Узагальнюючий урок по темі "Рослини"

Про матеріал
Матеріал містить різнорівневі завдання, сприяє встановленню рівня навченості школярів 6 класу з теми "Рослини"
Перегляд файлу

Узагальнюючий урок з теми «Рослини» ( 6 клас)

 

І варіант   1-й рівень (1-3 бали)

ІІ варіант   1-й рівень (1-3 бали)

І.Дайте відповідь «так», «ні»:

1. До однонасінних плодів відносяться: горіх, жолудь, сім’янка, зернівка, кістянка.

2.Соковиті плоди мають шкірястий або здерев’янілий оплодень.

3.Тичинка утворена тичинковою ниткою, пиляком та зав’яззю.

ІІ. Завдання із вибором однієї правильної відповіді:

1. До складу стрижневої кореневої системи входять корені: а) головний, бічні, додаткові, б) бічні та додаткові, в) головний та додаткові.

2. Функцією листка є: а) поглинання з ґрунту поживних речовин; б) транспорт речовин; в)закріплення рослин у ґрунті; г) фотосинтез

3. Назвати листки, що мають спільний черешок, до якого кріпляться декілька листкових пластин:

а) таких не існує; б) складні; в) прості

І.Дайте відповідь «так», «ні»:

1.До багатонасінних плодів відносяться: ягода, біб, стручок,коробочка.

2.Сухі плоди мають м’ясистий соковитий оплодень.

3.В маточці розрізнюють приймочку, стовпчик та зав’язь

 

ІІ. Завдання із вибором однієї правильної відповіді:

1. До складу мичкуватої кореневої системи входять корені: а) головний, бічні, додаткові, б) бічні та додаткові, в) головний та додаткові.

2. Функцією стебла є: а) поглинання з ґрунту поживних речовин; б)транспорт речовин; в)закріплення рослин у ґрунті; г) фотосинтез.

3. Назвати листки, що мають спільний черешок, до якого кріпиться одна листкова пластина:

а) таких не існує; б) складні; в) прості

2-й рівень (4-6 балів)

2-й рівень (4-6 балів)

1.Чашолистики утворюють

 

 

 

 

 

 

 

2.Плід кавуна – це

 

 

 

 

 

3.Дводомні рослини – це _________

4.Одностатева квітка має _____ або ______

1.Віночок утворений із

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Плід гороху – це

 

 

 

3.Однодомні рослини – це _________

4.Двостатева квітка містить _______та ________

3-й рівень   (7-9 балів)

3-й рівень   (7-9 балів)

C:\Users\я\Desktop\6 клас\image141_10.jpgІ.Оберіть правильну відповідь до кожного питання:

1.Чашолистики позначені цифрами:

а) 1, б)3, в)5

2.До складу віночка відносяться: а)4, б)3, в) 2

3.Тичинки позначені цифрами: а) 1, б) 6, в) 5

ІІ. Встановіть відповідність між назвами рослин та їх плодами:

1.Мак                                  А. Біб

2.Малина                            Б. Ягода

3.Горох                               В. Коробочка

4.Кавун                               Г. Багатокістянка

5.Капуста                           Д. Стручок

І.Оберіть правильну відповідь до кожного питання:

1.Черешкові листки позначені цифрами: а)1,2, б)1,3, в)3,4, г)2,4

C:\Users\я\Desktop\6 клас\image124_11.jpg2.Всі зображені листки: а)складні, б)прості, в) і прості, і складні.

3.Сітчасте жилкування мають листки: а)1, б)3,в)4

ІІ. Встановіть відповідність між назвами рослин та їх плодами:

1.Пшениця                          А. Кістянка

2.Квасоля                            Б. Біб

3.Абрикос                           В. Ягода

4. Помідор                          Г. Яблуко

5.Горобина                         Д. Зернівка

4-й рівень  ( 10-12 балів)

4-й рівень  ( 10-12 балів)

1.Чому Покритонасінні рослини посіли панівне місце серед інших рослин нашої планети? Відповідь обгрунтуйте.

1.Чому запліднення у Покритонасінних отримало назву подвійне? Відповідь обгрунтуйте.

 

 

docx
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
1724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку