Узагальнюючий урок з теми «Рослини» ( 6 клас)
І варіант 1-й рівень (1-3 бали) |
ІІ варіант 1-й рівень (1-3 бали) |
|||||||||||||||||||||||
І.Дайте відповідь «так», «ні»: 1. До однонасінних плодів відносяться: горіх, жолудь, сім’янка, зернівка, кістянка. 2.Соковиті плоди мають шкірястий або здерев’янілий оплодень. 3.Тичинка утворена тичинковою ниткою, пиляком та зав’яззю. ІІ. Завдання із вибором однієї правильної відповіді: 1. До складу стрижневої кореневої системи входять корені: а) головний, бічні, додаткові, б) бічні та додаткові, в) головний та додаткові. 2. Функцією листка є: а) поглинання з ґрунту поживних речовин; б) транспорт речовин; в)закріплення рослин у ґрунті; г) фотосинтез 3. Назвати листки, що мають спільний черешок, до якого кріпляться декілька листкових пластин: а) таких не існує; б) складні; в) прості |
І.Дайте відповідь «так», «ні»: 1.До багатонасінних плодів відносяться: ягода, біб, стручок,коробочка. 2.Сухі плоди мають м’ясистий соковитий оплодень. 3.В маточці розрізнюють приймочку, стовпчик та зав’язь
ІІ. Завдання із вибором однієї правильної відповіді: 1. До складу мичкуватої кореневої системи входять корені: а) головний, бічні, додаткові, б) бічні та додаткові, в) головний та додаткові. 2. Функцією стебла є: а) поглинання з ґрунту поживних речовин; б)транспорт речовин; в)закріплення рослин у ґрунті; г) фотосинтез. 3. Назвати листки, що мають спільний черешок, до якого кріпиться одна листкова пластина: а) таких не існує; б) складні; в) прості |
|||||||||||||||||||||||
2-й рівень (4-6 балів) |
2-й рівень (4-6 балів) |
|||||||||||||||||||||||
1.Чашолистики утворюють
2.Плід кавуна – це
3.Дводомні рослини – це _________ 4.Одностатева квітка має _____ або ______ |
1.Віночок утворений із
2.Плід гороху – це
3.Однодомні рослини – це _________ 4.Двостатева квітка містить _______та ________ |
|||||||||||||||||||||||
3-й рівень (7-9 балів) |
3-й рівень (7-9 балів) |
|||||||||||||||||||||||
І.Оберіть правильну відповідь до кожного питання: 1.Чашолистики позначені цифрами: а) 1, б)3, в)5 2.До складу віночка відносяться: а)4, б)3, в) 2 3.Тичинки позначені цифрами: а) 1, б) 6, в) 5 ІІ. Встановіть відповідність між назвами рослин та їх плодами: 1.Мак А. Біб 2.Малина Б. Ягода 3.Горох В. Коробочка 4.Кавун Г. Багатокістянка 5.Капуста Д. Стручок |
І.Оберіть правильну відповідь до кожного питання: 1.Черешкові листки позначені цифрами: а)1,2, б)1,3, в)3,4, г)2,4 2.Всі зображені листки: а)складні, б)прості, в) і прості, і складні. 3.Сітчасте жилкування мають листки: а)1, б)3,в)4 ІІ. Встановіть відповідність між назвами рослин та їх плодами: 1.Пшениця А. Кістянка 2.Квасоля Б. Біб 3.Абрикос В. Ягода 4. Помідор Г. Яблуко 5.Горобина Д. Зернівка |
|||||||||||||||||||||||
4-й рівень ( 10-12 балів) |
4-й рівень ( 10-12 балів) |
|||||||||||||||||||||||
1.Чому Покритонасінні рослини посіли панівне місце серед інших рослин нашої планети? Відповідь обгрунтуйте. |
1.Чому запліднення у Покритонасінних отримало назву подвійне? Відповідь обгрунтуйте. |