Урок-розробка. Тема: "Ведення, удари по м’ячу" (Модуль «Футбол») 7 клас

Про матеріал

Данний матеріал містить розробку уроку з модулю "Футбол" для 7 класу. В роботі наведені комплекс загальнорозвивальних вправ на місці і в русі. Вправи на повторення та закріплення техніки передач, ведення, зупинки м'яча, ігрові вправи, а також вправи на розвиток фізичних якостей. Матеріал може бути корисним для вчителів фізичної культури.

Перегляд файлу

Урок з предмету «Фізична культура»  7 клас.

Тема: Ведення, удари по м’ячу (Модуль «Футбол»).

 

Мета уроку:

  • освітня: повторити техніку виконання передач м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною стопи; зупинки м’яча внутрішньою частиною стопи та підошвою; жонглювання;
  • закріпити техніку ведення м’яча зовнішньою частиною підйому,  та удару по м’ячу середньою частиною підйому;
  • розвивальна: сприяти комплексному розвитку спритності, швидкісно - силових якостей під час проведення вправ та естафет з елементами футболу.
  • виховна:  виховувати в учнів свідоме  ставлення  до свого здоров’я, здоров’я оточуючих; інтерес до занять футболом; популяризація спортивної гри у футбол.

Здоров’язберігальні цілі:

• створювати ситуації успіху;

• створювати гарний настрій, позитивну емоційну атмосферу.

Форми роботи: фронтальна, групова, поточна, ігрова

Тип уроку: закріплення та повторення вмінь та навичок.

Обладнання та матеріали: футбольні м'ячи, фішки,  секундомір.

Місце проведення: спортивний зал.

 

 

№ етапу

Зміст уроку

Дозування

Організаційно - методичні вказівки

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина

 

1.Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку .

 

Мотивація діяльності. Вчитель: Всі ми знаємо, що спортом займатися просто необхідно. Адже значення спорту в житті людини важко переоцінити: з’являється енергія, бадьорість, поліпшується настрій і працездатність. Це корисно для серця, фігури, загального самопочуття, інтелекту! Тож починаємо!

 

2.Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ. 

3. Стройові вправи: рівняння в шерензі , повороти на місці

4. Ходьба:

- звичайна;

- на носках та п'ятах, руки на поясі ;

- на внутрішній, зовнішній стороні стопи, руки на поясі;

- у напівприсіді , у повному присіді.

5. Біг:

- у повільному темпі;

- правим, лівим боком приставним кроком, руки на поясі;

- підскоками;

 

6. Вправа на відновлення дихання:

1- руки вгору, вдих

2- вниз, видих

7. Вправи під час ходьби:

- В.П. руки до плечей. Колові обертання рук вперед, назад;

- В.П. руки вниз. Колові обертання прямих рук вперед, назад.

 

     Перешикування з колони по 1 в колону по 4 поворотом ліворуч.

 

 

8. Загально-розвиваючі вправи на місці.

 

а) В.П. стійка ноги нарізно. 1- руки вгору, прогнутися, 2-3 – пружні нахили тулуба вниз, 4- В.П.

б) В.П. стійка ноги нарізно, колові обертання тулуба праворуч, ліворуч.

в) В.П. широка стійка, руки в сторони.

1- нахил уперед, правою рукою торкнутися носка лівої ноги. 2- В.П. 3- теж, лівою рукою торкнутися носка правої ноги. 4- В.П.

г) В.П. основна стійка. Присідання з вистрибуванням вгору, ноги нарізно.

д) В.П. основна стійка, руки вперед-у сторони. 1- мах лівою ногою, торкнутися правої руки. 2- В.П. 3- мах правою ногою, торкнутися лівої руки. 4- В.П.

ж) В.П. нахил уперед, руки на підлозі, ноги на ширині плечей. Не відриваючи ніг „пройти” на руках уперед і повернутися у В.П.

