"Узагальнююче повторення матеріалу за І семестр з геометрії у 8 класі"

Про матеріал

Узагальнююче повторення матеріалу за І семестр

Мета:

• Узагальнити і систематизувати вивчений матеріал за І семестр;

• Розвивати комунікативні здібності, память,увагу, уміння лаконічно і математично правильно висловлювати свої думки;

• Виховувати працелюбність, кмітливість, розвивати мовлення, інтерес до предмету.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: дидактичний матеріал, проектор, картки.

Перегляд файлу

Дата 19.12.2019                                                                                                                             Клас 8А

Тема: Узагальнююче повторення матеріалу за І семестр

Мета:

  • Узагальнити і систематизувати вивчений матеріал за І семестр;
  • Розвивати комунікативні здібності, память,увагу, уміння лаконічно і математично правильно висловлювати свої думки;
  • Виховувати працелюбність, кмітливість, розвивати мовлення, інтерес до предмету.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Обладнання: дидактичний матеріал, проектор, картки.

Епіграф уроку: Серед рівних розумом,

за однакових умов,

переважає той, хто знає геометрію. Б.Паскаль

 

Хід уроку

  1. Оголошення теми та задач уроку; структура та план уроку, представлення гостей уроку та журі.
  2. Актуалізація опорних знань: за кадрами і рисунками на екрані учні називають тему та головні поняття:

- чотирикутники ( паралелограм, трапеція, чотирикутники ) ;                                                                                                                        - подібність трикутників;

- теорема Піфагора;

- метричні співвідношення в прямокутному трикутнику;

- тригонометричні функції гострого кута.

  1. Змагання 2-х команд по 10 учнів («Трапеція» та «Прямокутник») «На лобі написано», коли учні дають усні означення понять, які записані на лобі:
  • Середня лінія трапеції;
  • Чотирикутник;
  • Бісектриса;
  • Прямокутник;
  • Паралелограм;
  • Основи трапеції;
  • Трапеція;
  • Квадрат;
  • Трикутник;
  • Ромб;
  • Медіана;
  • Діагоналі многокутника;
  • Центральний кут.

Переможців нагороджують журі.

  1. Робота команд на станціях.

  Станція 1 «Історична» коротка розповідь про математиків Карла Гаусса і Фалеса.

  1. Станція 2 «Мозковий штурм:Чи віриш ти, що…?». Кожній команді запропоновано по 5 питань.
  • Усі медіани трикутника перетинаються в одній точці?
  • В точці перетину медіани діляться у відношенні 1:3?
  • 2 трикутника подібні, якщо 1 кут одного трикутника дорівнює 1 куту другого?
  • 2 трикутника подібні, якщо 2 сторони одного трикутника пропорційні 2-м сторонам другого?
  • Відношення периметрів подібних трикутників дорівнює k?
  • Якщо чотирикутник вписаний, то сума протилежних кутів дорівнює 180?
  • Якщо навколо кола описати трапецію, то сума довжин основ дорівнює сумі бічних сторін?
  • Якщо діагоналі чотирикутника перпендикулярні, то це квадрат?
  • У прямокутника діагоналі рівні?
  • У квадрата всі кути прямі?

Підраховуються бали журі.

  1. Станція 3 «Поетична». 1) учні отримують назву чотирикутника і доповнюють її розповіддю про фігуру з епітетами, порівняннями, метафорами(ромб, прямокутник). 2) зачитують підготовленні вірші. Підсумки конкурсу підводять журі.
  2. Станція 4 (Практична робота). 1) за рисунком на дошці записати пропорційні відрізки (теор.11.1+ рис. на дошці). 2) за рисунком на дошці записати метричні співвідношення у прямокутному трикутнику ( теор. 15.1+ рис. на дошці). 3) із закритими очима намалювати ромб. 4)2 руками одночасно намалювати 2 квадрата.
  3. Станція 5 «Музична». Пісня-реп про фігуру, яку характеризували.
  4. Станція 6 «Вільний політ». 1) Учням (по 1 від команди) видано 2 аркуші із записами назв фігур: 
  • Транспортир
  • Паралелограм
  • Циркуль
  • Квадрат

Учні намагаються рухами, мімікою визначити предмет, а члени команди відгадують назву. Журі визначає переможців.

2) Розвязання задач «Незакінчені речення». На дошці записують цифрові відповіді:

- сума кутів трикутника (180)

- квадрат має діагоналей (2)

- ромб має сторін (4)

- у рівностороннього трикутника є кути по 60 (3)

- обчисли 180*3-37= (503)

  1. Вчитель записує на дошці, а учні в зошит числа у таблицю з буквами (18024360503)

Число

1

0

8

2

4

3

6

5

Буква

з

О

н

в

и

м

р

к

Відповідь: З Новим роком.

 

Журі нагороджує учасників святковими сніжинками.

  1. Рефлексія «Правило правої руки» Чи сподобався урок?
  2. Підсумок уроку  Вчитель дякує учнів та гостей за урок.
  3. Домашнє завдання
  1. Ознайомитися з матеріалом п. 17
  2. Розвязати №18 стр. 16
docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку