Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Узагальнення знань з тем розділу «Здоров’я людини»

Про матеріал
Варіанти завдань контрольної роботи з тем розділу «Здоров' я людини", спрямовані на перевірку та оцінювання досягнень навчальних компетентностей учнів .
Перегляд файлу

І Варіант

Узагальнення знань з тем розділу «Здоров’я людини»

І рівень (0,5 бали)

  1. Феномен — це:

А) звичайне явище, факт, який легко осягнути;

Б) виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те, що важко осягнути;

В)  незвичайне явище, але таке, котре можна легко пояснити;

Г) будь-яке явище, що не можна осягнути на підставі досвіду.

2. Виберіть правильне визначення здоров’я :  

А) стан повного фізичного благополуччя;

Б) стан повного духовного благополуччя;

В) стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не

тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів;

Г) відсутність хвороб і фізичних дефектів.

3.  Оберіть чинник, що впливає найбільше на здоров'я населення: 

А) спадковість;

Б) медицина;

В) спосіб життя;

Г) стан навколишнього середовища.

4. Оберіть варіанти, які входять  до основних правил здорового способу життя: 

А)  додержання правил гігієни;

Б)  фізична культура і спорт;

В)   корисні звички;

Г)  доброзичливе ставлення до оточуючих;

Д)  додержання розпорядку дня;

Е)   раціональне харчування.

5. Передхвороба:

А) накопичуються дезадаптаційні зміни;

Б) виникає імунодефіцит;

В) порушується обмін речовин;

Г) наростає втомлюваність та ризик виникнення захворювань.

6. Життя людини прийнято характеризувати такими показниками, як:

А) самооцінка;

Б) тривалість;

В) рівень;

Г) якість.

ІІ рівень ( 1 бал)

7. Дайте визначення поняття.

Потенціал здоров’я – це……………..

8. Вкажіть правильні твердження.

А) У суспільстві завжди цінувалися й цінуються доброта, вірність, чесність,

взаємодопомога. Загальнолюдськими цінностями є родина, здоров’я,

освіта, робота.

Б ) Кожна людина надає перевагу тим чи іншим цінностям. Про її вибір можна судити за багатством або бідністю внутрішнього світу, розмаїтістю

інтересів, неповторною людською індивідуальністю.

В) Здоров’я не випадково посідає найвищу позицію в ієрархії людських

потреб та цінностей.

Г ) Культуру здоров’я не потрібно формувати, вона виникає сама по собі.

 

 

9. Ознакою соціального здоров’я є:

А)  успішна робота фізіологічних систем організму людини — опорно-рухової, кровоносної, травної, нервової, видільної та інших систем;

Б ) успішний розвиток особистості людини, її вміння вільно й відповідально визначати своє місце серед інших людей;

В)  нормальне функціонування процесів мислення, пам’яті, уяви, уваги;

Г) здатність адекватно оцінювати й сприймати свої почуття й відчуття.

ІІІ рівень ( 2 бали)

Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.

Термін

 

Визначення

 

1 Феномен

А елементарна структурно-функціональна  одиниця живого

2 Клітина

Б особливий стан матерії, при якому біологічні організми відрізняються від неорганічних об’єктів за рахунок процесів обміну речовин, росту, розвитку, розмноження, поведінки

3 Біологічне життя

В виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те,що важко осягнути

4 Культура

Г стан повного фізичного, духовного й соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних дефектів

5 Здоров’я

 

Д те, що зазвичай спрямовує нашу діяльність,мислення й почуття, що формує наші інтереси,оцінки й моральні норми

 

Поясніть чому про здоров’я можна говорити як про феномен.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ Варіант

Узагальнення знань з тем розділу «Здоров’я людини»

І рівень (0,5 бали)

1. Здоров’я є:

А) однією з несуттєвих характеристик людського існування;

Б) тимчасовою цінністю;

В) універсальною людською цінністю;

Г)  тим, що  завжди  дістається  даром.

2. Оберіть варіант, який не входить до стану здоров'я:

А)  передхвороба;

Б)  смерть;

В)  практично здорова;

Г)  хвороба.

  1. Виняткове, незвичайне, рідкісне явище, те що важко осягнути називають: 

А) життя;

Б) феномен;

В)  здоров'я;

Г) атрибут.

4. Здоровий спосіб життя — це:

А) форми й способи повсякденної життєдіяльності, які вдосконалюють тільки  фізичне здоров’я людини;

Б) форми й способи повсякденної життєдіяльності, які зміцнюють і

вдосконалюють усі складові здоров’я людини;

В) форми й способи повсякденної життєдіяльності, які подобаються людині й

не впливають на її здоров’я;

Г) форми й способи повсякденної життєдіяльності, які допомагають

управляти іншими людьми.

  1. Що не є чинниками підтримання мотивації до здорового способу життя: 

А)  бажання бути благополучним;

Б)   повага до себе;

В)  безвідповідальне ставлення до свого здоров'я;

Г)  віра у власні сили.

6. Цілісність здоров'я складається із таких складових(оберіть декілька варіантів): 

А) соціальна;

Б)  фізична;

В) психічна;

Г) духовна;

Д) загальна.

ІІ рівень ( 1 бал)

7. Дайте визначення поняття.

Ресурси  здоров’я – це……………..

8. Вкажіть ті вміння, яких має набути підліток при підготовці до дорослого життя:

А) знайти своє місце  класі, групі підлітків;

Б) відповідати за свої вчинки;

В) бути самостійним;

Г) учитися, здобувати знання, які пізніше знадобляться для майбутньої професії.

9. Життя людини відрізняється від життя тварин тим, що вона:

А)  є більш рухливою;

Б) має особливий спосіб харчування;

В) має рефлекси;

Г) є істотою соціальною і формується тільки всередині людського суспільства.

ІІІ рівень ( 2 бали)

Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями.

     1.Фізична складова здоров’я

А стан психічної, моральної і духовної сфери

  1. Соціальна складова здоров’я

Б здатність людини як особистості вільно й свідомо обирати ту чи іншу соціальну роль, розуміти можливі наслідки своїх дій, брати на себе відповідальність за їхній результат

  1. Психічна й духовна складові здоров’я

В рівень росту й розвитку органів та систем

 

 

IV рівень (4 бали)

Поясніть, чому про здоров’я можна говорити як про універсальну людську цінність.

docx
Додано
23 січня
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку