Освітній Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються ресурси Інтернет. Підсумком роботи Веб-квесту є публікація робіт учнів у вигляді Веб-сторінок або Веб-сайтів.
Веб–квест « Ярмарок народних промислів України»
Нероздільна земля і небо,
Нероздільна моя сім’я,
І єдиній моїй Україні
Нероздільна любов моя.
Народне прикладне мистецтво - результат праці багатьох поколінь майстрів. Це щабель, на якому ґрунтується багато галузей сучасної промисловості.
Шлях від ремесла, пов’язаного із переробкою сировини у господарстві до виникнення промислів, був довгим.
Із покоління в покоління передавалися таємниці ремесел, вдосконалювалися прийоми обробки природних матеріалів.
Народні художні промисли стали невід’ємною складовою української культури.
Я,Гросман Фаїна Михайлівна, запрошую Вас дослідити художні промисли України, історію їх зародження, дослідити технологію промислу, познайомитися з відомими майстрами, дізнатись, які народні промисли розвиваються нині.
З отриманим результатом дослідницької роботи запрошую на « Ярмарок народних промислів України».
Анотація
Освітній Веб-квест – проблемне завдання з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються ресурси Інтернет.
Підсумком роботи Веб-квесту є публікація робіт учнів у вигляді Веб-сторінок або Веб-сайтів.
Використання Інтернет буде безпечним,якщо ви:
- захистите свій комп’ютер;
- регулярно оновлюєте операційну систему;
- використовуєте антивірусні програми;
- створюєте резервні копії важливих файлів;
- обережні в процесі завантаження;
- обережно повідомляєте особисту інформацію;
- звертаєте увагу на те, з ким ви розмовляєте;
- пам’ятаєте, що в Інтернеті не вся інформація надійна і не всі користувачі відверті;
- пам’ятаєте, що закону необхідно підкорятися навіть в Інтернеті;
Порядок роботи
Мета нашого веб-квесту – колективне створення портфоліо з даної теми. Портфоліо має бути таким, щоб з нього ми могли отримати як можна більш повну інформацію про вивчення об’єкту.
Індивідуальний план – інструкція для учнів :
Для проходження веб-квесту учні обирають собі ролі. У кожного є свої завдання, які буде необхідно виконати, і подати звіт про виконану роботу у зазначеному в завданні вигляді. Завдання веб-квесту являють собою окремі блоки питань і переліки посилань на джерела в інтернеті, де можна обирати необхідну інформацію. Питання сформульовані так, щоб при відвідуванні сайту учень був змушений зробити відбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку він знаходить. Після завершення роботи над квестом проводиться захист робіт у вигляді презентації. Основні критерії: розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, творчий підхід.
Ролі
Доброго дня, майбутній журналіст!
Вам необхідно:
Рада вітати Вас на цій сторінці!
Роль дослідника дуже відповідальна й цікава.
Тож відправляйтесь у віртуальну подорож різними куточками нашої України та дослідіть:
Радо вітаю Вас на цій сторінці!
Ти обрав роль історика. За допомогою Інтернет – ресурсів підготуй презентацію про:
Привіт, мистецтвознавці!
Ті, хто обрав роль мистецтвознавця, має художній
смак, творчий підхід та вміння розуміти природні
матеріали.
Використовуючи інтернет-ресурси, з’ясуйте:
1) історію виникнення лозоплетіння, ткацтва, килимарства, писанкарства;
2) визначте роль видатних майстрів у розвитку народного промислу;
3) доберіть ілюстрований матеріал з теми;
4) вкажіть адреси інтернет-джерел;
5) підготуйте презентацію з теми.
Ти обрав роль екскурсовода?
Актуально. Представники цієї професії сьогодні дуже популярні.
Завдання екскурсоводів – створити екскурсію на тему:
виникнення до сьогодення, з цікавими фактами та фотографіями».
Критерії оцінювання робіт учасників веб-квесту
Вид роботи |
Критерії |
Бали |
Збір матеріалу |
|
10 |
|
5 |
|
|
0 |
|
Робота в групі |
|
10 |
|
5 |
|
|
0 |
|
Оформлення роботи |
|
10 |
|
5 |
|
|
0 |
|
Захист роботи |
|
10 |
|
5 |
|
|
0 |