Велика буква Е. Складання речень за малюнком

Про матеріал
За підручником К.Пономарьової. Тема. Велика буква Е. Складання речень за малюнками. Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою Е, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери, писати слухові диктанти; удосконалювати вміння складати речення за малюнками, читати чистомовки, розпізнавати букву е в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння порівнювати значення слів, розповідати за малюнком і про події з власного життя; виховувати уважність, інтерес до навчання.
Перегляд файлу

 

Тема. Велика буква Е. Складання речень за малюнками.

Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою Е, вчити друкувати її; закріплювати вміння друкувати вивчені літери, писати слухові диктанти; удосконалювати вміння складати речення за малюнками, читати чистомовки, розпізнавати букву е в тексті; вчити сприймати на слух текст, відповідати на запитання за його змістом; розвивати спостережливість, уміння порівнювати значення слів, розповідати за малюнком і про події з власного життя; виховувати уважність, інтерес до навчання.

Хід уроку

  1. Організаційна частина
  2. Актуалізація опорних знань
  1. Бесіда за малюнком
  • Відкрийте підручники на с.52. Погляньте на малюнок вгорі сторінки.
  • Що за сходинки зображено на малюнку? (ескалатор)
  • Як потрібно рухатись на ескалаторі?
  • Де можна зустріти ескалатор? (метро, магазини, аеропорт, вокзал)
  • Чи доводилось вам користуватись ескалатором?
  • На яку букву розпочинається сово ескалатор?
  • Придумаймо імена для дітей на букву Е (Ельвіра, Еріка, Елеонора Едуард, Еміль)
  • Складіть речення за малюнком.
  1. Складання правил безпеки під час користування ескалатором

Не можна бігати, стрибати, сидіти на сходинках, спиратися на поручні, потрібно тільки триматися за них.

  1. Вивчення нового матеріалу

1. Аналіз друкованої літери Е

  • Пригадайте, з якої літери пишуться імена людей?
  • Розгляньте велику друковану літеру Е. Зі скількох елементів вона складається?
  1. Письмо друкованої літери
  • Відкрийте друковані зошити з читання на с.27.
  • Надрукуйте велику букву Е у повітрі, тепер попрацюйте у зошиті.
  1. Письмо раніше вивчених літер
  • Пригадайте письмо раніше вивчених голосних (АОУ)
  1. Робота з букварем
  • Прочитаймо букви по сходинках. Спочатку піднімаємось по сходинках, потім опускаємось та читаємо по поверхам.
  1. Складання речення за малюнком
  • Погляньте на малюнок. Що зображено?
  • Це явище має дві назви: веселка та райдуга. Чи знаєте ви, коли з’являється райдуга? (після дощу, або в сонячну погоду біля фонтана)
  • Складемо речення за малюнком. Але, зверніть увагу, що речення має розпочинатися з маленького слова О та в кінці стоїть знак оклику.
  • Розгляньте малюнки на сторінці 27 супутника букваря. Кого ми бачимо на першому малюнку? Що робить дівчинка?
  • Розгляньте схему речення. Зі скількох слів складається речення?
  • Складіть речення за малюнком.

5. Письмо під диктовку

  • Надрукуйте у зошиті продиктовані букви. Першу букву запишіть у червоному квадратику.

е, Е, е, У, А, е,  а, О, І, е, Е, у

ІV. Узагальнення і систематизація знань

  1. Робота у підручнику
  • Прочитаймо завдання зі Щебетунчиком.

Е-е-е – червоний берет.

Е-е-е – водний пістолет.

Е-е-е – синій олівець.

 Е-е-е – зелений гаманець

Чистомовку учні перечитують кілька разів (ланцюжком, хором), нарощуючи темп читання.

  • Визначте, до якого слова підходить перша та друга схеми?

 

  1. Робота над текстом
  • Прослухайте текст, скажіть про який транспорт в ньому йдеться?
  • Дітки, які вже добре вміють читати, самостійно прочитайте текст. Ті дітки, які ще не читають, знайдіть у словах тексту букву Е.
  • Метро – це який вид транспорту?
  • На чому спускаються пасажири у метро?

V. Підсумок уроку

  • Отже, яку букву ми вивчали сьогодні на уроці?
  • Які слова розпочинаються на букву Е?
  • Про який вид транспорту ми сьогодні говорили на уроці?

VI. Рефлексія

Позначте свій настрій, намалювавши смайлик в правому куточку сторінки зошита

 

 

docx
Додано
31 жовтня 2021
Переглядів
1747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку