План-конспект уроку англійської мови
Дата проведення: 13.02.19
До проведення уроку допускають: _______
Оцінка:______
Підпис учителя:__________
Тема: В іграшковому магазині
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО і закріпити їх уживання в усному мовленні. Повторити й закріпити вживання структури «What a nice…!» в усному мовленні. Навчати вживати конструкцію «have got». Формувати навички діалогічного мовлення. Практикувати у читанні. Тренувати в аудіюванні. Розвивати навички письма.
Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати дбайливе ставлення до речей.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, м’яч, картки для вивчення нових ЛО (НО1), для роботи в групах (НО2).
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми з вами продовжимо говорити про іграшки. Ви вивчите нові слова та вірш,
будете інсценувати діалоги та грати в ігри, читати й писати. Let’s start our lesson!
Discussingthe Results of the Test
3. Обговорення результатів контрольної роботи.
Учитель підводить підсумки контрольної роботи: повідомляє, які завдання були виконані успішно, а які — неправильно, пояснює складні моменти, відповідає на запитання учнів.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Гра «Продовж».
Клас поділяється на дві команди. Учитель називає перший рядок будь-якого вірша чи пісні з вивчених раніше для кожної команди. Учні мають розповісти цей вірш чи проспівати пісню. За кожне правильно виконане завдання надається один бал. Якщо учні однієї команди не можуть пригадати вірш чи пісню, це мають зробити суперники. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
2) Гра з м’ячем.
Учні стають навколо вчителя. Учитель по черзі кидає м’яч кожному з них і ставить запитання, використовуючи модальне дієслово can. Учні повертають м’яч та відповідають на запитання. Той, хто не зможе правильно відповісти, має розповісти свій улюблений вірш. Наприклад:
Т: Can you swim?
P1: No, I cannot.
Т: Can you ride a bike?
P2: Yes, I can.
ІІ . ОСНОВНА ЧА СТИНА УРО КУ
Pronunciation
Practice
1. Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.
Учні разом з учителем повторюють скоромовки по два-три рази.
Т: Давайте вивчимо нову скоромовку: «Clarence the clown can’t climb the cliffs». Повторюйте за мною. Repeat after me. Учитель вимовляє по два-три слова скоромовки, учні повторюють. Потім діти разом з учителем вимовляють скоромовку кілька разів.
Vocabulary and Grammar Presentation and Practice
2. Подання та відпрацювання нового лексико-граматичного матеріалу.
1) Учитель показує учням картки (НО1) і називає, що на них зображено, учні повторюють слова. Учитель прикріплює картки до дошки.
НО 1:
2) Гра «Увага!».
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток (НО1) з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші учні заплющать очі, знімає іншу картку. Гра триває.
3) Впр. 1 (с. 84).
Учитель називає слова, що відповідають малюнкам вправи, учні повторюють та вказують на відповідні малюнки. Потім учитель пропонує одному-двом учням називати слова, решта повторює їх та вказує на малюнки вправи.
4) Впр. 2 (с. 84).
Т: Подивіться на малюнок до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Послухайте та повторіть. Listen and repeat.
Учитель вимовляє фрази до малюнка вправи. Учні повторюють і перекладають рідною мовою. Учитель звертає увагу на конструкцію have got, пояснює її значення та правила вживання. Потім учні в парах по черзі розігрують сценку. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Speaking 3. Розвиток умінь мовлення. Впр. 3 (с. 84).
Учитель записує на дошці слова, подані в рамочці у вправі, й розкладає на столі картки (НО2) малюнками донизу. Клас поділяється на дві команди. Члени кожної команди ланцюжком виходять до дошки, беруть по одній картці й розігрують діалоги за прикладом, поданим у вправі, використовуючи слова, записані на дошці. За кожний діалог без помилок надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.
НО 2:
Наприклад, Р1 бере картку із зображенням клоуна, Р2 — із зображенням робота.
P1: I have got a new clown. Look.
P2: Oh, what a funny clown! I have got a new robot. Look.
P1: Oh, what a nice robot!...
Physical Activity 4. Фізкультхвилинка.
Учитель доручає одному з учнів провести фізкультхвилинку, розповідаючи одне з римувань за бажанням. Учень вимовляє римування і показує відповідні дії, решта повторює.
Poem 5. Вивчення вірша. Впр. 4 (с. 85).
Учитель читає вірш і пропонує одному з учнів перекласти його рідною мовою. Решта допомагає, якщо необхідно. Потім учитель читає вірш по рядку, учні повторюють по два-три рази. Нарешті діти розповідають вірш повністю.
Reading 6. Навчання читання. Впр. 5 (с. 85).
Перед початком виконання завдання учитель звертає увагу учнів на правила читання буквосполучення all та дієслова have. Учитель читає слова та речення вправи, учні читають за ним і перекладають рідною мовою. Потім діти читають слова й речення вправи самостійно ланцюжком. Учитель контролює правильність вимови слів.
Writing 7. Письмо. Впр. 6 (с. 85).
Учні самостійно письмово виконують завдання. Учитель підходить до кожного та контролює правильність і охайність написання слів.
ІІІ . ЗАКЛЮЧНА ЧА СТИНА УРО КУ
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 64) (усно), 3 (с. 64) (письмово).
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок?
Які завдання вам сподобались більше за все?
Які завдання були складними?
Чого ви сьогодні навчились?