Веб–квест « Ярмарок народних промислів України»

Про матеріал

Освітній Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються ресурси Інтернет. Підсумком роботи Веб-квесту є публікація робіт учнів у вигляді Веб-сторінок або Веб-сайтів.

Перегляд файлу

Вебквест « Ярмарок народних промислів України»

Нероздільна земля і небо,

Нероздільна моя сімя,

І єдиній моїй Україні

Нероздільна любов моя.

Народне прикладне мистецтво -  результат праці багатьох поколінь майстрів. Це щабель, на якому ґрунтується багато галузей сучасної промисловості.

Шлях від ремесла, повязаного із переробкою сировини у господарстві до виникнення промислів, був довгим.

Із покоління в покоління передавалися таємниці ремесел, вдосконалювалися прийоми обробки природних матеріалів.

Народні художні промисли стали невідємною складовою української культури.

Я,Гросман Фаїна Михайлівна, запрошую Вас дослідити художні промисли України, історію їх зародження, дослідити технологію промислу, познайомитися з відомими майстрами, дізнатись, які народні промисли розвиваються нині.

З отриманим результатом дослідницької роботи  запрошую на « Ярмарок народних промислів України».

 


Анотація

Освітній Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються ресурси Інтернет.

Підсумком роботи Веб-квесту є публікація робіт учнів у вигляді Веб-сторінок або Веб-сайтів.               

C:\Users\admin\Desktop\img3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Використання Інтернет буде безпечним,якщо ви:

- захистите свій комп’ютер;

- регулярно оновлюєте операційну систему;

- використовуєте антивірусні програми;

- створюєте резервні копії важливих файлів;

- обережні в процесі завантаження;

- обережно повідомляєте особисту інформацію;

- звертаєте увагу на те, з ким ви розмовляєте;

- пам’ятаєте, що в Інтернеті не вся інформація надійна і не всі  користувачі відверті;

- пам’ятаєте, що закону необхідно підкорятися навіть в Інтернеті; 

Порядок роботи

Мета нашого веб-квесту – колективне створення портфоліо з даної теми. Портфоліо має бути таким, щоб з нього ми могли отримати як можна більш повну інформацію про вивчення об’єкту.

 

Індивідуальний план – інструкція для учнів :

  1. Познайомитись з темою та проблемою квесту.
  2. Виберіть одну з запропонованих ролей.
  3. Ознайомитись з завданням своєї ролі.
  4. Вивчіть список ресурсів.
  5. Складіть план пошуку інформації відповідно до своєї ролі.
  6. Дослідіть інформаційні ресурси відповідно  до своєї ролі.
  7. Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації (створення слайдів і презентацій в програмі PowerPoint ).
  8. Ознайомтесь з критеріями оцінки вашого звіту.
  9. Обговоріть результати роботи в команді.
  10. Здайте звіт у вигляді мультимедійної презентації.

 

 

C:\Users\User\Desktop\imgres.jpgC:\Users\User\Desktop\imgres.jpg

 

 


 

Для проходження веб-квесту учні обирають собі ролі.                                                                                        У кожного є свої завдання, які буде необхідно виконати, і подати звіт про виконану роботу у зазначеному в завданні вигляді.                                                                                              Завдання веб-квесту являють собою окремі блоки питань і переліки посилань на джерела в інтернеті, де можна обирати необхідну інформацію. Питання сформульовані так, щоб при відвідуванні сайту учень  був змушений зробити відбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку він знаходить.                                                                                           Після завершення роботи над квестом проводиться захист робіт у вигляді презентації. Основні критерії: розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, творчий підхід.


Фотообои цветочный орнамент - vector * PIXERS.ru 

 

Ролі

  1.     Журналіст.

 

  1. Дослідники:
  • Дослідники з гончарства й кераміки.
  • Дослідники з гутництва.

 

  1. Історики:
  • Історик з іконопису.
  • Історики з склообробки.

 

  1. Мистецтвознавці :
  • Мистецтвознавець із лозоплетіння.
  • Мистецтвознавець із ткацтва і килимарства.
  • Мистецтвознавець із писанкарства.

 

Фотообои цветочный орнамент - vector * PIXERS.ru 

 

  1. Екскурсоводи:
  •                  Екскурсія «Мальовничі візерунки петриківського розпису».
  •                  Екскурсія «Особливості української народної вишивки».

 


Житомирская правда - Part 424Доброго дня, майбутній журналіст!

Вам необхідно:

 

  •    Знайти в Інтернеті цікаві  відомості  про народні  художні промисли України.

 

  •    Дізнатися про видатних майстрів народних промислів України

 

  •    Вказати ресурси Інтернет-джерел.

 

 

  •    Підготувати презентацію.

 


Рада вітати Вас на цій сторінці!

Роль дослідника дуже відповідальна й цікава.

Тож відправляйтесь у віртуальну подорож  різними куточками нашої України та дослідіть:

  1. Розвиток гончарства, кераміки, гутництва.
  2. Пройдіть шляхами історії ремесла;
  3. Дослідіть технологію промислу;
  4. Позначте центри ремесла на карті;
  5. Дізнайтесь про видатних майстрів народних промислів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Downloads\goncharstvo.jpgРадо вітаю Вас на цій сторінці!

Ти  обрав  роль історика. За допомогою Інтернет – ресурсів підготуй  презентацію  про:

  1. Історію  виникнення  іконопису;
  2. про  основи ремесла;
  3. про видатні школи  іконопису в Україні;
  4. збери матеріал з історії склообробки;
  5. визнач  застосування  скла;
  6. результатом роботи має бути презентація.

 


 

 

Привіт, мистецтвознавці!

 

Attributes_of_painting,_sculpture_&_architecture.jpgТі, хто обрав роль мистецтвознавця, має художній

смак, творчий підхід та вміння розуміти природні

матеріали.

 

 

 

 

Використовуючи інтернет-ресурси, зясуйте:

1) історію виникнення лозоплетіння, ткацтва, килимарства, писанкарства;

2) визначте роль видатних майстрів у розвитку народного промислу;

3) доберіть ілюстрований матеріал з теми;

4) вкажіть адреси інтернет-джерел;

5) підготуйте презентацію з теми.

x_275ac657.jpg

 

 

249772_html_a48713a.jpg

 

Ти обрав роль екскурсовода?

84976.jpg

Актуально. Представники цієї професії сьогодні дуже популярні.

Завдання екскурсоводів – створити екскурсію на тему:

 

  1. «Мальовничі візерунки петриківського розпису» , досліджуючи питання від історії

виникнення до сьогодення, з цікавими фактами та фотографіями».

 

  1. «Особливості української народної вишивки», починаючи з історії зародження вишивки, порівнюючи техніку вишивки різних  регіонів України та використання вишивки в обрядах і звичаях українців».

petrukivskyi.jpg

 

 

47001569.jpg

 

Критерії оцінювання робіт учасників веб-квесту

Вид роботи

Критерії

Бали

 

 

 

Збір

матеріалу

  • Завдання зрозуміли правильно
  • Матеріали дібрали відповідно до теми
  • Матеріали структурували логічно

10

  • Завдання зрозуміли не повністю
  • Матеріали, що зібрали, частково відповідають темі, містять багато зайвого
  • Логіку викладу матеріалу порушили

5

  • Матеріали, що зібрали, не відповідають темі
  • Тему не розкрито
  • Логіку викладу матеріалу не відобразили

0

 

 

Робота

в групі

  • Роботу в групі спланували
  • Ролі між учасниками групи розподілили
  • Самостійність та оригінальність під час роботи проявили

10

  • Роботу в групі спланували частково
  • Ролі між учасниками групи розподілили нерівномірно
  • Роботу виконали шляхом компіляції

5

  • Роботу в групі не спланували
  • За роботу групи відповідало лише кілька учасників
  • Роботу не виконали самостійно

0

 

Оформлення роботи

  • Роботу оформили без орфографічних, пунктуаційних, лексичних і граматичних помилок.

10

  • У роботі припустилися не грубих граматичних і стилістичних помилок

5

  • У роботі припустилися грубих орфографічних, пунктуаційних, граматичних і стилістичних помилок.

0

 

 

 

 

 

 

 

Захист

роботи

  • Виступ продумали логічно
  • Основи тези виступу аргументували
  • Матеріал дослідили на високому рівні
  • Культури мовлення дотрималися, продемонстрували багатий лексичний запас
  • Уміння зацікавити й утримати увагу аудиторії проявили
  • Вичерпні відповіді на запитання дали
  • Регламенту дотрималися

10

  • Логіку виступу порушили
  • Тези виступу не аргументували
  • Матеріал дослідили недостатньо
  • Уміння зацікавити й утримати увагу аудиторії проявили частково.
  • Культури мовлення дотрималися частково, продемонстрували обмежений лексичний запас.
  • Вичерпні відповіді на запитання дали частково
  • Регламент незначно порушили

5

  • Не виклали результатів дослідження
  • Логіку виступу не проявили
  • Матеріал не дослідили
  • На запитання не відповіли
  • Перед аудиторією проявили розгубленість
  • Культури мовлення не дотрималися, продемонстрували бідний лексичний запас
  • Регламенту не дотрималися

0

 

 

docx
До підручника
Географія 9 клас (Пестушко В.Ю., Уварова Г.Ш., Довгань А. І.)
Додано
4 лютого 2018
Переглядів
1401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку