Конспект уроку з української мови 6 клас.
Тема : Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського, І.Айвазовського та ін..
Мета : навчити складати на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів художній твір-опис, розвивати в учнів комунікативні компетенції під час використання Інтернет ресурсів, розвинути у дітей уміння застосувати отриманні знання на практиці для досягнення необхідного результату, виховувати у школярів людські якості спілкування у парі, бажання бути успішними.
Результат уроку-квесту - набуття учнями знань у написанні художнього опису, отримання для цього необхідного набору слів через засоби Інтернет ресурсів.
Тип уроку: закріплення й розвиток знань, умінь і навичок.
Хід уроку
ІV. Підготовча робота у дослідницьких групах.
Інструктаж учасників квесту.
- Усе необхідне ми повторили. Залишається тільки сказати, що працювати ви будете за певним алгоритмом, який є у ваших маршрутних листах. Ви пройдете 3 зупинки, де знайдете необхідну інформацію для створення твору-опису в художньому стилі на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського та І.Айвазовського. Тож будьте уважні, не пропустіть нічого та зберіть якомога більше корисного матеріалу.
Після другої зупинки ви об'єднайтеся у пари за кольорами, які ви отримали перед уроком.
Пам'ятайте про формулу успіху. Хай щастить !
V. Проведення квесту.
Алгоритм веб - квесту за зупинками:
І ЗУПИНКА. Знайомство з видатними майстрами.
Інтернет ресурси :
https://uk.wikipedia.org/wiki/Куїнджі_Архип_Іванович
ІІ ЗУПИНКА. Словникова робота.
Завдання: Дослідити тлумачення слів: художник – мариніст, баталіст, живописець, пейзажист, анімалізм.
Інтернет ресурси :
uk.wikipedia.org›Марина (жанр)
onlyart.org.ua›dictionary-literary…animalizm/
http://ukrlit.org/slovnyk/живописець
http://ukrlit.org/slovnyk/пейзажист
ІІІ ЗУПИНКА. Хвилинка творчості.
Завдання 1 : Зайшовши на Інтернет ресурси, вказані у І зупинці,в розділі галерея ознайомитися з такими картинами художників :
1. І.К.Айвазовський «Нічна подорож».
2. А.І.Куїнджі «Вечір на Україні».
3. С.І.Васильківський «Український пейзаж».
Отримати насолоду від їх споглядання й натхнення.
Завдання 2 : Робота в парах! Скласти план твору.
VІ. Складання художнього твору-опису.
Конспект уроку з української мови 6 клас.
Тема : Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського, І.Айвазовського та ін..
Мета : навчити складати на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів художній твір-опис, розвивати в учнів комунікативні компетенції під час використання Інтернет ресурсів, розвинути у дітей уміння застосувати отриманні знання на практиці для досягнення необхідного результату, виховувати у школярів людські якості спілкування у парі, бажання бути успішними.
Результат уроку-квесту - набуття учнями знань у написанні художнього опису, отримання для цього необхідного набору слів через засоби Інтернет ресурсів.
Тип уроку: закріплення й розвиток знань, умінь і навичок.
Хід уроку
ІV. Підготовча робота у дослідницьких групах.
Інструктаж учасників квесту.
- Усе необхідне ми повторили. Залишається тільки сказати, що працювати ви будете за певним алгоритмом, який є у ваших маршрутних листах. Ви пройдете 3 зупинки, де знайдете необхідну інформацію для створення твору-опису в художньому стилі на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського та І.Айвазовського. Тож будьте уважні, не пропустіть нічого та зберіть якомога більше корисного матеріалу.
Після другої зупинки ви об’єднайтеся у пари за кольорами, які ви отримали перед уроком.
Пам’ятайте про формулу успіху. Хай щастить !
V. Проведення квесту.
Алгоритм веб - квесту за зупинками:
І ЗУПИНКА. Знайомство з видатними майстрами.
Інтернет ресурси :
https://uk.wikipedia.org/wiki/Куїнджі_Архип_Іванович
ІІ ЗУПИНКА. Словникова робота.
Завдання: Дослідити тлумачення слів: художник – мариніст, баталіст, живописець, пейзажист, анімалізм.
Інтернет ресурси :
uk.wikipedia.org›Марина (жанр)
onlyart.org.ua›dictionary-literary…animalizm/
http://ukrlit.org/slovnyk/живописець
http://ukrlit.org/slovnyk/пейзажист
ІІІ ЗУПИНКА. Хвилинка творчості.
Завдання 1 : Зайшовши на Інтернет ресурси, вказані у І зупинці,в розділі галерея ознайомитися з такими картинами художників :
1. І.К.Айвазовський «Нічна подорож».
2. А.І.Куїнджі «Вечір на Україні».
3. С.І.Васильківський «Український пейзаж».
Отримати насолоду від їх споглядання й натхнення.
Завдання 2 : Робота в парах! Скласти план твору.
VІ. Складання художнього твору-опису.