Вчися читати швидко.Вправи на розвиток навичок читання."Котик-школяр"Кость Вагилевич

Про матеріал
Презентація з навчання грамоти (читання) допоможе вчителю цікаво провести урок,використавша різні форми роботи.Навчити учнів виразно читати віршовані тексти і розуміти прочитане.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчання грамоти 1 клас. Вчися читати швидко. Вправи на розвиток читання. Кость Вагилевич «Котик –школяр» Вчитель початкових класів. Одеської ЗОШ №45 Петровська Ірина Володимирівна

Номер слайду 2

Даремно часу не гай,скоромовку промовляй. ша шап у фі ка. На фі ка, ша шуб1. Читати в повільному,швидкому темпі,змінюючи гучність голосу.

Номер слайду 3

ЧИСТОМОВКА Сі- сі- сі - вже читаємо усі. Ще-ще-ще –щедро дякуєм за все. Ар-ар-ар- всі читаємо буквар. Ща-ща-ща – земля у нас найкраща.

Номер слайду 4

ЗАГАДКА їть лик до ній чі жди ро Сто ву при рож уно зав по жній. (школа)

Номер слайду 5

ВЧИСЯ ШВИДКО ЧИТАТи ранець буквар школа олівець торжок школяр кінець кожушок школярський -Прочитайте слова з м’яким приголосним в кінці слова. -Прочитайте слова родичі.

Номер слайду 6

«Котик-школяр»Кость Вагилевич Пішов котик на торжок*, купив собі кожушок. Купив собі ще й «Буквар», каже котик : «Я школяр!» Але це ще не кінець: він купив ще й олівець, зошитів купив ще п’ять, щоб було на чім писать. Що з добром отим робить? Мусить ранець він купить. Поскладав школярський крам* І пішов до школи сам.

Номер слайду 7

Тлумачення слів *Торжок – місце де чимось торгують. *Школярський крам- шкільне приладдя.

Номер слайду 8

ПРАВИЛА ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ 1. Ознайомся зі змістом тексту.2. Спробуй уявити собі те, про що ти читаєш.3. Читай із певним настроєм ( радість,гордість,задоволення),намагайся передати його інтонацією.4. Читай із певною силою голосу ( тихо, голосно, пошепки).5. Дотримуйся логічних пауз. Усі паузи, які ти робиш коли читаєш твори, звуться логічними . Вони можуть бути на місцірозділових знаків. Коротка пауза (|) робиться там, де стоїть кома. Довга пауза (||)- там, де стоїть крапка, тире, двокрапка,крап-ка з комою.

Номер слайду 9

Читання вірша виразно Пішов котик на торжок*,| купив собі кожушок.|| Купив собі ще й «Буквар»,|| каже котик :| «Я школяр!»|| Але це ще не кінець:|| він купив ще й олівець,| зошитів купив ще п’ять,| щоб було на чім писать.|| Що з добром отим робить?|| Мусить ранець він купить.|| Поскладав школярський крам*|| і пішов до школи сам.||

Номер слайду 10

ЗАПИТАННЯ ДО ТЕКСТУ- Про кого цей вірш ?Що котик купив до школи : олівець чи ручку ? Іринка стверджує, що мама відвела котика до школи. Чи уважно Іринка читала вірш?

Номер слайду 11

ПРОЧИТАЙ,ВІДОКРЕМЛЮЮЧИСЛОВА Добретоговчити,хтохочевсезнати.

Номер слайду 12

БАЖАЄМО УСПІХІВ!

pptx
Додав(-ла)
Ирина Ирина
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
2113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку