченні допущено пунктуаційну помилку?

Номер слайду 11

Просте. Складне Його перша думка була побачити Марусю. А. Бачить Наум, що і Василь з неї очей не зводить2. Василь першим зізнався про своє кохання. Б. Коли добрі люди та з добрим словом, то просимо до господи 3. Хлопець увесь поблід від слів Наума. В. Наум Дрот був господар на усе село, де жив4. Почувши батькові слова, в очах Марусі ще більше потемніло Г. Як заговорив до неї Василь, так вона і злякалась Г. Одтак Маруся і Василь просили батьків так жалібно, що аж старости сльози утирали

Номер слайду 12

Головна частина Підрядна частина1. Звичайно, життя героїв могло б скластися по – іншому, А…бо її внутрішній світ і зовнішня краса однаково привабливі.2. Невблаганна доля присудила героям розлуку,Б…які щиро покохали один одного3. Образ Марусі є гармонійним, В… що і звичайні, прості люди здатні на глибокі і щирі почуття4. Повість «Маруся» Квітки _ Основ’яненка – це історія простих людей, Г… так що щасливими їм стати не судилось5. Квітка –Основ’яненко своїм твором зумів показати, Д…якби тогочасне суспільство цінувало навіть просту людину

pptx
Додано
15 грудня 2020
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку