Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

Про матеріал
Систематизувати й узагальнити вивчене; вдосконалювати й розвивати вміння і навички; розвивати почуття колективізму, відповідальності за спільну справу, впевненості у свої сили; виховувати любов до рідної мови.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Узагальнення вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»

Номер слайду 2

Мета : систематизувати й узагальнити вивчене; вдосконалювати й розвивати вміння і навички; розвивати почуття колективізму, відповідальності за спільну справу, впевненості у свої сили; виховувати любов до рідної мови, свого народу, його традицій.

Номер слайду 3

Закінчилася перерва Продзвенів чаклун – дзвінок. А тепер усі швиденько. Налаштуймось на урок.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

« Анаграма»1 команда. Салат, сокіл, зірка, липа, масло, банка2 команда. Дошка, сода, насос, піон, осел, актор

Номер слайду 6

« Біг з бар’єрами»Пахощі, лінощі, хрестини, парфуми, солодощі, походеньки, ліки, відвідини.

Номер слайду 7

« Пастка»Сфотографувати, схопити, зхибити, скошений, складати, зпоганити, сцідити, скотитися, зпиляти, сшитий, зпитати.

Номер слайду 8

« Віднови слово»1 команда. [б’уджет], [вс'уди], [модел'],[жит':а], [кан'йон], [м’іл’йард]. 2 команда. [шчас'т'а], [ал'бом], [портфел'], [батал'йон], [табел'], [т'ін'].

Номер слайду 9

«Зашифруй слово»1 команда. Боротьба, розказати, смієшся. 2 команда. Молотьба, умиваєшся, розповідь.

Номер слайду 10

Фізкультхвилинка. Напишіть» у повітрі очима перший рядок алфавіту ( А, Б, В, Г, Г, Д, Е, Э, Ж) «Напишіть» у повітрі головою другий рядок алфавіту(З, И, І, Ї, Й, К, Л, М)«Напишіть» у повітрі верхньою частиною тулуба (плечима) третій рядок алфавіту (Н, О, П, Р, С,Т, У, Ф)«Напишіть» у повітрі нижньою частиною тулуба (тазовою частиною) четвертий рядок алфавіту (Х, Ц, Ч, Ш, Щ , Ь, Ю, Я)

Номер слайду 11

Записати імена своїх учасників за алфавітом.

Номер слайду 12

« Цікаві букви та хитрі звуки»Виписати слова: Ті, що мають більше звуків, ніж букв;Ті, що мають більше букв, ніж звуків;Ті, що мають однакову кількість букв і звуків. Мрія, люди, радіє, свято, Україна, троє, єдність, дзеркало, духмяний, м’яч, їжа, день, історія, знає, дощ, цвях, сім’я, щодня, близький, стоїть, солов’ї, сьомий, якість, пюре.

Номер слайду 13

« Допоможи звуку, що заблукав»Дзвінкі приголосні [б], [д], [ с], [ ж], [ц ], [дж], [ч ], [г ]. Глухі приголосні [т ], [ц ], [дз], [к ], [ш ], [ч ], [з ].

Номер слайду 14

« Знайди пару звуку»[з ] [п ];[б ] [т ];[дж ] [с ];[дз ] [ч ];[д ] [ц ]. [ж] [х ];[г ] [ш ];

Номер слайду 15

Номер слайду 16

pptx
Додано
27 лютого
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку