Варіативний модуль "Cool Games" презентація

Про матеріал

Презентація. Загальні відомості варіативного модулю Cool Games, 5 клас НУШ.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Варіативний модуль «Cool Games»

Номер слайду 2

Девіз – «Будь розумним, активним, творчим. Будь Cool Games!»Основа логотипу, центральна його частина – знак повідомлення, смски, мессенжа, коментаря. Мессендж. Всередині знаку месседжа –сплетені літери C G, перші літери назви нового явища, нового руху: Cool Games. Будь розумним. Будь активним

Номер слайду 3

Cool Games - спортивно-масовий захід. Мета:- впровадження інноваційних підходів до проведення уроків з фізичної культури в закладах загальної середньої освіти;- збільшення рухової активності, залучення до систематичних занять фізичною культурою та подальшої популяризації здорового способу життя серед школярів.

Номер слайду 4

Перші змагання пройшли у місті Києві 2018 року. Змагання проводяться за естафетним принципом. Команди поділяються на три вікові дивізіони: перший віковий дивізіон – 9 чоловік (4 хлопчика, 4 дівчинки, 1 дорослий – представник команди), другий віковий дивізіон – 7 чоловік (3 хлопчика, 3 дівчинки, 1 дорослий – представник команди), третій віковий дивізіон – 9 чоловік (4хлопчики, 4 дівчинки, 1 дорослий – представник команди). Перед початком змагань проводиться жеребкування. Змагання проводяться за коловою системою.

Номер слайду 5

Ігрове поле. Розміри та розмітка

Номер слайду 6

Загальні правила проведення естафет1. Старший суддя внутрішнього кола повертається до команд та дає команду: «команди на майданчик!», «Команда готова?», «За мною!»2. Після виходу команд на до лінії старту старший суддя внутрішнього кола підкликає учасників команд, які будуть фінішувати останніми для проведення перевірки працездатності фіксаторів фінішу.3. Після завершення перевірки суддя-інформатор оголошує першу естафету.4. Старший суддя віддає команди «на старт», «увага», «руш». 5. У разі фальстарту або заступу на лінію суддя при команді Фіксує «аут». Кожен учасник, який допустив фальстарт, Повинен повернутись за лінію старту.6. Фініш – фіксує старший суддя указує на кнопку.

Номер слайду 7

Реквізити. Поролоновий куб. Кулвол. Кнопка фіксаціїЖовтий та синій конуси. М’ячіГімнастичні обручі, скакалки. Ракетки пластиковіКорзинки

Номер слайду 8

Реквізити. Хула-хупи. Ворота маленьки. Брендові напульсники. Фішки для розмітки поля

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Андрусенко Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
6004
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку