Презентація з навчання грамоти (читання) допоможе вчителю цікаво провести урок,використавша різні форми роботи.Навчити учнів виразно читати віршовані тексти і розуміти прочитане.
Навчання грамоти 1 клас. Вчися читати швидко. Вправи на розвиток читання. Кость Вагилевич «Котик –школяр» Вчитель початкових класів. Одеської ЗОШ №45 Петровська Ірина Володимирівна
Номер слайду 2
Даремно часу не гай,скоромовку промовляй. ша шап у фі ка. На фі ка, ша шуб1. Читати в повільному,швидкому темпі,змінюючи гучність голосу.
Номер слайду 3
ЧИСТОМОВКА Сі- сі- сі - вже читаємо усі. Ще-ще-ще –щедро дякуєм за все. Ар-ар-ар- всі читаємо буквар. Ща-ща-ща – земля у нас найкраща.
Номер слайду 4
ЗАГАДКА їть лик до ній чі жди ро Сто ву при рож уно зав по жній. (школа)
Номер слайду 5
ВЧИСЯ ШВИДКО ЧИТАТи ранець буквар школа олівець торжок школяр кінець кожушок школярський -Прочитайте слова з м’яким приголосним в кінці слова. -Прочитайте слова родичі.
Номер слайду 6
«Котик-школяр»Кость Вагилевич Пішов котик на торжок*, купив собі кожушок. Купив собі ще й «Буквар», каже котик : «Я школяр!» Але це ще не кінець: він купив ще й олівець, зошитів купив ще п’ять, щоб було на чім писать. Що з добром отим робить? Мусить ранець він купить. Поскладав школярський крам* І пішов до школи сам.
Номер слайду 7
Тлумачення слів *Торжок – місце де чимось торгують. *Школярський крам- шкільне приладдя.
Номер слайду 8
ПРАВИЛА ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ 1. Ознайомся зі змістом тексту.2. Спробуй уявити собі те, про що ти читаєш.3. Читай із певним настроєм ( радість,гордість,задоволення),намагайся передати його інтонацією.4. Читай із певною силою голосу ( тихо, голосно, пошепки).5. Дотримуйся логічних пауз. Усі паузи, які ти робиш коли читаєш твори, звуться логічними . Вони можуть бути на місцірозділових знаків. Коротка пауза (|) робиться там, де стоїть кома. Довга пауза (||)- там, де стоїть крапка, тире, двокрапка,крап-ка з комою.
Номер слайду 9
Читання вірша виразно Пішов котик на торжок*,| купив собі кожушок.|| Купив собі ще й «Буквар»,|| каже котик :| «Я школяр!»|| Але це ще не кінець:|| він купив ще й олівець,| зошитів купив ще п’ять,| щоб було на чім писать.|| Що з добром отим робить?|| Мусить ранець він купить.|| Поскладав школярський крам*|| і пішов до школи сам.||
Номер слайду 10
ЗАПИТАННЯ ДО ТЕКСТУ- Про кого цей вірш ?Що котик купив до школи : олівець чи ручку ? Іринка стверджує, що мама відвела котика до школи. Чи уважно Іринка читала вірш?