9 КЛАС
Тема: Стратегія самореалізації.
Мета: ознайомитись із стратегією самореалізації та її складовими,
визначити свої життєві очікування.
Обладнання: підручник для 9 класу «Основи здоров’я» І. Бех, Т. Воронцова, В. Пономаренко, С. Страшко.- К, «Алатон», 2017; наочність.
Базові поняття і терміни: самореалізація, самооцінка,
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
І. Організаційна частина
ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
Асоціативний кущ до поняття «підлітковий вік» і все, що з ним пов’язане.
Запитання для обговорення:
Щоб ви хотіли зробити протягом життя?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Самореалізація – це здатність людини пізнавати себе, здійснити своє покликання.
Притча «Божественний дух». Прочитайте її та подумайте, які скарби заховані в глибинах людських сердець.
Запитання вчителя: що ми зробили у цій вправі? (Самооцінку)
Складові стратегії самореалізації
саморегуляція
самопізнання самовизначення самовиховання
самооцінка самоосвіта
Робота з підручником с.90
V. Узагальнення і систематизація знань.
І група: формування позитивної самооцінки.
ІІ група: як підвищити самоповагу за допомогою власних досягнень і добрих справ.
ІІІ група: як ставитися до критики (справедливої і несправедливої).
Скласти концептуальну карту своєї особистості
інтереси
цінності цілі
плани уподобання
риси характеру
можливості здібності
досягнення
VI. Підсумок уроку, домашнє завдання.