 

Основна частина

 

1. «Човниковий біг» 4 х 9 м

 

2. Передача та зупинка м’яча на місці, в парах:

- передачі м’яча внутрішньою частиною стопи, зупинка підошвою;

 

 

- передачі м’яча зовнішньою частиною підйома, зупинка внутрішньою частиною стопи;

 

 

3. Ведення та передача м’яча: (в зустрічних колонах)

- ведення м’яча внутрішньою частиною стопи, передача – зовнішньою частиною підйома;

- ведення м’яча зовнішньою частиною підйома, передача – внутрішньою частиною стопи.

 

4. Жонглювання м’ячем.

 

 

 

 

5. Удари по нерухомому м’ячу середньою частиною підйому; 

 

7. Удари по м’ячу після обведення фішок.

 

     Перешикування в колону по 1, розподіл на 2 команди.

 

7. Естафета з елементами футболу.

(у зустрічних колонах)

 

       Обведення  фішок та передача м’яча  наступному гравцеві в команді.

 

 

Заключна частина

 

     Перешикування в колону по одному.

 

     Ходьба, вправи на відновлення дихання, розслаблення м’язів. Вправи виконуються під музичний супровід.

  1. 1- руки вгору – вдих, 2- руки вниз – видих.
  2. В.П. руки вгору. Почергове згинання рук в кистях, ліктьових суглобах, опустити одну руку, потім іншу.
  3. Права рука через гору , ліва через низ – зімкнути пальці в замок.

Підведення підсумків уроку. Визначення кращих учнів.

Подяка учням за урок.

Домашнє завдання:

  • згинання-розгинання рук від підлоги щодня. Хлопці – 2х20.

                   Дівчата – 2х10.

  • присідання на одній нозі.

                         Хлопці – 2х12

                         Дівчата – 2х8.

 

Організований вихід учнів із спортивної зали.

 

 

 

 

 

 

13-14 хв.

 

1хв.

 

 

30 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

30с.

 

по 10 сек

 

 

 

 

1 хв.

20с.

30с.

 

10с.

 

10с.

 

 

 

по 8р.

 

по 8р.

 

 

 

10 с.

 

 

 

 

5-6р.

 

 

по 4 р.

 

20 р.

 

 

 

 

10-15р.

 

15р.

 

 

 

8-10 р.

 

 

 

27-28 хв.

 

2-3 хв.

 

 

 

10-15 р.

 

 

 

 

10-15 р.

 

 

 

 

 

8-10   передач

 

8-10 передач

 

 

3-4хв.

 

 

 

 

 4-6 хв.

 

 

4-6 хв.

 

30с.

 

 

2-3хв.

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

20 с.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконувати за командою вчителя чітко і правильно.

Слідкувати за поставою.

 

Вправи на формування правильної постави. Спину тримати прямо , дивитися прямо.

Голову не нахиляти.

 

Дивитися в перед, спина рівна.

 

Дихання рівномірне.

Дихання не затримувати.

 

Коліна вище.

 

 

 

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

 

Дистанція, інтервал 1м.

 

 

 

Вправи виконуються під музичний супровід.

 

Коліна не згинати, нахили глибше.

 

 

З максимальною амплітудою.

 

Темп повільний. Дихати довільно.

 

 

 

 

Спину тримати рівно.

 

Махи вище, коліна не згинати.

 

 

 

Коліна не згинати.

 

 

 

Почергово забігами по 4-5 учнів із торканням ліній рукою

 

 

Під час зупинки підошвою ногу не піднімати високо, не напружувати

М’яч передавати чітко по прямій, партнерові.

Під час зупинки внутрішньою частиною стопи, намагатися винести  ногу уперед і в момент зіткнення відвести стопу назад,  гасячи політ м’яча.

М’яч не повинен відскакувати далеко від ноги.

 

Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята.

 

 

Одна шеренга – жонглює м’ячем, друга виконує згинання-розгинання  рук від підлоги.

 

 

 

Використовувати потоковий метод.

 

 

 

 

Поворотом ліворуч через центр.

 

 

 

Виграє команда, яка першою закінчить естафету. Дотримуватись правил гри, дисципліни, поважати партнерів і суперників.

 

 

 

 

 

 

Дихання не затримувати, вправи виконувати повільно

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначити кращих, виставити оцінки.

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 квітня 2023
Переглядів
538
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку