Веб-квест "Письмовий твір-опис в художньому стилі на онові особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського та ін

Про матеріал

Конспект уроку з української мови 6 клас.

Тема : Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського, І.Айвазовського та ін..

Мета : навчити складати на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів художній твір-опис, розвивати в учнів комунікативні компетенції під час використання Інтернет ресурсів, розвинути у дітей уміння застосувати отриманні знання на практиці для досягнення необхідного результату, виховувати у школярів людські якості спілкування у парі, бажання бути успішними.

Результат уроку-квесту - набуття учнями знань у написанні художнього опису, отримання для цього необхідного набору слів через засоби Інтернет ресурсів.

Тип уроку: закріплення й розвиток знань, умінь і навичок.

Хід уроку

ІV. Підготовча робота у дослідницьких групах.

Інструктаж учасників квесту.

- Усе необхідне ми повторили. Залишається тільки сказати, що працювати ви будете за певним алгоритмом, який є у ваших маршрутних листах. Ви пройдете 3 зупинки, де знайдете необхідну інформацію для створення твору-опису в художньому стилі на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського та І.Айвазовського. Тож будьте уважні, не пропустіть нічого та зберіть якомога більше корисного матеріалу.

Після другої зупинки ви об'єднайтеся у пари за кольорами, які ви отримали перед уроком.

Пам'ятайте про формулу успіху. Хай щастить !

V. Проведення квесту.

Алгоритм веб - квесту за зупинками:

І ЗУПИНКА. Знайомство з видатними майстрами.

Інтернет ресурси :

https://uk.wikipedia.org/wiki/Куїнджі_Архип_Іванович

https://uk.wikipedia.org/.../Васильківський_Сергій_Іванови...

https://uk.wikipedia.org/.../Айвазовський_Іван_Костянтино...

ІІ ЗУПИНКА. Словникова робота.

Завдання: Дослідити тлумачення слів: художник – мариніст, баталіст, живописець, пейзажист, анімалізм.

Інтернет ресурси :

uk.wikipedia.orgМарина (жанр)

sum.in.uas/batalist

onlyart.org.uadictionary-literary…animalizm/

http://ukrlit.org/slovnyk/живописець

http://ukrlit.org/slovnyk/пейзажист

ІІІ ЗУПИНКА. Хвилинка творчості.

Завдання 1 : Зайшовши на Інтернет ресурси, вказані у І зупинці,в розділі галерея ознайомитися з такими картинами художників :

1. І.К.Айвазовський «Нічна подорож».

2. А.І.Куїнджі «Вечір на Україні».

3. С.І.Васильківський «Український пейзаж».

Отримати насолоду від їх споглядання й натхнення.

Завдання 2 : Робота в парах! Скласти план твору.

VІ. Складання художнього твору-опису.

Перегляд файлу

Конспект  уроку з української мови  6 клас.

 

 Тема : Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського, І.Айвазовського та ін..

 Мета : навчити складати на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів художній твір-опис, розвивати в учнів комунікативні компетенції під час використання Інтернет ресурсів, розвинути у дітей уміння застосувати отриманні знання на практиці для досягнення необхідного результату, виховувати у школярів людські якості спілкування у парі, бажання бути успішними.

 Результат уроку-квесту - набуття учнями знань у написанні художнього опису, отримання для цього необхідного набору слів через засоби Інтернет ресурсів.

 Тип уроку: закріплення й розвиток знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

 ІV. Підготовча робота у дослідницьких групах.

Інструктаж учасників квесту.

- Усе необхідне ми повторили. Залишається тільки сказати, що працювати ви будете за певним алгоритмом, який є у ваших маршрутних листах. Ви пройдете 3 зупинки, де знайдете необхідну інформацію для створення твору-опису в художньому стилі на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А.Куїнджі, С.Васильківського та І.Айвазовського. Тож будьте уважні, не пропустіть нічого та зберіть якомога більше корисного матеріалу.

      Після другої зупинки ви об’єднайтеся у пари за кольорами, які ви отримали перед уроком.

      Пам’ятайте про формулу успіху. Хай щастить !

 

  V. Проведення квесту.

 Алгоритм веб - квесту за зупинками:

 

І ЗУПИНКА. Знайомство з видатними майстрами.

Інтернет ресурси :

https://uk.wikipedia.org/wiki/Куїнджі_Архип_Іванович

https://uk.wikipedia.org/.../Васильківський_Сергій_Іванови...

https://uk.wikipedia.org/.../Айвазовський_Іван_Костянтино...

 

ІІ ЗУПИНКА. Словникова робота.

 

Завдання: Дослідити тлумачення слів: художник – мариніст, баталіст, живописець, пейзажист, анімалізм.

Інтернет ресурси :

uk.wikipedia.orgМарина (жанр)

 sum.in.uas/batalist

onlyart.org.uadictionary-literary…animalizm/

http://ukrlit.org/slovnyk/живописець

http://ukrlit.org/slovnyk/пейзажист

 

 ІІІ ЗУПИНКА. Хвилинка творчості.

 

 Завдання 1 : Зайшовши на Інтернет ресурси, вказані у  І зупинці,в розділі галерея ознайомитися з такими картинами художників :

 1. І.К.Айвазовський «Нічна подорож».

 2. А.І.Куїнджі «Вечір на Україні».

 3. С.І.Васильківський «Український пейзаж».

 Отримати насолоду від їх споглядання й натхнення.

 

 Завдання 2 : Робота в парах! Скласти план твору.

 

VІ. Складання художнього твору-опису.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Отрошок Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 березня 2018
Переглядів
1856
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку