Важливість використання ігор на заняттях з англійської мови.
Ігри - один із найважливіших компонентів на заняттях з англійської мови. Вони включають в себе вправи, які мають цілі та правила, і в той же час є веселими. Деякі автори вважають, що мовні ігри повинні займати центральне місце в програмі викладання іноземної мови, а не сприйматися як периферійна частина програми, оскільки, окрім того, що вони є розвагою, вони також включають цілі та контролюються правилами. Багато вчителів часто погоджуються з тим, що ігри є інструментом, який зупиняє монотонні повторення на уроці та використовується для заповнення часу. Але є вчителі, що часто упускають той факт, що в невимушеній обстановці найчастіше відбувається справжнє навчання, крім того, учні мають змогу використовувати мову, яку вивчають, і яку вони практикували раніше. Отже, можна сказати, що ігри створюють позитивну конкуренцію серед студентів, які беруть участь у мовній діяльності.
Схвалення використання ігор на заняттях з іноземної мови можна побачити в тому, що учні отримують багато переваг завдяки іграм. Багато досвідчених авторів запевняють, що ігри є цінними з точки зору навчання. Деякі ігри дають можливість відволіктися від незвичної рутини, вони дуже важливі з точки зору мотивації та викликів. Крім того, ігри заохочують учнів до успішної взаємодії та спілкування, створюють контекст для осмисленого використання мови, знижують тривожність і дозволяють учням навчатися в невимушеній і приємній атмосфері.
Ігри мають багато переваг як для викладачів мови, так і для тих, хто її вивчає. Вони сприяють вивченню мови, коли учні беруть участь в іграх і розважаються, не помічаючи, що вони вивчають мову, а для вчителя - це задоволення від того, що він викладає мову в приємній атмосфері, що робить його роботу ефективнішою. Iгри автоматично стимулюють інтерес студентів, правильно впроваджена гра може бути одним з найвищих методів мотиваці. Ще одна перевага використання ігор в іншомовному середовищі полягає в тому, що вони допомагають прояснити стресові моменти. В атмосфері вивчення мови має бути створена атмосфера, вільна від стресу. На цьому етапі ігри є дуже корисними, оскільки учні не відчувають тривоги, їхні позитивні почуття зростають, а впевненість у собі підвищується, оскільки вони не бояться покарання чи критики, а вільно практикують мову.